Theta og Proac oppsett

H

hobby

Gjest
Ble populært med bilder på forumet så jeg hev meg like godt på bølgen og lastet opp noen...
(Det som er litt dumt her er jo at det ikke går an å ha tråder under Anlegg, slik som på Audiogon... :()

Av bildet under må ingen tro at dette kun er en hjemmekino... Her lyttes det først og fremst til musikk, det hele startet som et 2 kanals anlegg som sakte, men sikkert er utvidet til også å ha muligheten til moro for hele familien - altså i pose og sekk ;D


Her er det godt å være!


Er veldig fornøyd med Theta & Proac synergien, men benytter også begge Aerial subbene ved lytting til musikk i 2 kanaler. Deler ver 40 Hz.


Aerial senter spiller faktist så bra at det nesten er fristende å koble den inn ved musikk, men jeg prøver å la være, nesten av rent prinsipp... med unntak av DVD-A og SACD da... 8)


Citadel monoblokkene er helt sjef. Har tilgode å høre bedre amper.


Kabling fra WireWorld. Isotrafo og nettfiltre fra Dillenhöfer.
 
H

hobby

Gjest
Hvorfor i huleste vises ikke bildet da når jeg har lagt inn som beskrevet img URL /img med klammeparanteser ???
Aaah nå fikk jeg det endelig til... dataaa...!!
 

Accuphase

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2005
Innlegg
103
Antall liker
5
Dette var en fet kino, med de riktige komponentene.

Mvh Helge
 
H

hobby

Gjest
Dette var en fet kino, med de riktige komponentene.

Mvh Helge
Takker og bukker!
Vil da spesielt fremheve Proac D80 og Theta Citadel synergien. De utgjør hjertet i mitt system (som tross alt benyttes 75% til musikk i 2 - kanal...)
 
I

ijustpop

Gjest
Dette ser bra ut. Et interessant oppsett som jeg gjerne ser flere bilder av.
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.448
Antall liker
2.636
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Veeeldig lekkert! Antar at mye har kommet gjennom dørene til Lyric hifi, tar jeg ikke mye feil :)
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.284
Antall liker
3.369
Torget vurderinger
49
Det er uten tvil noe av det råeste jeg har sett  ;)
Flotte bilder også .

Har aldri hørt Theta ,men har lest at iallefall Kessler mener  "Dreadnaut" er noe av det feteste transistor trinn som kan oppdrives , og da må jo Citadel være bedre .
Hvem er det som forhandler Theta i Norge?

Hm blir mer og mer sugen på D80  ;D
 
H

hobby

Gjest
Det er uten tvil noe av det råeste jeg har sett ;)
Flotte bilder også .

Har aldri hørt Theta ,men har lest at iallefall Kessler mener "Dreadnaut" er noe av det feteste transistor trinn som kan oppdrives , og da må jo Citadel være bedre .
Hvem er det som forhandler Theta i Norge?

Hm blir mer og mer sugen på D80 ;D
Er godt fornøyd ja. Neste endring er at jeg skal ha inn en scaler for bilde...

Ellers stemmer det at Citadelene skal være hakket vassere enn Dreadnaught selv om Dreadnaught også er en utrolig god forsterker. Absolute Sound ranker Citadel til å være blant det aller beste.

Det er Lyric som forhandler Theta og har vel forstått det slik at de gjerne selger Dreadnaught til hardbarka 2kanals entusiaster. Har ellers lest en test engang om en som byttet ut ML33 blokker til fordel for å kjøre Dreadnaught i biamping modus og som skrøt hemningsløst...
 
Topp Bunn