Vi har Get-kabeltv hos oss, per idag har vi hatt en rimelig, enkel tuner-boks som kun har scart-utgang. Kjøpte en flatskjerm + Blu-ray igår og hadde vel trodd at det var mulig å koble hdmi fra get-boksen til tv-en, eventuelt kabelledningen rett i tv. I oppsettet på tv-en fant jeg kun Canal Digital og klarte ikke få signal med kabel direkte i tv-en.
Er det noe å hente på bedre get-boks? Er det noe jeg kan gjøre for å slippe disse boksene i det hele tatt.
(Etter å ha vurdert Panasonic G20E så endte jeg med LG LED, delvis pga gjenskinn fra lamper i rommet, delvis pga tykkelse og vekt. Har forstått at G20E har noe bedre bilde, men at den har vifte/støy og at det hadde vært en del reklamasjon på den).
Er det noe å hente på bedre get-boks? Er det noe jeg kan gjøre for å slippe disse boksene i det hele tatt.
(Etter å ha vurdert Panasonic G20E så endte jeg med LG LED, delvis pga gjenskinn fra lamper i rommet, delvis pga tykkelse og vekt. Har forstått at G20E har noe bedre bilde, men at den har vifte/støy og at det hadde vært en del reklamasjon på den).