Tidal og originale artister Feks Beth Hart og Joe Banamassa: black coffe.

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.804
Antall liker
563
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Har merket meg at på flere coverskiver, står det oppgitt navn på utøverne under låtene, mens det vitterlig er andre som har skrevet låtene. Skjønner ikke at de ikke må oppgi de originale artistene? Flere som har stusset på dette?
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.946
Antall liker
5.491
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Har merket meg at på flere coverskiver, står det oppgitt navn på utøverne under låtene, mens det vitterlig er andre som har skrevet låtene. Skjønner ikke at de ikke må oppgi de originale artistene? Flere som har stusset på dette?
Det du finner under låtene i spillelister eller album er den som spiller låten. Går du inn på låtinformasjon får du frem komponist, der fant jeg Ike og Tina Turner. :)

8BC88F21-10A0-466A-A2EA-2FAF9A187A89.jpg


Trykk på de tre prikkene nede til høyre, da får du opp bla valget «låtinformasjon»
 
Sist redigert:

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.804
Antall liker
563
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Javisst, takk, ser det nå. Men det er jo litt tungvint. På en LP eller CD står det alltid hvem som har skrevet sangen under låtnavnet. Før så sto det under albuminformasjon, det er vel derfor jeg ikke har funnet det nå i senere tid.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Javisst, takk, ser det nå. Men det er jo litt tungvint. På en LP eller CD står det alltid hvem som har skrevet sangen under låtnavnet. Før så sto det under albuminformasjon, det er vel derfor jeg ikke har funnet det nå i senere tid.
Tror at for 99 prosent av Tidal-brukerne er artistnavn førsteprioritet i visningen.
 
Topp Bunn