The Gunner's Dream

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Horny

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2004
    Innlegg
    1.000
    Antall liker
    1.310
    Torget vurderinger
    5
    Betraktningene om Uno Fino og Ta'us samsvarer godt med det jeg har hÞrt av Ta'us hos deg, og egne erfaringer med Avantgarde Uno/Duo. Er spent pÄ hvordan Uno Fino lÄter.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Betraktningene om Uno Fino og Ta'us samsvarer godt med det jeg har hÞrt av Ta'us hos deg, og egne erfaringer med Avantgarde Uno/Duo. Er spent pÄ hvordan Uno Fino lÄter.
    Kult! :)

    Greit Ä vite at jeg ikke var helt pÄ jordet. Men at vi har omtrent samme oppfatning av hva god musikkgjengivelse er, er jo ikke helt overraskende.

    Det er forresten pÄfallende at du lander pÄ HH 10p, nÄr jeg vet hvor glad du var i dine forhenvÊrende AA ("Disse skal aldri forlate meg!" :ROFLMAO:) . Jeg vil si at de ligger nÊrmere Fino enn Ta'us jevnt over.
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Gode betraktninger Gunner :)
    Takker, F.

    Ta'us var sjeldne fugler. Mon tro hvor mange Uno Fino (med 2x8") det finnes i Norge. Jeg har iaf ikke sett andre par enn mine. De ble jo skapt for det asiatiske markedet, der trangbohet var vanlig. AA generelt er jo beregnet pÄ stÞrre rom, men Fino er oppgitt til en nedre grense pÄ ca 14kvm. Det gikk heller ikke mange Är fÞr de skrotet 8" og gikk opp i 10" pÄ sine serier.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    HH 10p er ikke det verste man kan lande pÄ ; ) ;)
    Visst!

    Synd at det ikke passet da de dukket opp, siden jeg allerede hadde handlet Fino og var midt i flytteprosess. Angrer litt pÄ at jeg ikke bare dro de hjem. Tror de hadde gjort det bra i rommet mitt. Dessuten er de, i motsetning til Ta'us, sÄ smÄ at det er bare Ä lagre de i et skap.

    Jaja, med tanke pĂ„ byttefrekvensen din, sĂ„ er det fortsatt sjanse for at de havner hos meg đŸ€“
     

    Frikken

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.11.2004
    Innlegg
    669
    Antall liker
    850
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    9
    Visst!

    Synd at det ikke passet da de dukket opp, siden jeg allerede hadde handlet Fino og var midt i flytteprosess. Angrer litt pÄ at jeg ikke bare dro de hjem. Tror de hadde gjort det bra i rommet mitt. Dessuten er de, i motsetning til Ta'us, sÄ smÄ at det er bare Ä lagre de i et skap.

    Jaja, med tanke pĂ„ byttefrekvensen din, sĂ„ er det fortsatt sjanse for at de havner hos meg đŸ€“
    NÄ ja , er vel ikke helt uten grunn jeg falt tilbake pÄ 10P og med prisoverslaget fra Byggmester Bob pÄ ny kledning og vinduer frisk i minnet , mÄ jeg nok tviholde pÄ det jeg har. Blir nok hifi tÞrke i mange Är nÄ ;)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    NÄ ja , er vel ikke helt uten grunn jeg falt tilbake pÄ 10P og med prisoverslaget fra Byggmester Bob pÄ ny kledning og vinduer frisk i minnet , mÄ jeg nok tviholde pÄ det jeg har. Blir nok hifi tÞrke i mange Är nÄ ;)
    Ja, du er ikke alene om Ă„ ha en plan i dette haifai-sirkuset ;)
     

    Frikken

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.11.2004
    Innlegg
    669
    Antall liker
    850
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    9
    Jeg burde nok hatt en plan , der feilen ligger antagelig .... :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Er fokuset pÄ HFS til hinder for Ändelig utvikling?
    - Ikke vet jeg, men merker at jeg sliter selv đŸ€Ș

    Hva med fokuset pÄ rÞrlyd? Mer usikkerhet, men jeg har iaf jaktet pÄ en passende ss-sak som kan gi meg lyst til Ä lytte pÄ musikk, og ikke bare som underholdning i bakgrunn. Har jo prÞvd ut 4-5 stk for Ä fylle et behov som egentlig ikke er veldig viktig Ä etterkomme, men resultatet hittil har vÊrt sÄ som sÄ. Vel, det ligger et effekttrinn og venter pÄ meg i butikken. Ingen kjempe dyr sak, det heller. Lave skuldre, men hvem vet, kanskje er dette trinnet det som gjÞr susen? Det har iaf ord pÄ seg Ä spille som et godt rÞrtrinn, altsÄ nÞytralt og transparent, iflg en av dets tidligere eier, som testet det for et norsk internettsted. Vi fÄr se, men for de som tror at jeg ikke Þnsker annet enn rÞr, sÄ er dette nok et bevis pÄ at jeg prÞver Ä komme meg vekk fra ulempene rÞrdings fÞrer med seg. Jeg hater rÞr, nemlig!

    Apropos rÞr. Det har blitt rullet rÞr flittig i ayon Mercury2, merk da at resultatet er i samspill med AG Uno Fino. Vi snakker 12au7. Miniwatt: krystallklart, stramt og raskt, men litt vel mye i toppen. Nyprodusert Tungsol: dempet og dust, litt mÞrkt, men behagelig pÄ det meste. Siemens: mye Ä like, men ogsÄ litt lyst, analytisk og litt "kantete"(?). Mullard: veldig bra mellomtone og mellombass, litt mer avrundet i toppen, noe jeg liker i denne sammenhengen. Dessverre sÄ er det ene rÞret SP og det andre LP, sÄ ikke bra for nevrosene. Kanskje jeg spanderer et par cv4003 pÄ meg selv? Raytheon: mye likt Mullard, om enn ikke helt samme glatthet i mellomtonen, men mer sting Þverst. Det er de som benyttes pt.

    Testing av rĂžr kan by pĂ„ overraskelser. Man er pĂ„ vakt, for plutselig sĂ„ kan det feks lyse opp, som her! đŸ˜±
    163018025_896197317838166_5372826564800068786_n.jpg


    StÞrste forbedring og bevegelse i riktig retning? Jeg ommÞblerte slik at det gikk an Ä bruke Harm Tech Prosilway2 signalkabler. Hadde ignorert dette siden jeg har blitt kabelignorant med Ärene, men det dyttet siste biten pÄ plass.

    Jakten pÄ lyttestol ble ogsÄ iverksatt, og jeg dro hjem en eldre Stressless som skal tjenestegjÞre til jeg finner den ultimate slumrestolen. Veldig behagelig, men stolryggen er litt for lang, eller min egen rygg for kort(!).

    Nei, fÄr slutte Ä slarve. Kanskje komme seg av gÄrde for Ä rekke Ä hente hjem den derre Copland CTA 520 fÞr butikken stenger ;) ?
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Inntrykk kun etter fire dager og 12-15 plater og av ymse musikk, stort sett det som hadde falt meg inn. Ingen videre spilleliste eller systematikk for Ă„ teste utstyr.

    IMG_20210404_145644.jpg


    Copland CTA 520 imponerer. Makan til smud SS er det lenge siden jeg har vÊrt bort i, eller hÞrt, og iaf ikke til denne prisen - ikke engang i nÊrheten. Lurer pÄ om ikke min jakt pÄ en forsterker til sommerbruk er over for denne gang, iaf om ikke noen av de andre kandidatene jeg har pÄ lista dukker opp, og fristelsen Ä prÞve de blir for uimotstÄelig.

    Hva gjĂžr denne forsterkeren bra? Jo, faktisk det aller, aller meste, samtidig som det er sammenheng og spilleglede i det den gjĂžr. Toppen utstrakt og opplĂžst, bassen med godt driv og artikulert, selv om vi ikke kan snakke om noen "jernhansker" her. Den er uansett stram og rask, som god SS-bass er forventet Ă„ vĂŠre. Men mest av alt en glatt og myk mellomtone, fri for den hardheten som altfor mange SS er preget av. Fri for fnidder og kunstig sĂžtningsmidler (for Ă„ illudere "rĂžrlyd"). Fri for grĂ„het og "glare". Det er nesten merkelig Ă„ hĂžre dette fra en SS (til denne prisen). NĂ„ er det sĂ„nt at ayon Mercury 2 er den beste forsterkeren jeg noensinne har hatt, sĂ„ det setter litt press pĂ„ 520, men egentlig ikke sĂ„ veldig mye. Visst er ayon SET enda mer transparent, og enda mer finkornet og glatt. Bedre mikrodynamikk ogsĂ„. Det blir imidlertid ikke riktig Ă„ se det Ă„ denne mĂ„ten, ikke minst med tanke pĂ„ prisforskjellen dem imellom. 520 stĂ„r uansett ikke tilbake hva stĂžrrelsen pĂ„ lydbildet angĂ„r, og taper kun litt i dybden, noe som i seg selv er overraskende. Spesielt bredden er det beste jeg har fĂ„tt til med SS, og det meste av rĂžr, hos meg. Det er fristende Ă„ si at 520 spiller som et godt pentode-trinn, og det hadde vĂŠrt morsomt med en direkte sammenligning med et slikt (som feks CJ P11). Det spiller med en nĂžytralitet og gjennomsiktighet som gjĂžr at jeg stadig drar frem godt kjente musikk for Ă„ "dobeltsjekke". Jeg klager ikke, siden mine tre viktigste parametere: klang, dynamikk og homogenitet, er veldig godt ivaretatt. Det er litt for godt til Ă„ vĂŠre sant. Det er nesten sĂ„ jeg bare venter pĂ„ at den skal "tryne" snartđŸ€Ș.

    Neste steget opp fra 520 er, for meg, god SET (OTL kjenner jeg ikke til). Det er iaf meningslÞst ellers Ä dra i hus en annen type rÞrforsterker. Vi fÄr se om jeg klarer Ä leve med to forsterkere, eller om latskapen tar meg. Orker jo ikke Ä koble om stadig vekk. Jeg gidder ikke engang Ä ha noe som er langt mer lettvint som to platespillere:rolleyes:
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten GjĂžvik..
    Torget vurderinger
    28
    God beskrivelse av forvrengning (?) pÄ Copland.. :). For det mÄ jo vÊre det om en liker lyden og det ikke er purify, no-go eller andre moduler fra velrenommerte firmaer som ligger i tet pÄ lyd-innovasjon og derav vet hvordan det mÄ lÄte.. :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Forvrengning? Meget mulig! â˜ș

    Jeg aner ikke og er heller ikke videre bekymret. Jeg har ikke gullĂžrer sĂ„ perfekt lyd pĂ„ meg blir som perler for svin. Man fĂ„r bare like det man liker đŸ€·.
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med ny sommerforsterker.
    Har i grunn alltid likt lyden av Copland, og tviler ikke pĂ„ at denne forsterkeren gir deg mye av det du har lett etter. 😊
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med ny sommerforsterker.
    Har i grunn alltid likt lyden av Copland, og tviler ikke pĂ„ at denne forsterkeren gir deg mye av det du har lett etter. 😊
    Takker!

    Har hatt 6-7 produkter fra Copland gjennom Ă„rene. Har alltid likt lyden, og enda mer elsket designet deres, spes de eldre produktene, fĂžr det ble litt vel macho etter hvert (kanskje de prĂžvde Ă„ vinne det amerikanske markedet?). Min fĂžrste Copland var et rĂžr-effektrinn som jeg grisekjĂžrte langt inn i Sverige for Ă„ plukke opp. Siden ble det flere av de lekre CD-spillere defra. Gode tider! Har sagt det fĂžr (her pĂ„ HFS), at jeg hĂ„per Ă„ innkvartere gamlehjemmet med et sett Copland og et par ProAc 1SC. Da kan jeg sitte der og mimre mens pleierskene flokker seg rundt mine fĂžtterđŸ€“
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis Gunner :) Copland har jeg dessverre aldri lÄnt Þret til men virker spennende

    mvh
    Takker, F.

    Det mÄ du fÄ gjort noe med. Copland er vakker - ikke dÞm utfra designet pÄ min 520 - og relativt rimelige. LÄter knall godt! (Ikke alt derfra, seff, men det gjelder for alle merker).

    Kom til Ä tenke pÄ det. Det mÄ jo ha blitt solgt en del Copland-produkter opp gjennom Ärene, med tanke pÄ de kvalitetene jeg nevnte over (lyd/design/pris). Likevel er det forbausende fÄ av de pÄ brukten. Det som dukkes opp, blir plukket opp og blir (lenge) hos sine eiere. Mistenker jeg.
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det er skremmende Ä tenke pÄ at klimaendringene gjÞr det nÞdvendig for oss Ä anskaffe sommerforsterkere.
    Copland er litt annerledes, noe som kan vére en god ting. Tror det er et smart valg med litt "hotte" hþyttalere. 😊
    Gratulerer sĂ„ mye! 👍
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.630
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    LĂŠrte noe nytt her om dagen, at det fantes noe som het LP-drill. Det er et verktĂžy som er et bor med skaft, til den nette sum av minst 600 kr. Den brukes til Ă„ utvide trange hull pĂ„ LP'er. Hva man trenger i denne hobbyen😯! Selv har jeg uforvarende brukt blyant/penn og annet jeg har funnet i umiddelbar nĂŠrhet. Akkurat nĂ„ brukes skaftet pĂ„ stĂžvbĂžrsteren for stiften. Jaggu funker ikke det ogsĂ„! đŸ˜±

    Vis vedlegget 702603
    Hands down det beste verktĂžyet for trange LP-hull. Ett sveip rundt kanten fra hver side, et voilĂĄ! :cool:
    Har vĂŠrt i bruk de siste 15 Ă„rene, husker ikke hva jeg ga for den, men tror det var godt under 600,-, den har vel egentlig tjent seg inn for lengst.

    BC47620E-215E-4D22-BB60-86F8BF564D26.jpeg


    /Morten
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det er skremmende Ä tenke pÄ at klimaendringene gjÞr det nÞdvendig for oss Ä anskaffe sommerforsterkere.
    Copland er litt annerledes, noe som kan vére en god ting. Tror det er et smart valg med litt "hotte" hþyttalere. 😊
    Gratulerer sĂ„ mye! 👍
    Takker, R.

    NĂŠh, det skyldes for det meste at rommet mitt er lite, samt at jeg mĂ„ spille med alle luker skalket. Men ja, varmeutviklingen er et problem, ikke minst har kona mi lurt fĂŠlt pĂ„ hvorfor strĂžmregningen har vĂŠrt sĂ„ hĂžye (hun hadde ikke lagt merke til den slags fĂžr). Men med en sommerforsterker, sĂ„ slipper iaf dere Ă„ se (bilder) av med i bare trusa! đŸ„ł

    520 er litt snillere enn Mercury2 m/Raytheon 12au7 i toppen. Ellers er det ikke flere aspekter ved den som er bedre enn ayon. De omrÄdene der den matcher, har jeg nevnt. Mykheten og gjennomsiktigheten gjÞr at tom en mellomtonenisse som meg smiler bredt. Det er imidlertid litt overraskende at jeg faktisk liker bassen pÄ Mercury2 bedre(!)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hands down det beste verktĂžyet for trange LP-hull. Ett sveip rundt kanten fra hver side, et voilĂĄ! :cool:
    Har vĂŠrt i bruk de siste 15 Ă„rene, husker ikke hva jeg ga for den, men tror det var godt under 600,-, den har vel egentlig tjent seg inn for lengst.

    Vis vedlegget 711501

    /Morten
    Wow, det mĂ„ jeg si er nĂžysomhet😳. 15 Ă„r og fortsatt sĂ„ mye igjen av kvivbaldet. Pass pĂ„ sĂ„ ikke plastikken rĂ„tner og opplĂžses fĂžr du kasserer den ;):ROFLMAO:
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.630
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg arvet et par verktÞykasser for et par Är siden, i en av de lÄ det en ny Stanley-kniv, sÄ om en 10 Ärs tid er det kanskje
    pĂ„ tide Ă„ ta den nye i bruk - tiden vil vise.... 😁

    /Morten
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Grattis med vellydene amp....

    De (Copland) var pÄ lista over sikle objekt for mange Är siden, en integrert (er en sucker etter int amper) og cdp, minns de med ljuva minnen :)

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg arvet et par verktÞykasser for et par Är siden, i en av de lÄ det en ny Stanley-kniv, sÄ om en 10 Ärs tid er det kanskje
    pĂ„ tide Ă„ ta den nye i bruk - tiden vil vise.... 😁

    /Morten
    Aiaiaiai, Stanley-stĂ„l! Vi snakker om arvegods her, folkens! đŸ„ł
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med vellydene amp....

    De (Copland) var pÄ lista over sikle objekt for mange Är siden, en integrert (er en sucker etter int amper) og cdp, minns de med ljuva minnen :)

    mvh
    Takker, mister.

    Det hender jo at jeg spÞr meg selv hvorfor ikke bare stopper med deilige Copland, istedenfor Ä skjene avgÄrde til dyrere og presumptivt mer eksotiske saker. Ok, det trinnet jeg har nÄ er knapt nok penere enn en murstein (som 95% av SS-forsterkere), men det er masse lekre saker fra den kanten.

    Integrert, ja, hva er det Ä ikke like? Sparer plass, og minst en signal- og en strÞmkabel. Dessverre gjorde den "tabben" Ä koble til en god pre pÄ davÊrende LM 219ia. Derfra var det ingen vei tilbake. Pre-delen er Akilles-hÊlen pÄ dem. Selv pÄ nÄvÊrende ayon Mercury2 (90k) er det forbedringer Ä hente. Skal seff ikke snakke for din Accu, men det er nÄ min erfaring :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.240
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aiaiaiai, Stanley-stĂ„l! Vi snakker om arvegods her, folkens! đŸ„ł
    Stanley-stĂ„l er vel obligatorisk Ă„ ha liggende ved siden av RIAAen din. Hvor tar jeg det fra đŸ€źđŸ˜„ Grattis med Copland! Ikke vĂŠrt borti selv, men kjenner meg igjen i din beskrivelse relatert til hvordan jeg opplever min Goldnote. SĂ„ fĂ„r vi begge se nĂ„r hvetebrĂždsdagene er over 😊
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Takker, mister.

    Det hender jo at jeg spÞr meg selv hvorfor ikke bare stopper med deilige Copland, istedenfor Ä skjene avgÄrde til dyrere og presumptivt mer eksotiske saker. Ok, det trinnet jeg har nÄ er knapt nok penere enn en murstein (som 95% av SS-forsterkere), men det er masse lekre saker fra den kanten.

    Integrert, ja, hva er det Ä ikke like? Sparer plass, og minst en signal- og en strÞmkabel. Dessverre gjorde den "tabben" Ä koble til en god pre pÄ davÊrende LM 219ia. Derfra var det ingen vei tilbake. Pre-delen er Akilles-hÊlen pÄ dem. Selv pÄ nÄvÊrende ayon Mercury2 (90k) er det forbedringer Ä hente. Skal seff ikke snakke for din Accu, men det er nÄ min erfaring :)
    Tror jeg satser pÄ att Japanerene vet hva de driver med og har implementert sitt beste iht deres kvalitets hierarki i E-650`n...skulle jeg engang (hvem vet) flytte i större bolig Ä fÄ en dröss penger til overs...sÄ kanskje det er duket for ett top notch Audionet pre/power...eller Accuphase pre/power oppsett, men nu stopper jeg ved integrert sÄ lenge...Ä ser han an og nyter som best jeg kan :)

    mvh
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Stanley-stĂ„l er vel obligatorisk Ă„ ha liggende ved siden av RIAAen din. Hvor tar jeg det fra đŸ€źđŸ˜„ Grattis med Copland! Ikke vĂŠrt borti selv, men kjenner meg igjen i din beskrivelse relatert til hvordan jeg opplever min Goldnote. SĂ„ fĂ„r vi begge se nĂ„r hvetebrĂždsdagene er over 😊
    Det er seff det fÞrste blikket mitt leter etter nÄr jeg ser bilder av et anlegg, Stanley-stÄl! :ROFLMAO:

    Du har ikke vĂŠrt borti Copland, jeg har ikke vĂŠrt borti Goldnote: 0 - 0 og uavgjort.

    Hadde flere ganger hatt lyst Ä tipse om Copland CS14 til deg, men den er jo ikke balansert, sÄ droppet det.

    Uansett, vi fÄr nyte hvetebrÞdsdagene. De blir mer og mer sjeldne med Ärene, gitt!
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Tror jeg satser pÄ att Japanerene vet hva de driver med og har implementert sitt beste iht deres kvalitets hierarki i E-650`n...skulle jeg engang (hvem vet) flytte i större bolig Ä fÄ en dröss penger til overs...sÄ kanskje det er duket for ett top notch Audionet pre/power...eller Accuphase pre/power oppsett, men nu stopper jeg ved integrert sÄ lenge...Ä ser han an og nyter som best jeg kan :)

    mvh
    Husk, ikke koble til en god pre, sÄ er du good 2 go! ;)

    Ellers er det bare Ă„ drĂžmme videre om oppgraderinger, det er jo hjĂžrnesteinen i denne hobbyen, nemlig jaget etter vinden!:ROFLMAO:
     

    bevisfrond

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2005
    Innlegg
    638
    Antall liker
    510
    Torget vurderinger
    23
    Det kan vel debatteres om ikke det verdenskartet burde vÊrt stort nok til Ä skjule hele veggen med suboptimal blÄfarge?:LOL:
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Debatt, og debatt. Det er vel en anakronistisk samling av utstyr som hĂžrer til pĂ„ museum, som mĂ„ler bort i hytt og helvete, og som sikkert gleder en gĂŠmlis som ikke vet sitt eget beste 😊
    Joa, mye skrot en pĂ„drar seg:giggle:. NĂ„r det i tillegg mĂ„ler dĂ„rlig, sĂ„ hadde vĂŠrt pĂ„ sin plass med en god debatt. Hva den handler om, er egentlig ikke viktig. Det er det ingen som vet etter noen hundre innlegg likevel. Det oppdaget ingen ringere enn HFS' debattkongen @Snickers forleden i "rĂžr-trĂ„den". Etter over 4500 innlegg, der han hadde stĂ„tt for 33,3% av dem - seff mange langelangelange - sĂ„ utbrĂžt mannen:-"Det blir liksom ingen debatt!" đŸ˜± . Man kan bare levende forestille seg fortvilelsen som mĂ„tte ha oppstĂ„tt i hans sinn.
     
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn