Tips om ny pu til Rega P3

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Hei

Eg har nett funne fram min gamle Rega P3 frå bua og kopla den opp via ein QED disksaver. Puen som er montert på heiter Pickering XSV 3000. Eg veit ingenting om denne.

Desverre så høyrdes det slett ikkje bra ut. Det let spisst og slapt, manglar bass og er slitsomt å høyre på. Eg reknar ikkje med at dette utstyret skal spele fantastisk, men kanskje ein annan pu kan få det til å spele betre. Eg er ikkje ute etter noko hifi-korrekt lydbilete her, men viss eg kunne få det til å spele engasjerande og behageleg hadde det vore stas.

Her er det sikkert nokon som kan gje meg eit godt råd slik at eg kan kose meg med dei gamle platene mine når eg får lyst til det. Vonar på innspel.

Kjetil

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
24
Torget vurderinger
1
Hva med Audio Technica AT-95E omtalt i Fidelity som verdens bedste pick-up kjøp? til den nette summen på 340,-kr. ! forhandles av Ljudia, men finner ikke denne på sidene deres.

Mvh Tom-Erik

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Høyres jo ut som ein bra ide. Hugsar du om det er lenge sidan dei omtala denne? Eg kan ikkje finne den i indexen deira, men det var kanskje ikkje ein vanleg test?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Kjetil, har du justert vekta på den du har?

Frank

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Ikkje sidan platespelaren havna i bua for fleire år sidan, kanskje eg bør kontrollere. Rundt eit gram eller? Skal det vere ein ok pu?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
kjetinho skrev:
Ikkje sidan platespelaren havna i bua for fleire år sidan, kanskje eg bør kontrollere. Rundt eit gram eller? Skal det vere ein ok pu?
Vet ikke noe om PUen. Men, hvis vekta ikke er kontrollert etter lang tid i bua tror jeg uansett du har mye å hente der. Rega har "løst" lodd som "garantert" har flyttet på seg. Spiss lyd og lite bass kan vel tyde på for lavt trykk. Grumsete og sprakende lyd er tegn på alt for høyt trykk. Du kan se litt på nåla, og "tolke" om den står høyt eller presses mye ned.

Rega har jo integrert "vekt". Nullstill denne. Balanser armen ved hjelp av bakloddet. Still så inn ønsket vekt ved hjelp av justeringen på spilleren. Prøv deg litt fram.

Frank

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
70
Hvis du har børsten på pickupen må du huske på å legge til et gram i tillegg :) XSV-3000 går for å være en meget bra pu.

mvh Trond Kjetil

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.900
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Pickering XSV-3000 var en habil pickup det.......... men det er 30 år siden, en ny stift er nok absolut og anbefale, hvis Rega'en er like gammel kan nok lagring og strikk være aktuelle utbyttelses kandidater også ;)

virak

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.06.2005
Antall liker
61
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Pickeringen er vel endel högare enn ein Rega pick-up. Kontrollert VTA?

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Nei, eg veit ikkje kva vta er. Har du lyst å forklare?

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.297
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
kjetinho skrev:
Nei, eg veit ikkje kva vta er. Har du lyst å forklare?
Google er kjekt:

VTA:

Raise the VTA (raise the rear of the arm) and the highs will usually get better. Too much and you will lose the bass.

Lower the VTA and the bass will get stronger. Too much and you will lose the highs.

K

kbwh

Gjest
Hmm, hva med å spandere på deg en Rega Bias eller end bedre en Elys 2, kjetinho?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
277
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Valentino skrev:
Hmm, hva med å spandere på deg en Rega Bias eller end bedre en Elys 2, kjetinho?
Elys 2 er faktisk overraskende god, og laangt bedre enn de mest hardføre kritikere av Elys (1) vil kunne tro.

Mvh Vidar P

K

kbwh

Gjest
Jeg synes den var god på min gamle Planar 3 jeg også. Ikke i klasse med AT-OC9 og ortofon T-30, men befriende plug and play til gjengjeld.

Topp Bunn