Torvbakkane - forsterkerer og litt rundt

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Men burde ikke være nødvendigt med bleedere i klasse A.
    Ja er ett godt spørsmål/argument, men de blei laga ifbm oppstart av kondensator bankane og har berre følgt med i den vidare prossess, er på 4k7 1W og drar ca 7mA så da merkast ikkje i den daglege drifta.
    Men har ein dei dar og f.eks amp-kortet blir kobla av så har ein noke som ladar ut banken hvis spenning blir påsatt 😄
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    All-FET PreAmp prosjektet igjen... 🤔
    2021-05-21_IMG_6165_e.jpg
    Har fått ny chip til Muses72320, og fått den bytta - kjører ny test
    med lyd etc. Var ikkje noke vellykka resultat, "nettbrumen" er dar
    forsatt. Byttet ±15V supply til muses-kortet, ja nettbrumen endra
    seg i lydkarakter, blei grovare med ekstern ±15V ifht den originale
    ±15V supplyen (tilhøyrande Muses volumkontrol eininga).
    prøvd forskjellige lydnivå (volum justering) med og uten musikk,
    men støyen har samme nivå uansett 😖
    Så da blir å måla PSUane i morgon, nå får ein ta kvelden 😎😴
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hvordan er det, hvis du trekker vekk power-supply fra pre-amp ?
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hvordan er det, hvis du trekker vekk power-supply fra pre-amp ?
    Jepp, prøvde da i går kveld, men fekk ikkje noke konsist resultat. Tok ny test i dag og fjerna alle andre støykilder rundt på verkstaden/kontoret som kjøleskap og aircondition etc 🤪
    Så tok eg ny test med å fjerna ±15V fra muses-kortet, jepp støyen vedvarte... 😫 (så lenge det var ±15Vdc spenning på kondisane).
    Må nok sjekk ut +5V kanskje først i den vidare søken, bør tenkja enkelt no i fyrstninga og ta grep om dei enkle ting. For me veit no at om muses-kortet bypassas av ein pot.meter så er PreAmp'en støyfri - mao må støyen bli plukka opp/generert i fra muses-kortet? 🤔

    Eller tenker du meir komplisert, fysisk skiller PSU og PreAmp, men eg har nå litt kort kabel, men vil sjekke det også 🤔, der er alltid ein muligheit 😊
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Fekk ein uggen tanke her, nivåforskjeller pga flytande jord potensiale, mange forskjellige powersupplyer og dårleg referanse mellom dei...
    Kan vel vera ein stygg sak i audio samanheng skulle ein meina 🤔
    Har litt å test ut no, er i alle fall ein del støy pga jordforskjellar ser eg, så får prøv å få da til å landa på ein felles ref. 🤕

    Men ka kan væra beste vegen å gå for å samala dei, kondensator til chassi jord, NTC til chassi jord, fast motstand eller direkte kobla til chassi jord. Ikkje alltid ein vil ha signal jord direkte samla men kun få satt opp eit ref nivå som blir identisk!!!
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Jau jau då er kina-pakkå ankomt motakarlandet ved Oslo LetterSenter i dag 28.juni kl.14:07,
    så kjem da kanskje noke inn i heimen snart te den dare Aleph'n.
    Skal bli kjekt å få testa den softstarten,
    men må kanskje moddas litt - men da ser ein når pakkå er komen innomhus 😎
    Z Version -Auto Class A delay soft start power protection board (110V or 220V).JPG
    Ikkje noke On/Off inngang, har justerbar timer, og
    har temp sensorer for shutdown v/75°C.
    Testen vil vise om dette stemmer, og ka andre overraskelser ein får 💥🤣
     
    Sist redigert:

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Jau jau då er kina-pakkå ankomt motakarlandet ved Oslo LetterSenter i dag 28.juni kl.14:07,
    så kjem da kanskje noke inn i heimen snart te den dare Aleph'n.
    Skal bli kjekt å få testa den softstarten,
    men må kanskje moddas litt - men da ser ein når pakkå er komen innomhus 😎
    Vis vedlegget 731765
    Ikkje noke On/Off inngang, har justerbar timer, og
    har temp sensorer for shutdown v/75°C.
    Testen vil vise om dette stemmer, og ka andre overraskelser ein får 💥🤣
    Er sikker på at det virker straks. Ingen modding nødvendig.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Tja, da kom kinapakken som Rekomandert brev, inn døra før ein ante da må ein sei...
    Låg liksom berre på Tollen i OSLO 😏
    2021-07-01_IMG_6292_e.jpg 2021-07-01_IMG_6293_e.jpg 2021-07-01_IMG_6296_e.jpg
    Ja pakka kom da frå Singapore, så får ein sjå ka ein test seier om denna softstarten no då... 🤔
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Jeg har et næsten tilsvarende som virker fint.
     

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Sjekk timerene FØR du kobler de inn. 1>2 sek. burde holde. Så har du også jo muligheten ved å la de to softstartene ha "litt" forskjellig tid før tilslag ;).
    Dette vil redusere den "totale" startstrøm . Klikk>klikk i rele'ene..... du skjønner sikkert hva jeg mener ;).
    Mvh.
    Johnny
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    ALEPH 5 Class A Single End Amplifier

    Ja då er diverse testar utført, dei nye softstartane fungerte greit åleine, dvs ein kanal som starta, men to - NEI... absolut ikkje snakk om 🥵
    Så da blei litt fram og tilbake, hengte på dei eg hadde brukt fyrst som hadde feil fungsjonalitet for meg 😏,
    og dei fyrte med ein gong to kanaler med "gamle" softstartar omtrent som da er slek da ska væra 🤪

    Så var natta brukt delvis i tenkeboksen igjen, fekk også sett ein gamal film men problemet låg og gnog under hjernebarken.
    Men noka direkte løysing hadde ein ikkje til frokost i dag, men utpå dagen etter å ha herpa ein annan softstart for å vurder
    å laga ein ny 😄
    Ja mykje rart ein får for seg når problemo strøymar på, fekk med meg ein film i dag om Sjettlands Larsen frå krigens dager før noko byrja lysna.
    Og dei nye idear kom dettane frå nesten klar himmel, sant nok så er da overskya og regn i lufto i dag 🌧😝

    Så blei da først testing etter litt modding av softstarten etter å lest litt i datablad om den nye type NTC'ar og NTC'ane brukt i den gamle,
    så der var absolut nokre vesentlege forskjellar. Den jevne straumbelasninga var lik for alle som er brukt i desse softstartane eg har her,
    men resistansen var påtagane stor forskjell på i romtemp.

    Vurderte å bruk NTC'ar frå den "gamle", men skit óg - eg berre fjernar to, da vil sei dei som står i parallell,
    får då kun to NTC'ar i serie = strømkapasitet er halvert for jevn trekk (ifht konnstruksjon), men resistansen er dobla.
    Kjørte test med belastning, og ja da - da vart 1-0 til meg 🤠, så vart den andre softstarten også modda til kun to NTC'ar i serie.
    Testa timer og jussa den opp mot den første softstarten som har noko mødlå 1-1,5s og den andre fekk da >2s.
    Kobla så full belasning på den andre softstarten også. Resultatet let ikkje venta på seg, ja da vart no 2-0 til meg 😎
    Jaja foreløbig berre glise eg, men fallhøgda kan fort bli stor... Så da blir ein del testing enda før eg er fornøgde 🤔🙂
    2021-07-03_IMG_6311.jpeg

    Då gjenstår kun ein liten detalj, skal monter 24Vdc fram til LED i brytaren. Vil ta det frå den trafoen (skal moddas pga dar er to trafoer i dag til Delay/DC på utgang, dar vil eg kun kun ha ein) som kjem direkte via sikring frå hovedreleet i forsterkeren. Så får jobba med da imens ein kjører test av softstartane 🤓

    Mvh
    Helge 🙂
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei Helge :)
    Ja, 2-0 til deg ! Bra resonert, og bra jobba !
    Mvh/Johnny
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei Helge :)
    Ja, 2-0 til deg ! Bra resonert, og bra jobba !
    Mvh/Johnny
    Takk Johnny,
    Det var godt å komme i land med noe, Så nå blir det snart at ein må sjå tilbake på All-FET Prosjektet, men stresser ikkje, skal bli ferdig med siste mod og få Aleph'n ned i stovo igjen, er blitt tung og uhamsleg å bæra. Ikkje den tygste eg har i huset. Aleph 5'n er ca 35 kg, men har ein boks AB MOSFET på 2x600W og må bruke sekkehjul for å flytte den, er noke over 60 kg 😁. Så håpar å få Aleph 5'n ned i stovo i morgo og få spilt litt musikk igjen på Clas A amp'en 😊
    Mvh/Helge
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Spændende hvordan den lyder. Hvilke højttalere har du?
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei :)

    Hva er dette ? Bilder ?
    Mvh/Johnny
    Hehe, det er ein gamel Soundcraft SA2000 som er bygget på lisens av ADYTON i 1983/84 i Trondheim, er vel typisk ein studio forsterker med svær vifte og kjøleprofil tunnell og ein del mosfeter og transistorer og utgangstrinnet består i hovedsak av BJT (Hitachi) og mosfet'ene er i drivertrinnet. Legger ved nokre bilder. Men den har ein feil - brent nettbryter eller hovedrele, må åpne den for å sjekke ut trur ikkje den har softstart... 🤕.
    2021-07-04_IMG_6314_e.jpg 2021-07-04_IMG_6312.jpeg 2021-07-04_IMG_6315.jpeg

    Spændende hvordan den lyder. Hvilke højttalere har du?
    Ja ka høytalerer har eg, det går i originale Infinity Kappa 9.2i, men har også 8.2i og 7.2i, og ett ekstra sett 9.2i. Så nokre KEF'er, som model #104 og #107.
    Mao mye gamle høytalerer, men dei spiller 😎. KEF #107'en er nye innfestninger for bassene installert før eg kjøpte dei.
    Men til daglig bruker eg Kappa 9.2i i stua og på kontoret går det på Kappa7.2i. Har også ett par Rogers LS3/5A monitorer (også kaldt BBC monitorer, var vel der de blei utviklet av bl.annet en av dei som seinere startet KEF), og laget på lisens av mange i UK. Trur dei fortsatt blir produsert av noen og er i salg 😳.
    Har også litt planer om å bygge diy-høytaler, har fått inn litt material og elementer. Men da er å få tida til å strekk til 😂.

    Mvh/Helge
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    ALEPH 5 Class A Single End Amplifier
    2021-07-05_IMG_6319.jpeg 2021-07-05_IMG_6321.jpeg
    Ja da er ein ferdig og fått nye softstarter i drift, installert strøm til LED i ON/OFF bryter.
    Ja det begynner å kom seg, også modifisert fra to til kun ein felles 12-0-12 Vac trafo som da
    leverer spenning til både Delay/DC for utgang og LED power indikator i front.
    Før ein lukkar kabinettet skal termostatar installeras for begge kjøleplater og koblas til Softstart.
    Ein sak gjenstår og delar er bestilt, PCB kontakter for XLR/RCA inngang, blir ettermontert.
    Da vil gjer da lettare for eventuell service på utgangskorta... 🤔
    Så i morgon blir da å sett lyd på forsterkaren. Test etter oppgradering 😎
     
    Sist redigert:

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Trudde eg skulle kunna sei meg ferdig med ALEPH 5'en i dag, men alltid noka som ein oppdagar som må gjerast noke med 😏
    2021-07-05_IMG_6323.jpeg
    Overheating thermostat installert, den styrer rele #2 på softstarten som ved temp over 75°C
    slår av all straum til den kanalen den tilhøyrer.
    Så kvar softstart har sin eigen thermostat på den tilhøyrande kjøleplata 🤓.
    Ein del lurer sikkert på kvifor eg har installert to softstartar, da er avdi denne type softstart er kun
    garantert til 1000W, og eg har for kvar kanal 600VA trafo + 282mF kondensator bankar.
    Så bedre å la softstarten gå for halv maskin enn å dra til godt over grenseverdi 😳.

    2021-07-05_IMG_6325.jpeg
    Då er lokket på kabinettet skrudd på og ein er klar for lyd test 😎

    2021-07-05_IMG_6327_e.jpg
    Oppstart for lydtest gjekk heilt fint, etter ca ein halvtime+ låg kjøleplatetemeratur på 45°C,
    og forsterkar spilte i utgangspunktet eksemplarisk. Men så kom ett stille parti og da
    såt ein ikkje lenger i godstolen 🥺. Høyrte ein lyd som ikkje var musikk, jau dar var komt
    nettbrum i den eine kanalen, den høgre.
    Sorta ut problemet og må nok åpna boksen igjen og fjærna nokre lange signalkablar som
    er blitt gløymd å retta opp i etter test av utgangane på benken.
    Men summa sumarum så spelte då klasse A forsterkaren igjen, og softstart funger upåklageleg godt 🤠
     

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.235
    Antall liker
    2.415
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Interessant, har samme kabinettet, men skal ha i "kun" en aleph j. Som vel ikke trekker mer enn 200 w eller så fra nettet. Den bør da i teorien bli noe kjøligere enn aleph 5'en (?)
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Interessant, har samme kabinettet, men skal ha i "kun" en aleph j. Som vel ikke trekker mer enn 200 w eller så fra nettet. Den bør da i teorien bli noe kjøligere enn aleph 5'en (?)
    Hei Per 🙂,
    Ja dette kabinettet holder i massevis til ein Aleph J, den er nå designet med 25W for ein kanal, og som du nevner 200W forbrukt effekt som går omtrent i varme alt sammen 😏. Aleph 5 produserer ca 300W pr kanal, totalt ca 600W til samenligning.
    Ellers skal bli spennende å se ferdig produkt fra deg, har du egen tråd for bygget?
    Mvh/Helge
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Venter i spænding på hvordan du vurderer lyden.
     

    Audiosan

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.08.2018
    Innlegg
    427
    Antall liker
    228
    Hei Per 🙂,
    Ja dette kabinettet holder i massevis til ein Aleph J, den er nå designet med 25W for ein kanal, og som du nevner 200W forbrukt effekt som går omtrent i varme alt sammen 😏. Aleph 5 produserer ca 300W pr kanal, totalt ca 600W til samenligning.
    Ellers skal bli spennende å se ferdig produkt fra deg, har du egen tråd for bygget?
    Mvh/Helge
    blir vel omlag 300W for begge kanaler så lenge du ikke har gjort noe veldig drøye endringer med tomgangstrømmen :) +/-32-34Vdc og omlag 2A tomgangstrøm.
     

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.235
    Antall liker
    2.415
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Hei Per 🙂,
    Ja dette kabinettet holder i massevis til ein Aleph J, den er nå designet med 25W for ein kanal, og som du nevner 200W forbrukt effekt som går omtrent i varme alt sammen 😏. Aleph 5 produserer ca 300W pr kanal, totalt ca 600W til samenligning.
    Ellers skal bli spennende å se ferdig produkt fra deg, har du egen tråd for bygget?
    Mvh/Helge
    Nei, kommer nok til å legge ut den vanlige tråden. Blir nok et høst / vinterprosjekt. Har alt av deler, men elektronikkroken er på loftet, og der er det "litt" varmt for tiden...
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei, har vært litt husprosjekter i det siste 🌦 For vi har da litt sol når det ikkje regner her i vest.

    Men nok om det, ser eg har drete litt på draget ifbm effektforbruket på Aleph 5'en som er 60W class A amplifier.

    Ja eg var nok litt rask der, veit at Pass Labs sine XA60.8 i dag er monotrinn og i teknisk beskrivelse er oppgitt til 400Watt forbruk, og tok da ein sjangs for at Aleph'n som har oppgitt 300W effektforbruk i tekniske data også var monotrinn, men akk nei så enkelt var det ikkje. Tok ikkje fram kuleramma 😊.
    Aleph'en var i allefall fra starten av som ein kube av kjøleplater og 5'eren var da levert i stereo versjon fra Pass Labs. Ja og den er da oppgitt med 300W effektforbruk i tekniske data.
    Vel å merke seg at det er stor forskjell på teknologien for Aleph'ene ifht XA modellene.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    To nye PeeCeeBee V4H under samensetting - transistorer og ein del motstander manglar, er rest ordrer.
    2021-07-14_IMG_6355.jpeg
    Er ein liten grei AB-forsterker med dual-MOSFET i utgangen, basert på Hitachi 2SK1058/2SJ162, nå levert av RENESAS.
    Skal gje 150W v/8Ω og 250W v/4Ω.
    Er for ett familiemedlem 🤓
     

    Drossel

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    9.890
    Antall liker
    3.221
    Hmm modstande plejer å være det første jeg monterer. Mest effektivt på den måde.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hmm modstande plejer å være det første jeg monterer. Mest effektivt på den måde.
    Ja det er normalt det eg også gjør, men her har alle deler komt litt etterkvart 😏, og er nå kjeklt å lodde litt også da enn å vente til alt er på plass 😂
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Likte du den første peeceebee forsterkeren du lagde?
    Ja likte den absolutt, Har spilt ein del på mine Kappa 9.2i og dei driver dei fint.
    Men ein sak, eg oppdaget først på min klasse A forsterker nettbrum, men har da også nå på mine V4H. Er svært svakt, må legg hode heilt inntil basshøytaleren? Har du merket noe lignende hos deg? Kjører dual mono med SMPS på +/-55V på V4H'en. På klasse A'en er det rinkjerne og +/-34V. Har sammenliknet med ein Pioner SC-LX71, og den er heilt stille i så måte... 🤔
    Men det følger ikkje volume nivå, og påvirker ikkje musikklyden.
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei folks 🤓,

    For noen kan det sikkert være kjekt å ha ein tabell å kunne slå opp i for å konvertere ledningstverrsnitt,
    enten fra AWG eller det er mm² 🤔, men også diameteren...

    Her er i allefall ein grei tabell fra SCANKAB 🙂
    konverteringstabel-awg-mm-mm2.jpg
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Tja - er slutten for noko på nytt byrja igjen.... 🤔

    Ein har da vori borti verkstaden ein tur, litt rydding er blitt gjort, er svalt dar når da er for varmt ute. Men rydding kan
    gi så mange rare utslag... 😳

    Er i alle fall 'rebuild' av ett aluprosjekt ser da ut til, auka luftgjennomstrauming tru, får leva i trune 🤪
    2021-08-06_IMG_6460.jpeg
    Ja møkje kan bli skapt på godt og vondt når sumaren er på hell 🤓

    Ha ein fortsatt fortreffeleg sumar 😎
     

    Torvbakkane

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2019
    Innlegg
    844
    Antall liker
    913
    Sted
    Alver
    Hei Johnny 🙂,

    Ja @Armand har nevnt det til meg også, og da anbefalte han å sjå på Airlink Transformers, og dei er absolutt intressanne og blir nok vurdert for nye prosjekt.

    Men her har eg da laget "store" huller under trafoene for håp å få litt bedre luftstrømming gjennom/rundt trafoene. For ja Noratel blir varme inni denne klasse A forsterkeren om det kun er 2x60W (tenker hva Pass Labs har gjort for XA60, den er i mono... ifht tidligere Aleph 5 som er stereo versjon).
    Men denne er brukt i lang tid, og har igrunn funkert greit 😊.
    Så får gjøre dette eksprimentet som eg satte i gang, kanskje pga ett solstikk 🤣 her i vest. Så får ein bruke tida på andre ting, venter noen kinadeler som er i rest. Ser ut som går som brevpost da de manglet i orginal forsendelsen.
    Har ellers funnet egnet Joystikk hos Mouser, koster litt, men trur det blir den beste løysinga for å kunne bruke det kabinettet eg har 🤓
    Men da bør ein få All-FET prosjektet i havn 🤠.

    Sånn kan det bli i forsterkeren, det blir meir fresing av huller etc og fester til trafoene 🤪
    2021-08-06_IMG_6461.jpeg
     
    Sist redigert:

    Ine123

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.09.2013
    Innlegg
    2.843
    Antall liker
    4.564
    Sted
    Halden
    Hei :)
    Den bunnplata der under trafoene bør vel perforeres ganske godt med mange hull, skal det ha noen virkning ?
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.794
    Antall liker
    11.191
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Det vil alltid være et visst jerntap i alle trafoer, og det vil alltid være en viss faseforskyving, slik at varmeutvikling i trafoer er uunngåelig.... varmeutvikling ved belastning er også avhengig av motstandstapet i viklingene.... over litt tid blir dette også til varme...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn