The rolling stones

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
296
Kan noen her på dette utmerkede forum gi tips om hvor jeg finner igjen et bilde av nevnte popgruppe sittende i en cabriolet kjørende bortover veien. Dette bildet var i Dagbladet eller VG for noen år siden, maks 5 år siden, tror jeg. Har søkt på nettet, men har vel nermest gitt opp. Tror det er scanpix som var leverandør da. De skal ha 550+mva for å lete i arkivet. Det anser jeg som uaktuelt. Kan noen hjelpe??

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
296
Det var sannsynligvis den samme begivenheten, men jeg mener å huske at det var mere "cloce-up" fra en annen vinkel hvor alle var meget tydelige. Bildet som jeg husker tror jeg ble tatt tett på bilens høyre side.

Kan ennå se for meg glisene fra gutta i cabèn.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Bare av ren nysgjerrighet; hva i all verden skal du med det bilde?

Lin

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
296
Bare av ren nysgjerrighet; hva i all verden skal du med det bilde?

Lin
Har en datter som er ganske flink til å tegne, og dette bildet i tilnermet posterstørrelse hadde vært noe for en stonesentusiast. ;D

Thomas_A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2002
Antall liker
2
Etter litt søking fant jeg ut at bilen, en 1955 Cadillac, ble brukt under en pressekonferanse under Brooklyn Bridge i New York i 1997.
Anonsering av Bridges to Babylon touren. Det var over 300 fotografer tilstede, så at jeg har funnet riktig bilde er noe usannsynlig...

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
296
Etter litt søking fant jeg ut at bilen, en 1955 Cadillac, ble brukt under en pressekonferanse under Brooklyn Bridge i New York i 1997.
Anonsering av Bridges to Babylon touren. Det var over 300 fotografer tilstede, så at jeg har funnet riktig bilde er noe usannsynlig...
Det nermer seg!
Bildet var nesten helt fra siden, tett på høyre side. Det er definitivt fra samme begivenghet, flinke er dere!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Bildet er fra Brooklyn 18. August 1997. Et kjapt søk på Scanpix-basen indikerer at de ikke sitter på bildet. En norsk fotograf som var tilstede var Per Fronth (VG). Tror ikke det var hans heller, siden stort sett alle VG-bilder går til Scanpix-basen. Håper det var til litt hjelp.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
296
Bildet er fra Brooklyn 18. August 1997.  Et kjapt søk på Scanpix-basen indikerer at de ikke sitter på bildet. En norsk fotograf som var tilstede var Per Fronth (VG). Tror ikke det var hans heller, siden stort sett alle VG-bilder går til Scanpix-basen. Håper det var til litt hjelp.
Takk for hjelpen! Mener det var et scanpix-bilde, da jeg etter å ha forlagt avisen ringte redaksjonen og spurte. De (scanpix) skulle da ha ca 500 for bildet, så jeg slo det fra meg.

Topp Bunn