Tomanek sin støttegruppe

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.939
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Hei.
Tenkte jeg skulle opprette denne støttegruppen for alle som har produkter herfra, eller som i fremtiden kommer til å innhandle slike.
Det er her snakk om en trivelig polakk som produserer ymse, som f eks kabler av ulike slag, strømfiltre, strømforsyninger.
Undertegndede har selv to produkter herfra; en TAP8 strømkinne/padde med Schaffnerfiltre, samt en ekstern custom tilpasset strømforsyning til cd-drivverket jeg benytter meg av.
Av disse to er det særlig strømforsyningen som imponerer. Uten å ta for hardt i, tør jeg påstå at forskjellen før og etter at strømforsyningen ble tilkoblet drivverket var såpass stor at haken datt et par hakk. Og forbedringen med nevnte strømforsyning var til sammenlikning langt større enn da jeg koblet opp en ekstern strømforsyning (sbooster) til Luminstreameren min, uten at det dermed betyr at sbooster er noe bomkjøp. Ruger faktisk litt på tanken om å undersøke om det er mye stress å få til å bruke en slik Tomanek strømforsyning til streameren, eller om den muligheten er gone, i og med at der allerede er gjort inngrep i streameren den gang da sboosteren skulle i arbeid.

Slik jeg forstår det, vil det være mulig å få produsert passende strømforsyninger til ulike produkter, så lenge man har dialog og opplyser om produktet det er snakk om.

Nysgjerrig?
Les mer her: https://tomanek.net.pl/category/dla-audiofili

mvh
Proffen

Topp Bunn