Mat, drikke og røyk Tid for en sigar?

Hovland

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
79
Torget vurderinger
1
Har nettopp nytt en Davidoff Primeros. Ren nytelse og mye kvalitetstid for pengene. God kaffe og gode sigarer med gode venner. Noen ganger er livet helt OK. Davidoff har for øvrig en flott hjemmeside : www.davidoff.com

V

vredensgnag

Gjest
Da jeg skulle til Zanzibar en god del år tilbake, fikk jeg et godt tips. Det er nemlig fin fuktighet i luften der, akkurat rett uten å kjennes trykkende, og tipset gikk ut på å ta med en kasse topp sigarer da det ble påstått at disse ville smake vidunderlig i det klimaet.

På Heathrow kjøpte jeg to romslige bokser med Davidoff Classic no. 2 (skulle være der i fire uker, men regnet med å også måtte by andre på en sigar når jeg satt og hygget meg).

Det ble presis som lovet. Etter middag om kveldene satt jeg og hygget meg med en sigar, bevart i naturens egen humidor, og de smakte/duftet vidunderlig. Er ingen røyker til vanlig, men kan nyte både sigar eller pipe, med ujevne mellomrom.

Men det tipset gir jeg gjerne videre. Det var som om tobakken fikk ekstra sødme og liv i luften der nede.

Sist redigert:
Topp Bunn