Taviani brødrene, og filmen KAOS

Gunzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.08.2003
Innlegg
1.023
Antall liker
870
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Noen som vet hvor det er DVD å få kjøpt av denne filmen, med engelske tekster? Har ikke greid finne den på nett, bare på flyplassen i Amsterdam, med hollandsk tekst....er like dårlig i både italiensk og hollandsk så det ble ikke handlet. Vet at den finnes på VHS, bla.a på filmens hus i Oslo, men formatet er ikke lenger fristende....opptaket mitt fra svensk tv1 på 90 tallet er heller ikke spillbart lenngre.
Også filmen GOOD MORNING BABYLON er interessant, men ikke å finne på nett der jeg har søkt....
Platekompaniet har tatt inn noen Tavianifilmer, men ingen av de jeg leter etter....

Noen med bedre søkemotor og bedre kontaktnett enn meg??
 
G

Gjestemedlem

Gjest
http://www.hkflix.com/xq/asp/filmID.545303/qx/details.htm

"Availability: Pre-Order - This title will be released on 4/1/2008. Please allow approximately 4-10 business days for HK preorders to arrive at our USA warehouse after their HK release. "

Region 1 med engelske undertekster



Har forøvrig handlet endel med HKFlix og de er helt greie å ha med å gjøre.


De har også Fiorile (Wild Flower) og La Notte Di San Lorenzo (The Night Of The Shooting Stars) med samme regi. Førstnevnte er tilgjengelig nå i en UKversjon også. Men begge kommer også ut i ny versjon med samme slippedato som KAOS. Det antyder vel også muligheten for at andre filmer av dem kan være på vei til DVD også. Men det blir jo spekulasjoner.

Ser ut som de distribueres i USA av Koch Lorber Films

Filmene kan også besilles derfra.
 

Gunzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.08.2003
Innlegg
1.023
Antall liker
870
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Absolutely fantastic :)
Jeg har de to du nevner, Platekompaniet gjør i mange sammenhenger en veldig god jobb.

Takk Gjestemedlem!
 
Topp Bunn