Tannlege

V

villov

Gjest
Er det noen som kan anbefale en god tannlege i Oslo som er flink til å sette inn nye tenner?
Kødder ikke! ;D
Forrige tannlegen min laget et stort overbitt på meg, og når jeg spurte hva vi kunne gjøre noe med det så filte han en av tennene mine forran altfor kort. :(
 

cannot

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
90
Antall liker
0
Ikke i Oslo , men i Drammen så er det en svært god tannlege som heter Helge Ramberg. Annbefalles på det varmeste. Han er i tillegg en liten "psykolog", for deg rolig selv om du har tannlege skrekk.

Det høres forresten dyrt ut det du skal gjøre , så hvorfor ikke sjekke ut Thailand. Nye tenner og ferie for samme sum... ::)


Mvh Kenneth
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Ikke i Oslo , men i Drammen så er det en svært god tannlege som heter Helge Ramberg. Annbefalles på det varmeste. Han er i tillegg en liten "psykolog", for deg rolig selv om du har tannlege skrekk.

Det høres forresten dyrt ut det du skal gjøre , så hvorfor ikke sjekke ut Thailand. Nye tenner og ferie for samme sum... ::)


Mvh Kenneth
Hehe, ser for meg det. Prøver febrilsk å forklare den lokale tannlegen hva du mener. Han nikker forsiktig og smiler alt han makter.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.597
Antall liker
570
Hvis du skal ha deg en drøss nye tenner, hvorfor ikke ta deg en uke ned til Budapest? Eller polen? Kombiner ferie og shopping med meget billige (og bra) nye tenner :).

Oj, noen var visst ute før meg her...
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.597
Antall liker
570
En ting til... Jeg må få meg krone på avisoleringstanna mi (Den oppe, til venstre for de to forrerste fortenna). Har reparert den to ganger før men nå er den ødelagt igjen.
Så er spørsmålet; Blir det litt for harry å ha en gulltann der? Jeg er sannelig ikke sikker. Har seks andre gulltenner i kjeften, men de er litt lenger bak i systemet og derfor noenlunde diskre.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Er det noen som setter inn gulltenner nå til dags?

Ja, det blir for harry. Du får i så fall sette inn gulltenner overalt, så kanskje du blir en trendsetter. Eller en komplett idiot. Hårfin ballansegang, tiden vil vise.
 

norumno

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
89
Antall liker
1
Marit Vileid er en kjempeflink tannlege som faktisk får meg til å slappe av i stolen.
Finner henne på www.Godetenner.no
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.597
Antall liker
570
Er det noen som setter inn gulltenner nå til dags?

Ja, det blir for harry. Du får i så fall sette inn gulltenner overalt, så kanskje du blir en trendsetter. Eller en komplett idiot. Hårfin ballansegang, tiden vil vise.
Jepp. Gulltenner settes inn som alltid de. Litt dyrere, men ikke mye. Greia er att de sannsynligvis varer livet ut, mens disse plastik/porselen tennene har en forventet levetid på mellom 7-13 år. You do the math.

Akkurat det med trendsetter kontra idiot har jeg og tenkt litt på, og da altså enda ikke kommet frem til noe.
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.361
Antall liker
3.980
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Ugh, holder på med en ny krone nå. Har lekkert stålimplantat nå.

Tenkte å kjøpe meg ny fulldemper (tråsykkel), men penga blir heller brukt på 3 gram tann.


F..n.
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.597
Antall liker
570
Hvor mye må du gi for en krone? På klepp (jæren) koster en gullkrone ca.5000,- :)
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Er han like dyr som han ser ut?
Ja, jeg også skal ha ny tannlege.
Tja, vet ikke helt. Normale priser vil jeg tro. Muligens litt over, men det er noe som heter "tiltro",
og for meg er det meget viktig.
 
Topp Bunn