Beklager, ikke sånn ment.Vidar P skrev:Selvsagt har ikke Øivind eller andre på Eltek sagt noe slikt. Helt enig, det er helt usannsynlig. Jeg kjenner de, og de er dyktige, og ville aldri ha sagt noe slikt som det blir fremstilt.
Dette var den merkeligste utvikling av en HFS-tråd jeg har sett på lenge; når noen bidrar med å poengtere og utdype tekniske relevanser rundt et slikt eksperiment, som var min intensjon, og forsøkt å forholde seg til teknikken, så blir man slaktet ned som "negativ". Jeg tenker mitt.
Det er helt uvirkelig at man skal få slik kritikk for å forsøke å belyse noen ytterst relevante tekniske aspekter her på DIY-avdelingen innen avdelingen for teknikk på HFS. Helt tydelig at Filip og andre får holde på i fred for min del iallefall, om ikke tekniske betraktninger er ønsket. FAB nevner meg sammen med timc som spesielt uønsket skjønner jeg, men jeg savner betraktninger fra FAB's side som går på tema og ikke person? Man venter i spenning.
Jeg vet ikke hva man skal si. Annet enn at jeg istemmer timc sin konklusjon; jeg melder meg også ut av tråden.
Synes bare det virket som en litt ekkelt og bedreviter holdning mot trådstarter.
Det er jo bare å se på de første innleggene.