The Darn side of the moon Redux

vim

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2003
Antall liker
11.275
Sted
1346
Torget vurderinger
8
Byttet blå til sort pga. samme. Den har nesten ikke (men stadig litt) ulyd og vesentlig knitring.

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Antall liker
1.360
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
6
Byttet blå til sort pga. samme. Den har nesten ikke (men stadig litt) ulyd og vesentlig knitring.
Da skal jeg prøve meg på en sort en jeg også…virker som at det kan være et problem på de fargede platene? Fant en som opplevde akkurat det samme som meg på Discogs (oransje plate):

IMG_4813.jpeg

• Liker
Reaksjoner: vim

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Antall liker
1.360
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
6
IMG_4898.jpeg

Once you go black, you never go back.

Dette var noe helt annet. Ingen ulyd å spore, annet enn litt knitring her og der. Merker jeg blir skeptisk til fargede plater. Er de fargede platene mer utsatte for feiltrykk og ulyder?

MakkinTosken

Who, me?
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
45.172
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Vis vedlegget 1046832

Once you go black, you never go back.

Dette var noe helt annet. Ingen ulyd å spore, annet enn litt knitring her og der. Merker jeg blir skeptisk til fargede plater. Er de fargede platene mer utsatte for feiltrykk og ulyder?
Lett å trekke en slik konklusjon, men tror ikke du kan dømme alle fargede etter et råttent eple. Men kanskje for denne utgivelsen er det sant.

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Antall liker
1.360
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
6
Lett å trekke en slik konklusjon, men tror ikke du kan dømme alle fargede etter et råttent eple. Men kanskje for denne utgivelsen er det sant.
Av de 4 platene jeg har opplevd med overdreven støy, så har 3 av de vært farget. Men, jeg håper du har rett, for jeg synes det er litt ekstra stas med de som er farget😋

MakkinTosken

Who, me?
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
45.172
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Av de 4 platene jeg har opplevd med overdreven støy, så har 3 av de vært farget. Men, jeg håper du har rett, for jeg synes det er litt ekstra stas med de som er farget😋
Har samme skive bare i blå. Fikk den som gave og har ikke åpnet den ennå. Kanskje jeg skulle? 🤔 Får vente til en dag som ikke kan bli verre, for skiva var ikke et ønske - uansett farge.🤭

Topp Bunn