Til alle foreldre

O

OldBoy

Gjest
http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/jeancato

Det finnes altså mulighet til å redde poden fra fortapelse.  ;D
Da er nok mine tre poder forlengst fortapt.

Det ble nemlig ikke noe gitarspilling for noen av dem. De fikk bare med seg min interesse for audiofili. Nå har podene flyttet hjemmenfra, og så sitter de der, da, med hvert sitt relativt kraftige og velspillende lydanlegg. Men ingen gitarer! Stakkars barn!

Min skyld alt sammen! Som ikke fulgte med i Dagbladet. :( :( :(

T

Thomas_Lutro

Gjest
All det tid dine er flyttet ut av heimen uten barnevernets hjelp antar jeg at dette spillet ikke fantes på sen tiden da dere trengte det. Du er dermed skyldfri, og ungene ser dessuten ut til å ha greid seg godt.

O

OldBoy

Gjest
All det tid dine er flyttet ut av heimen uten barnevernets hjelp antar jeg at dette spillet ikke fantes på sen tiden da dere trengte det. Du er dermed skyldfri, og ungene ser dessuten ut til å ha greid seg godt.
Takker og bukker! :)

Som foreldre, kan man ALDRI puste lettet ut. Selv om barna har flyttet hjemmenfra, er de fortsatt BARN, og den store katastrofen kan ligge og lure rundt ethvert tenkelig og utenkelig hjørne.

Men det ser jo lovende ut, da, jeg skal innrømme det. :)

T

Thomas_Lutro

Gjest
Selv om barna har flyttet hjemmenfra, er de fortsatt BARN, og den store katastrofen kan ligge og lure rundt ethvert tenkelig og utenkelig hjørne.
Jeg har ingen barn selv, men kjenner dette godt igjen fra min mor. Jeg måtte fyre meg opp for bare en kort stund siden da hun begynte å mase om stillongs. Jeg mener, en stor del av mitt yrkesliv har vært tilbragt utendørs, jeg vet vel ikke når jeg fryser... :D

O

OldBoy

Gjest
Jeg har ingen barn selv, men kjenner dette godt igjen fra min mor. Jeg måtte fyre meg opp for bare en kort stund siden da hun begynte å mase om stillongs. Jeg mener, en stor del av mitt yrkesliv har vært tilbragt utendørs, jeg vet vel ikke når jeg fryser...  :D
Man blir visst aldri ferdig med stillongs. Når mor gir opp å mase, overtar kona.

Men uansett, det er godt å høre at det er flere som ikke vet når de fryser. Eller er det bare det at har uvanlig varme ben? ;D

Topp Bunn