Hypp.... TO stk. av denne supersjeldne spiller til salgs samtidig, det har jeg aldri noensinne opplevd. Ille strøkne au.
Vedlegg
-
40.8 KB Visninger: 891
|
Skal ikke gi meg innpå den diskusjonen.Finn maken - like strøken. Finn bedre NY spiller til samme pris.
Jeg har SP10 mk II - ypperlig spiller, den også.Hypp.... TO stk. av denne supersjeldne spiller til salgs samtidig, det har jeg aldri noensinne opplevd. Ille strøkne au.
Blasfemi!for den prisen ville jeg heller kjøpt meg en LP12![]()
Og jeg som trodde halvparten av HFS var kabelfornektere, og resten hadde skolisser.LMC's nye anlegg:
Quad 33/303
Rogers LS3/5A
LP12
Denon DCD3520
Nordost Valhalla
Finn maken - like strøken. Finn bedre NY spiller til samme pris.Og jeg som trodde halvparten av HFS var kabelfornektere, og resten hadde skolisser.LMC's nye anlegg:
Quad 33/303
Rogers LS3/5A
LP12
Denon DCD3520
Nordost Valhalla
Ja, ja ...Nei, tar ikke den i denne tråden.
Cheers!
LP12 er sikkert en bra spiller, har aldri vært borte i den.
On Topic: Det virker som om beløpet er forholdsvis høyt - har disse spillerne vært lenge ute til salgs?
Var vel bare en generell nyskjerrighet ang den saken; har ikke plass egentlig i racket til den.Sluk-øret skrev:Finn maken - like strøken. Finn bedre NY spiller til samme pris.
Det ville jeg også..........om jeg ikke hadde et par eks fra førfor den prisen ville jeg heller kjøpt meg en LP12![]()