Alkohol,.....mye! ;D (Selvfølgelig tøys !!!!!!!!!!!)God kveld folkens. Har i hele høst vært veldig plaget med stress. Klarer ikke lenger å slappe ordentlig av. Noen som har noen tips?
På forhånd takk
Motivator,...men det er ikke no stress...!! ;DKan man egentlig si motivatør?
Skal faktisk ikke undervurderes. Gikk av og til tidligere på pistolskyting, og det var deilig avkobling. Ikke mye som slår følelsen etter å ha tømt to magasiner fra en desert eagle.Det enkleste er pistol...
-å fysj og fy!!
Autogen trening, stemmer ikke det. Min mor tipset meg også om dette i går. Prøvde når jeg gikk å la meg, å for første gang på et halvt år sovnet jeg som jeg skulle. Har ligget å vridd meg i 3-5 timer hver natt før jeg har sovnet, men dette virket som om tok fokuset bort fra stress og søvnproblemer. Fantastisk. Skal nå prøve å gjøre dette til fast rutine, samt en 20min gåtur litt før leggetid framover. Dette i tillegg til mer faste måltider håper jeg vil gjøre susen. Tusen takk for mye gode råd folkens.Jeg bruker å ligge på ryggen med støtte under hodet i ca 15 min. Fokuserer først på pusten inn av nesen ut av munn, så går jeg gjennom hele kroppen og kjenner etter at hver kroppsdel slapper av. Det er vel anvendte 15 min.
SÅ BRA!!!!Autogen trening, stemmer ikke det. Min mor tipset meg også om dette i går. Prøvde når jeg gikk å la meg, å for første gang på et halvt år sovnet jeg som jeg skulle. Har ligget å vridd meg i 3-5 timer hver natt før jeg har sovnet, men dette virket som om tok fokuset bort fra stress og søvnproblemer. Fantastisk. Skal nå prøve å gjøre dette til fast rutine, samt en 20min gåtur litt før leggetid framover. Dette i tillegg til mer faste måltider håper jeg vil gjøre susen. Tusen takk for mye gode råd folkens.
Det finnes mange cd'er å få lånt på bibliotek om slik avslappnings teknikk..enda bedre enn å "gjøre det" selv.. cdr.. :-XAutogen trening, stemmer ikke det. Min mor tipset meg også om dette i går. Prøvde når jeg gikk å la meg, å for første gang på et halvt år sovnet jeg som jeg skulle. Har ligget å vridd meg i 3-5 timer hver natt før jeg har sovnet, men dette virket som om tok fokuset bort fra stress og søvnproblemer. Fantastisk. Skal nå prøve å gjøre dette til fast rutine, samt en 20min gåtur litt før leggetid framover. Dette i tillegg til mer faste måltider håper jeg vil gjøre susen. Tusen takk for mye gode råd folkens.
;D ;D ;D Just what I need