tkr goes digital- tkr sitt anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Så hva var greia? Noe så lite oppfinnsomt som en vokspropp?
    Just precis. En vokspropp som fastlegen etter 3 utspylinggsforsøk ga opp å få ut. Han var vennligheten i egen person og henviste meg til spesialist etter bare få ukers somling. Vår lokale spesialist kunne se på det allerede medio april. ☹ Da var det svært nærliggende å betale seg ut av problemet. Skulle jeg gått med dette i 2 måneder til, hadde innleggelse på Sandviken vært en helt bankers greie.

    mvh
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.634
    Antall liker
    4.241
    Sted
    Bartistan
    Jeg har løst opp sånt ved å lure inn litt olivenolje og så korke igjen med en hørselsvernpropp. Primitivt men relativt effektivt.

    Det sagt, jeg vet godt hvor plagsomt livet er med hørsel i kun én kanal.
    I tidligere tider har jeg vært på konserter der volumet har vært i heftigste laget og som røyker hadde jeg jo alltid nødpropper i form av sigarettfilter.
    Knip av, skrell av papiret og døtt inn. Pangferdig.
    Bortsett fra den gangen jeg trodde jeg hadde fått ut alt av filter etter konserten uten at dette nødvendigvis var heeeelt korrekt oppfatta.
    Det tok noen dager/en uke? før jeg fikk ut siste rest.
    Dèt var noe i retning av en religiøs opplevelse :oops:
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Du kunne ha kjørt sov-i-ro i motsatt øre og skrudd opp volumet. Mange anlegg låter best på litt høyt volum, så det er meget mulig du hadde fått bedre lyd og spart noen kroner. Men det er klart, nå kan du jo lytte med sov-i-ro i begge ørene. Skjønner heller ikke den spylingen, må man ikke da spyle gjennom motsatt øre om det ikke bare skal pakke seg mer?

    Godt du er fornøyd!
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har løst opp sånt ved å lure inn litt olivenolje og så korke igjen med en hørselsvernpropp. Primitivt men relativt effektivt.

    Det sagt, jeg vet godt hvor plagsomt livet er med hørsel i kun én kanal.
    I tidligere tider har jeg vært på konserter der volumet har vært i heftigste laget og som røyker hadde jeg jo alltid nødpropper i form av sigarettfilter.
    Knip av, skrell av papiret og døtt inn. Pangferdig.
    Bortsett fra den gangen jeg trodde jeg hadde fått ut alt av filter etter konserten uten at dette nødvendigvis var heeeelt korrekt oppfatta.
    Det tok noen dager/en uke? før jeg fikk ut siste rest.
    Dèt var noe i retning av en religiøs opplevelse :oops:
    Been there, done that. Den jævla proppen har badet i olje i ukevis.....En seig jævel! Måtte "støvsuges" ut til slutt.

    Tro meg, det er er semireligiøs opplevelse å høre på to ører igjen!

    mvh
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.634
    Antall liker
    4.241
    Sted
    Bartistan
    Mange anlegg låter best på litt høyt volum
    For en ikkeegentlighifinisse så er det pussig at jeg ved ren slump dro i hus en kombinasjon som spiller mer enn OK frekvensmessig på merkverdig lavt volum; Rogue M-180 + Kensington SE - ikke akkurat veldig kompakt for andre enn Sluket
    Om jeg skal ha rom i tillegg må jeg skru opp litt til men det er fremdeles på snakkevolum.
    Griseflaks :love:
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Du kunne ha kjørt sov-i-ro i motsatt øre og skrudd opp volumet. Mange anlegg låter best på litt høyt volum, så det er meget mulig du hadde fått bedre lyd og spart noen kroner. Men det er klart, nå kan du jo lytte med sov-i-ro i begge ørene. Skjønner heller ikke den spylingen, må man ikke da spyle gjennom motsatt øre om det ikke bare skal pakke seg mer?

    Godt du er fornøyd!
    Det spørs litt hvor glad du er i bass, Fosse. Den trenger nok igjennom, men ikke noe særlig annet.... 🤔

    Ellers er rekkefølgen fra øre til øre slik:
    Ytre øregang- vokspropp- trommehinne- mellomøre- tuba eustachii- svelg- tuba eustachii- mellomøre- trommehinne- ytre øregang.
    Mye å spyle igjennom fra motsatt side....:)

    ear.jpg


    Er veldig fornøyd! Den sosiale prisen en må betale for dårlig hørsel er forbausende høy.

    mvh
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.211
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Etter noen aldeles jævlige uker, hvor høyre øre bare fungerte sporadisk, sitter jeg og hører musikk med vissheten om at begge ører funker så godt som man kan forvente i min alder. 1700 spenn og et besøk hos Volvat gjorde susen. 😃

    En bagatell vil mange mene, men jeg kan love at en normal hørsel er et stykke livskvalitet! Hvis noen ikke tror meg, er det jo bare å gjøre et lite, praktisk eksperiment:

    Stapp en Sov-i-ro i høyre øre, sett deg dernest foran husalteret. Når du har fått nok av ullen mono-lyd, ta en tur ut og besøk noen venner. Prøv å følge en samtale. Prøv å følge to samtaler . 🤪 Se hvor sliten og lei du blir!

    Øre-nese-hals- spesialisten var en liten, gråhåret gnom som snakket gebrokkent norsk. Det var så vidt han unngikk en bamseklem fra tkr, corona be damned. Årets best anvendte 1700 spenn! 😄

    Mvh
    Godt å høre at det ordnet seg! Kona la igjen 2000 kr på Volvat i slutten av forrige uke. Vel anvendte penger. Det hadde ingenting med ørene å gjøre. Min kone bruker plugger om natten og hevder i ondsinnede øyeblikk at hun trenger dem på dagtid også 😊
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Godt å høre at det ordnet seg! Kona la igjen 2000 kr på Volvat i slutten av forrige uke. Vel anvendte penger. Det hadde ingenting med ørene å gjøre. Min kone bruker plugger om natten og hevder i ondsinnede øyeblikk at hun trenger dem på dagtid også 😊
    Hvis kona trenger plugger på dagtid, burde du kanskje revudere musikksmaken din, eller eventuelt lære å holde mer kjeft! 🤣

    Enig ang. Volvat. Vel betaler du gjennom nesen, men du får time på dagen og får gjort det du skal. Et godt supplement til den offentlige legetjenesten IMO. :)

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.211
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvis kona trenger plugger på dagtid, burde du kanskje revudere musikksmaken din, eller eventuelt lære å holde mer kjeft! 🤣

    Enig ang. Volvat. Vel betaler du gjennom nesen, men du får time på dagen og får gjort det du skal. Et godt supplement til den offentlige legetjenesten IMO. :)

    Mvh
    Skal nok klare å overleve så lenge hun bare plugger ørene 🤪
     
    • Haha
    Reaksjoner: tkr

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.235
    Antall liker
    2.415
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Hei, nei, jeg mener det var 103 og 103 R vi hadde. Jeg hadde også med meg en moddet 103 S, men den rakk vi aldri å høre på.

    Mvh
    Var bare litt nysgjerrig, spiller på en 103M.
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hvis kona trenger plugger på dagtid, burde du kanskje revudere musikksmaken din, eller eventuelt lære å holde mer kjeft! 🤣

    Enig ang. Volvat. Vel betaler du gjennom nesen, men du får time på dagen og får gjort det du skal. Et godt supplement til den offentlige legetjenesten IMO. :)

    Mvh
    @tkr; du er klar over at Karmana er Bergenser? :ROFLMAO:

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hehe, jeg ba ham vurdere å holde kjeft. Jeg sa da ikke at han skulle få det til! 😁

    Mvh
    Registrerer jo ellers at han også ynder å fremstille seg som kvinne - hvilket ikke gjør oppgaven enklere.......... :ROFLMAO:

    mvh
    Proffen
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    -Er det forøvrig noen i Grenland som kunne tenke seg et kort hifibesøk av en relativt stueren naturalisert slostril tirsdag 23. eller onsdag 24 februar ?

    Drar over fjellet i morgen. Har tre overnattinger i Porsgrunn, og har ingen planer for tirsdag eller onsdag kveld. Vet at det er kort varsel, men det er håp i hengende snøre. :) Mob. 91734633 eller PM.

    Mvh
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Fy søren, for en kjekk hobby vi har:

    wEvVMaugR5iP792M0kua2A.jpg


    KEWZsgoBRCe%RLPo91mgqw.jpg


    Og noe av det aller fineste er at en kan banke på en dør til et menneske du så vidt har truffet før, og bli tatt imot som en gammel venn. Takk for gjestfriheten @rama og @HCS.

    Skal skrive litt mer når (hvis) jeg kommer meg uskadd over fjellet og hjem.

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.211
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Så litt tomt ut hos, rama, men ser du har bidratt positivt 😃 Regner med du har lagt igjen en pickup eller noe sånt på Biri. God tur til den rette siden 😊
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Særdeles hyggelig å ha deg på besøk tkr. Praten gikk via døden, nazismen, anal-kjertler og Bergen. Intet til forkleinelse ifht det andre.. ;). Seriøst, rett og slett veldig hyggelig, takk for at du kom!
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Særdeles hyggelig å ha deg på besøk tkr. Praten gikk via døden, nazismen, anal-kjertler og Bergen. Intet til forkleinelse ifht det andre.. ;). Seriøst, rett og slett veldig hyggelig, takk for at du kom!
    Takk for at jeg fikk komme, HCS!

    Slike bæltrivelige kvelder er rett og slett few and far between. Jeg koste meg skikkelig, og kunne gjerne ha blitt noen timer til. Problemet er at jeg skal ut på veien igjen i morgen. :)

    mvh
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Så litt tomt ut hos, rama, men ser du har bidratt positivt 😃 Regner med du har lagt igjen en pickup eller noe sånt på Biri. God tur til den rette siden 😊
    Tomt?

    Du ser da tydelig de sokkekledde tærne mine på bildet! 🤪

    F.ø. : Conrad-Johnson er nå engang Conrad-Johnson. Mellomtonen var til å dø for.....:)

    Mvh
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.879
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    16

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Endelig hjemme igjen og utsovet. Klokka var knapt blitt 22 i går kveld før Jon Blund var innom og hentet meg.

    I dag oppdaget jeg at bilen min var hvit! 🤪

    frNhDlOmS5aI4+TckUkhUg.jpg


    Gjett om jeg ble forundret......

    Det ble en lang tur. Det mest slående var å kjøre E 16 over Filefjell på denne tiden av året. På østsiden var det brede dalføre, grantrær og vinter:

    fagernes.jpg


    ...Og en drøy halvtime senere var det trange daler, løvskog og høye fjell:

    laerdal.jpg


    Elgen glimret med sitt fravær, og hjorten hersket plutselig enerådende. Det var nesten som om en var blitt teleportert til et helt nytt land. Bildene er lånt fra nett, men de ekte bildene sitter fremdeles på netthinnen min.

    Det ble to hyggelige hifi-stopp på turen. Det første hos @rama. GPSen min slo ut håret på turen, og jeg ble geleidet forbi Residencia Fosse, Tiriltoppen og Lille Mogadishu før Le tok imot meg på parkeringsplassen. En gjestfri mann. Han serverte varm vietnamesisk lunsj (de kyllingbollene var jævlig gode!), kaffe og fyrstekake:

    cAVqY9SrRM2o5uoL8qUnFg.jpg


    Både Le og jeg var litt stresset på om Conrad Johnson Premier 11 hadde tålt reisen. Det ene røret var litt tvilsomt, men resten var i hvert fall intakt. 😁

    Sett fra lyttepos. så det slik ut:

    Plqz7lzAR2aR1XivpqxhrA.jpg


    +lDM8x3eT2iK5TJpFOiniQ.jpg


    Forsåvidt mye kjent her. Conrad Johnson er ikke akkurat et ukjent begrep i tkr Towers, og her står det også en Manley Steelhead. Micro Seiki RX 1500 har jeg også hatt. Men høyttalerne var en ukjent størrelse for meg. Adskillig mer lettdrevne enn mine egne, og jeg ble litt forbauset da Le fortalte at suben i midten ikke var en luksus men en nødvendighet.

    Vi spilte mye fin musikk, og jeg fikk lov til å ønske meg noe kjent. Det ble denne:

    sparfvivaldi.jpg


    Vivaldi, Drottningholm Barockensemble og Nils-Erik Sparf. Jeg hører på den nå mens jeg skriver dette. Det er ingenting flortynt og lett over denne innspillingen! Nils-Erik Sparf er en skikkelig badass fiolinist, og Barockensemblet gir fullt jern der det kreves. Imponerende dynamikk er det også på opptaket.

    Og det låt........Stort, klart og dynamisk! Ølmagene henger veldig godt sammen lydmessig, og diskantene låter fullstendig uforvrengt og fortsetter liksom bare oppover og oppover til langt utover min hørselsgrense. Imponerende.
    Det er vel ingen bombe at kvinnestemmer låt godt. Hint: Conrad Johnson ........:cool:

    yoGHe%U5RDSlGmfayDDXNA.jpg


    Vinyl låt bra. Det ville også ha vært en bragd å få noe til å låte dårlig gjennom en Manley Steelhead. Jeg lurer på om det var en Audio-Technica PU, vi hørte på , og skulle jeg sagt noe måtte det være at den nok spilte med noe grovere penselstrøk enn det jeg er vant til hjemmenfra. Veldig musikalsk var det likevel.

    Takk for gjestfriheten!

    Mvh Tønnes

    Legger ut nå før jeg går over til neste besøk.
     
    Sist redigert:

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det er ikke bare Vestlandet som er vakkert, det er jammen fint i Mjøstraktene også:

    mjøsa.jpg


    Najet bildet på nett igjen, hadde ikke vett til å dra frem mobilen og ta noen bilder på vei oppover til @HCS.

    -Hva skal jeg si. Jeg sendte ham en PM om han tok imot hifi-besøk nå i disse pest-tider. Svaret var hjertelig og udelt positivt. Jeg skulle bare komme, og sulten skulle jeg ikke dra derfra igjen! Og mannen holdt ord: Jeg var definitivt ikke sulten da jeg reiste meg fra bordet etter middagen.....Casa HCS er forøvrig ikke noe å kimse av. Stort, rikholdig og smakfullt innredet, IMO.

    Lytterommet over garasjen hadde heller ikke noe kimsverdig over seg:

    KEWZsgoBRCe%RLPo91mgqw.jpg


    Høyttalerne var det ikke mulig å knipse med en iPhone fra lyttepos, men de så slik ut:

    nrvUVa%CRzWh1PTJU691Ug.jpg


    Noen digre Magnepan 3.7!
    1J5y7VMEQWGEuRMzJK0a7Q.jpg

    Rotel forsterkning, digitalt fra Audiolab, analogt fra Nottingham. Det man ikke ser på bildene, er de likkistestore aktive subene bak Maggiene.

    MX6Hh2qzSqKdLIoXTOEVJQ.jpg


    Det var ingen mangel på musikk.

    EOXv2tmRTzSWzPI9vH72Zw.jpg


    Akustiske panel på vegger og skråtak. Et par absorbenter så jeg også.

    Det ble en veldig artig kveld. Jeg fikk presentert en masse ukjent musikk, men HCS var også snill nok til å spille noe jeg kjente:

    Misa 3.jpg


    Jeg setter pris på slikt. :) Ukjent anlegg og ukjent musikk gjør det litt vanskelig å vurdere ting, synes jeg. Og Mercedes Sosa var aldeles ypperlig egnet til å vise frem det beste i dette anlegget. Kutt#1, Kyrie begynner med noen enorme basstrommer. Mange anlegg klarer ikke å gjengi kraften i disse, men her var de egnet til å knuse nyrestein. Like etterpå kommer et kor inn. Hos HCS sto det fra vegg til vegg. Har spilt plata her hjemme i dag, og her i huset mangler det tydeligvis en sub eller to.....

    Denne ble også spilt:

    avi.jpg


    Bass er nå engang bass. Første kutt på denne plata er med mannlige korister og noen slags synthesizer i bunn. Bassen er egnet til å løsne plombene i kjeften på folk......Nesten skrekkinnjagende......😳

    Så en observasjon: De to albumene her viste frem det dette anlegget kunne aller best, nemlig noen enorme lydbilder og imponerende bass. I andre tilfeller kunne lydbildet bli litt larger than life , slik at f.eks. Barb Jungr ruvet litt vel mye, både i høyde og bredde. Det forstyrret meg ikke mye, men jeg har det ikke slik hjemme.

    Ellers viste HCS seg å være en høyst oppgående og interessant fyr, og Madammen hans likeså. Praten gikk vidt og bredt, og jeg var fristet til å gi avkall på litt søvn og bli lenger enn planlagt. Heldigvis tok fornuften overhånd, og jeg kom meg ut døra i tide.

    Tusen takk for gjestfriheten, HCS! Du (dere) er hjertelig velkomne på gjenvisitt!

    Mvh Tønnes
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Takk for gode ord tkr. Skulle din kjære få lyst på en fjelltur i området må dere komme en tur. Så sender vi østrogen-ligaen på tur mens vi jekker oss enn pils eller tre, samt en "deathstick" eller fem for å underbygge det avslappende.

    Enig med deg i beskrivelsen. Tror du ble litt overrasket over at vi fikk det til å oppleves som dynamikk på panel.. 🙂. Bass kan gjøre mye, og kapasitet er key. Men og et tveegget sverd, når vevre vakre damestemmer føles som Bryn Terfel på speed.. Også pga størrelse.

    Tiden gikk så alt for fort, takk for at du kom. Det var en glede!
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Takk for gode ord tkr. Skulle din kjære få lyst på en fjelltur i området må dere komme en tur. Så sender vi østrogen-ligaen på tur mens vi jekker oss enn pils eller tre, samt en "deathstick" eller fem for å underbygge det avslappende.

    Enig med deg i beskrivelsen. Tror du ble litt overrasket over at vi fikk det til å oppleves som dynamikk på panel.. 🙂. Bass kan gjøre mye, og kapasitet er key. Men og et tveegget sverd, når vevre vakre damestemmer føles som Bryn Terfel på speed.. Også pga størrelse.

    Tiden gikk så alt for fort, takk for at du kom. Det var en glede!
    Kommer gjerne tilbake! :)

    Og, tro det eller ei, jeg satt i kveld og lurte på hvordan jeg skulle greie å finne plass til en sub eller to i stua. Ingen enkel oppgave, jeg vet, men det hadde gjort seg her......

    mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kommer gjerne tilbake! :)

    Og, tro det eller ei, jeg satt i kveld og lurte på hvordan jeg skulle greie å finne plass til en sub eller to i stua. Ingen enkel oppgave, jeg vet, men det hadde gjort seg her......

    mvh
    Ikke menigen å eksponere deg til "the dark side".. 😁 Integrering av subber kan og være en risikosport, men du har kraftige virkemidler du kan bruke som jeg ikke har her. Finnes et par norske alternativ, men ja, en stue er skal bebos, ikke ikles haifai.. 🙂
     

    kjartanb

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.10.2009
    Innlegg
    955
    Antall liker
    650
    Sted
    Os
    Torget vurderinger
    1
    ... jeg satt i kveld og lurte på hvordan jeg skulle greie å finne plass til en sub eller to i stua...
    Hei tkr, hvis jeg husker rett har du dør til serverrom bak anlegget. 2x21” i døren er en mulig løsning :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    takk for besøket, tkr!
    og ikke minst tusen takk for at du fraktet forsterkeren fra bergen helt til parkeringsplassen min.
    fytterakkern den var tung å bære i hus, holdt på å daue på meg, pandemisk livsstil er ikke akkurat muskelbyggende.
    hyggelig at du likte lyden såpass, synes vi fikk det ganske bra til med tanke på rørtrøbbel og uten nøyaktig gainjustering på sub.
    du får ta med deg han andre sotra-pensjonisten og stikke innom en annen gang, da lover jeg fintunet anlegg og så mye fyrstekake som magesekken kan tåle!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn