TonArt Arrangerer demokveld 10. august

Torsdag 10 august kl 18 00- 22 00 blir det demonstrasjon av Martin Logan Vista og Vantage . Og de nye høyttalerne i Reference-serien til Klipsch blir vist fram.

Tilegg blir det et kjempesalg på Klipsch-pakker i RF-25 og 35 serien.

Vi starter kl 18.00 og holder på utover kvelden.

Mvh Tim Cato Netland
Ton Art AS
Fjordgata 11
7033 Trondheim
Tlf: 73510915

Vedlegg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING – arkitekturutgave. Architecture as Instrument / Fehn. Musikk som utforsker byggenes lyder.

PLATESMAKING – arkitekturutgave. Architecture as Instrument / Fehn. Musikk som utforsker byggenes lyder.

• 0
Jeg skriver rett som det er om musikk jeg definerer som utforskende, men det er sjelden jeg skriver om hva det er den aktuelle musikken utforsker. Det kommer jeg til å gjøre denne gangen, og da...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Month kampanjepris på Focal Bathys

Black Month kampanjepris på Focal Bathys

• 0
Opplev en ny dimensjon av lydkvalitet på farten med Focals prisbelønnede Bathys hodetelefoner! Hodetelefonene fås enten i deep black eller dune finish til en helt super pris Kr: 7495,- (veil Kr...
Fortsett
Bransjenyheter
Rega Mercury forforsterker og Solis effektforsterker er nå offisielt lansert!

Rega Mercury forforsterker og Solis effektforsterker er nå offisielt lansert!

• 1
Audiophile ved Karl Erik Sylte la ut en svært god og informativ omtale av Rega's nye High-End-forsterkersett. Vi forventer å få inn første 'pre-production-sett' ved årsskiftet og med ordinær...
Fortsett
Bransjenyheter
Klar for nye prosjekter? | Lydkonsept.no

Klar for nye prosjekter? | Lydkonsept.no

• 0
Vi gjentar den årlige tradisjonen med vår novemberkampanje på høyttalerelementer Benytt sjansen til å realisere nye prosjekter I anledning Black Friday-perioden åpner vi for en kampanje vi vet...
Fortsett
Audiophile.no
Rega Mercury og Solis – HighEnd forsterkersett med britisk tradisjon

Rega Mercury og Solis – HighEnd forsterkersett med britisk tradisjon

• 21
Rega har i snart femti år vært synonymt med kompromissløs analog lyd, men med Mercury og Solis manifesterer de seg endelig i HighEnd-elektronikkens absolutte toppklasse. Dette er ikke bare enda en...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday tømmer lagret for KLH 30 til 50 %

Black Friday tømmer lagret for KLH 30 til 50 %

• 0
Black Friday tømmer lagret for KLH 30% på nye produkter som er på lager og 50 % på Demomodeller. Terje Nilsen Tlf. 90762967 terje@audioakt.no www.audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn