I de fleste tilfeller er vel originalutgaven best. Det er mange av gjenutgivelsene som er dårligere enn originalen. F.eks. Dark Side of the Moon-Pink Floyd. Jeg har begge, førsteutgaven er klart best.laban skrev:Noe muffens her ja!
Har hatt den glede av å høre Joshua Tree på 180 eller 200g nyutgivelse ,fikk ikke helt den gode følelsen av den,det låt ganske dass syntes jeg.
Tilfeldig fikk jeg tak i den orginale plata,den satt som et skudd her var alt inntakt slik som jeg husker det fra den gangen plata kom.
Litt synd hvis er slik at noe sitter å trykker plater uten å legge noe som helst sjel i det.
Mvh
Laban
Heirolfozzy skrev:I de fleste tilfeller er vel originalutgaven best. Det er mange av gjenutgivelsene som er dårligere enn originalen. F.eks. Dark Side of the Moon-Pink Floyd. Jeg har begge, førsteutgaven er klart best.laban skrev:Noe muffens her ja!
Har hatt den glede av å høre Joshua Tree på 180 eller 200g nyutgivelse ,fikk ikke helt den gode følelsen av den,det låt ganske dass syntes jeg.
Tilfeldig fikk jeg tak i den orginale plata,den satt som et skudd her var alt inntakt slik som jeg husker det fra den gangen plata kom.
Litt synd hvis er slik at noe sitter å trykker plater uten å legge noe som helst sjel i det.
Mvh
Laban