![]()
Gikk det ja. Anlegget befinner seg ca. i Tønsberg hvis noen lurer.
Sinnsykt feete høytalere!!!!
![]()
Gikk det ja. Anlegget befinner seg ca. i Tønsberg hvis noen lurer.
![]()
Test! Men dæven jeg fikk det til jo
Forresten et bilde av gammelanlegget.
Ja sikker det han mente,Ja, det ser jaggu ut til å fungere for alle! ;D
Men tror Berg tenkte at dere skulle bruke det i egne eller relevante bildetråder, ikke at alle skulle postes her![]()
O.
Det er vel kansje ikke så rart, når det kun er en link det er snakk om?Gode greier. Funket med Linux/Firefox også, dette her.
Rett og slett helt NYDELIG! Et vakkert oppsett. Har aldri sett kappa i svart finish før. De så betraktelig mye finere ut enn "standaren"Mitt favorittbilde, tatt av lydmann og superfotograf Akto!
![]()
Jeg kan ikke fatte hvorfor infinity ikke solgte denne finishen parallelt i alle utsalgsforetninger. Utseene er for mange en avgjørende faktor, spesielt hvis fruen er på slep. Jeg ganske sikker på de hadde solgt flere kappaer om svart finish hadde vært tilgjengelig.Måtte kjøre til Stockholm for å hente dem, men de er superfine i sort
Kun tatt til Tyskland, noen par er tatt derfra til Sverige og Danmark.
Selges ikke
mvh
Dag
Hei,GFE, Stilfult ! Er det en oriel jeg skimter ? Hørte disse i danmark engang for noen år siden. Kraftfull høyttaler det der. Kom gjerne med flere bilder ettersom du får på plass ting![]()
Jeg tror kretsene merket CS8427 er de som "tolker" de digitale signalene som kommer inn. Selve DAC-chippene er de litt mindre med mange flere pinner som ligger litt lengre inn på kretskortet.Fint at du kan "fikse" det slik at det kun blir brukt etter hensikten
Siden det er jul, så "spytter" jeg inn noen "innmatsbilder" av min MFKW dac, som jeg fikk et ønske over (en) pm for en god stund siden nå, her er de.
Først den dacen det er snakk om MFKW25
![]()
Oversiktsbilde.
![]()
Hmm! Er litt usikker på hva dette er? Selve dacchipen?
![]()
Eller er dette dacchippene (en for hver krets tube/solid state)?
Det står CS8427 på de?
Nå sitter det nødvendigvis også dacchipper i drivverket, siden signalet blir upsamplet til 24/96 der og overført via to separate (h+v) xlr IC til dacen, hvor det videre blir upsamplet til24/192.
Hvilketyper som sitter der vet jeg ikke, noen som vet?
![]()
Her er miniatyrrørene i dacens rørkrets.
![]()
Her er trafoen, med ganske så mange ledere ut, kan det være for de forskjellige kretsene?
![]()
![]()
Mvh.KW