Jøgga skrev:
Sugden A21a series2 er en god kandidat (ikke SE), og skulle passe trådstarters ønsker. Ikke la deg skremme av oppgitt effekt, denne yter godt med strøm og låter solid og stort.
Joda, Sugden har vært vurdert, både nevnte og Masterclass, men pga. lav utgangseffekt har jeg vært litt tvilende i.f.t. mine høyttalere, selv om det dreier seg om klasse A. En annen ting er varmeutviklingen, som jeg lurer på kan være ugunstig på lang sikt.
Uansett, akkurat nå er det ikke økonomisk spillerom for noe som helst. Kjøpte nylig en brukt Coda CSi Limited som viste seg defekt ved ankomsten, trolig som følge av en kraftig skrell, selv om emballasjen ikke viste noen tegn til dette. Så nå spørs det hva posten finner ut og ikke minst hvor lenge det blir å vente på en avklaring, eventuell reparasjon osv. Etter mye plunder med feilkjøp, mismatch og nå dette, begynner jeg nesten å lure på om det hviler en forbannelse over mine hifi-investeringer.
Er vel kommet til at jeg trolig slår meg til ro med Lavardin IT og heller etterhvert prøver å finne høyttalere som lydmessig trekker i den retning jeg vil. Hva nå det enn skulle være...Kanskje Harbeth SHL5.