T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Imellom eting og fråtsing av diverse godsaker er det tid for kvalitetstid med ungene. Minste arvingen fikk etter mange år masing kanin m utstyr til jul. Da må det selvsagt lages hus m.m til dette dyret. Ting kan kjøpes, men hvor er gleden i det? Her har frøkna lagd arbeidsplan, funnet frem verktøy, materialer å satt igang. Kapping måtte jeg ta, men resten har frøkna gjort selv. En meget stolt og fornøyd jente 🤩 kaninen godkjente det 😜
    20201225_182105.jpg
    20201225_192055.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fridagene fortsetter å forsvinne sakte men sikkert. Men de nytes maks! Idag var min supergreie platespiller doctor innom med ny innkjøpt protractor for å finjustere dynavector. Nå spiller det så vakkert å flott her 🥳🍻 var ikke helt ute min innstilling heller, men dette ble meget bra!

    @Seskage tok sjefsstolen å godkjente dagens vinyl lyd🤙

    Takk for hyggelig besøk og god hjelp 😊😊
    20201229_170640.jpg
    20201229_170906.jpg
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Bare hyggelig at julegaven fra meg til meg kommer til nytte 😊
    Det låter bra hos deg nå, den pickupen var et positivt bekjentskap 👍
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Litt avsluttende toner for kvelden før fruen okkuperer stuen å tven. Den beste skiva fra Pearl jam imo. Rett og slett jævlig moro å spille plater her nå 😁😁😁
    20201229_215850.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Året som kom å året som ikke gikk som planlagt for de fleste. Dette året har vært en karusell av opplevelser, følelser og skuffelser. Tror det meste har blitt dekket. Det beste er vel all den ekstra tiden jeg har fått lov å bruke sammen med familien. Tid som ikke hadde blitt til om ting ikke ble som det gjorde med korona m.m

    Startet opp ny bedrift i januar, gikk fra fast lønn til usikkerhet, kranglet med tidligere arbeidsgiver, ble regelrett lurt av av forumsmedlem her inne i forbindelse med et forsterker kjøp, mistet noen venner i år, fått noen nye. Berdriften går så det griner, huset nærmer seg ferdig oppusset m.m så mye godt også. Bidratt litt til forskjellige humanitære organisasjoner fra bedriften, fått oppleve hva det vil si å kunne bidra godt der det virkelig trengs. Egentlig et flott år på mange måter.

    Tenker året som har vært har gitt god trening i håndtering av utfordringene som kan komme. Lurte lenge på om jeg skulle la dette bedritne menneske som lurte meg få slippe unna, men her jeg sitter på tampen av året å nyter litt musikk konkluderer jeg for meg selv at 2021 blir året å sparke tilbake.

    Videre har året vært som normalt i hifi livet. Jamne byttetempo der jeg har fått testet ut ny rørforsterker fra cayin, monopulse model a, densen forsterkeri å ting jeg ikke husker i farten. På slutten av året sitter jeg å nyter vakre toner fra the teskey brothers på norma revo ipa 140, topping d90, bluesound node 2, klipsch cornwall, primare r 35 og technics 1200gr. Veldig fornøyd med dagens lyd, men hvor haren hopper vet ingen 🤩😜

    Med alle de flotte trådene som er inne føler jeg også at min tråd kanskje går i sirkel å kanskje lite fremover. Så på tampen av året vurderer jeg egentlig å stenge ned tråden. Det blir delt både fra hobby og privatlivet ellers å kanskje tråden har komt til en naturlig stopp? Hva skal jeg greie å komme med neste år? Tja. Får gruble litt over det ikveld. Nyter alle de fantastiske trådene å de fantastiske mennesker jeg har blitt kjent med her inne så er vel egentlig tilfreds med å følge de tråden når jeg kanskje ikke bidrar med nok matnyttig i min egen tråd.

    Med disse refleksjoner på selveste siste dag i året ønsker jeg dere som har stoppet innom her et godt nyttår! Håper å tror 2021 blir et bedre år for dere alle 🥳

    T-1
    images.jpeg-7.jpg
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.392
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Godt nytt år Tommy🥳🥳.
    Kanskje dette er året for å roe seg ned med tanke på hi fi og bare nyte det du har og fokusere på musikk🤔.
    Stenge tråden ser jeg ikke for meg at er nødvendig da du kan dele både musikk og små oppgraderinger av ting å tang😁.
    Ha en fin feiring i kveld !👍😁

    O
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Godt nytt år Tommy🥳🥳.
    Kanskje dette er året for å roe seg ned med tanke på hi fi og bare nyte det du har og fokusere på musikk🤔.
    Stenge tråden ser jeg ikke for meg at er nødvendig da du kan dele både musikk og små oppgraderinger av ting å tang😁.
    Ha en fin feiring i kveld !👍😁

    O
    Godt nyttår til deg og dine også. 🥳
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.228
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Enig med, Ove! Vi trenger feelgood tråder, og du har definitivt en av dem. Ingen grunn til å gruble over hva du skal skrive om. Det kommer rekende på en fjøl, enten det er oppgraderinger, sideveis forflytning, musikk eller livet i sin alminnelighet 😃
    Godt nytt år til deg og dine!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Har vært barnevakt for onkelungen på 7 år i helga. Egentlig veldig kjekt da mine to prinsesser ikke syns "gutteting" er så gøy bestandig. Jeg har øvd litt på dreiebenken i høst å da ble det lagd mange snurrebasser😜 så måtte lage en til han å i helga. Men har var litt misfornøyd igår kveld da det viste seg at den jeg lagde til han var mindre enn de mine unger har fått. Så for å sitere en 7åring "onkel jeg syns det er kjedelig at jeg har den minste snurrebassen i familien her" 🤣🤣 sånt kan vi ikke ha det! Han har jo et rykte å ivareta. Så ut på leit etter emner idag å vipps så har han størst snurrebass i gaten 🤣 unger er herlig!
    20210103_164008.jpg
     
    Sist redigert:

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    De fleste gutter/mannfolk ønsker seg vel ikke å bli kjent som den med minst "snurrebass" 😂

    Så bra du reddet dagen og ikke skadet gutten for livet 😂
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    De fleste gutter/mannfolk ønsker seg vel ikke å bli kjent som den med minst "snurrebass" 😂

    Så bra du reddet dagen og ikke skadet gutten for livet 😂
    Ja følte litt på ansvaret der 😜
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Endelig var jobbruten forbi skvis sitt lager. En meget hyggelig kar som driver denne sjapper (sjekk ut utvalget på nett) så da så jeg mitt snitt til å stoppe innom for litt kaffe/jobbpreik å litt shopping 😁🥳 ble litt påfyll til hylla idag 😁 nå snurrer jeg avgårde madrugada nå som jeg har en liten time for meg selv før det er ut på runden å plukke inn litt unger.

    Nå har klipsch cornwall stått her rett i overkant av 3 mndr. Ikke lenge for folk flest, men her er det lenge som regnet 🤣🤷‍♂️ men tror jaggu jeg tar sikte på enda 3 nye mnder med dette som står her pr idag. Men for all del, galskapen fortsetter.... grunnet tosken sitt pågangsmot å inspirasjon i sin tråd har han greid å lure meg innpå tanken om en sub eller 2 her å.... må bare smøre fruen litt først kanskje...
    20210107_174714.jpg
    20210107_174903.jpg
    20210107_174930.jpg
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Tror det vil koste dyrt med sub inn, og da tenker jeg ikke på anskaffelseskostnaden 😜🤣
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.392
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Kul den Toto skiva,med Simon Philips på trommer :)



    O
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.228
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jøss, kan man stikke innom lageret og kjøpe hos, Skvis? Jeg gidder ikke lenger bestille der da det ofte tar veeeel laaaaang tid 😃
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Må si jeg ble positivt overrasket over lyden på madrugada skiven. Kan absolutt anbefales 👌 hadde jeg ikke blitt lurt utpå tvangsslanking hadde det vært passende med øl, men den gang ei... 😑🙈
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Vi har da blitt enig om at sub
    20210108_180721.jpg
    er ingen god ide å at det er plenty som det er... demokratiet har talt... 🤪
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Sikkert greit nok. Savnet aldri sub den gang jeg hadde Cornwall.
    Så slipper du å bekymre deg for om den evt eksterne bassløsningen henger med i svingene 😎
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Sikkert greit nok. Savnet aldri sub den gang jeg hadde Cornwall.
    Så slipper du å bekymre deg for om den evt eksterne bassløsningen henger med i svingene 😎
    Ja det er absolutt nok, men var litt for å tålme rastløsheten litt, men får ta litt sex istede siden vi har bestemt jeg får meg en beta ikveld 🤪
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Innimellom må jeg presentere musikk fra de glade dager for ungene.. idag var de ikke imponert.. jeg derimot bare flirer 🤣
    Screenshot_20210108-212707_TIDAL.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ikke en Pearl jam skive jeg spiller ofte noe jeg nå sitter å lurer på hvorfor.. egentlig en fantastisk skive🤩 behagelige toner en lørdagskveld isammen med en kopp kaffe å en skvett cognac 🤤
    Screenshot_20210109-214152_TIDAL.jpg
    20210109_214420.jpg
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn