Tror ikke jeg har noen spesifikk link, bare søkte på Hunton og resitivity, så kom det noen data fra gearspace eller noe.Er ikke så opptatt av populær, har du en link?
Jeg gjør som Shy og holder meg til 20cm.Fyller ett så stort felt ja, og hvor tykt med isolasjon blir det?
Min er jo ikke mye tykkere den, tror det ble 25.Jeg gjør som Shy og holder meg til 20cm.
Det blir i hvertfall bedre enn slik det er nå. Også får jeg takhøyde nok til evt høyere høyttalere, om jeg noen gang orker å bære opp Evidence.Min er jo ikke mye tykkere den, tror det ble 25.
Tror dette blir bra.
Er det for "stueanlegget" (i mangel på et bedre ord) du har startet takrivingsprosessen? Eller i "hula" (igjen mangel på et bedre ord)? Bære opp Evidence?? Hæ-he-heDet blir i hvertfall bedre enn slik det er nå. Også får jeg takhøyde nok til evt høyere høyttalere, om jeg noen gang orker å bære opp Evidence.
Grotta er korrekt betegnelse.Er det for "stueanlegget" (i mangel på et bedre ord) du har startet takrivingsprosessen? Eller i "hula" (igjen mangel på et bedre ord)? Bære opp Evidence?? Hæ-he-he
Det er nok best vi holder oss til Tosken, gir meg litt mer handlingsrom.Hvor mange kanaler pr side er tilgjengelig i din Trinnov Tosken?
Eller er det Engelen du skal titales nå?
Tenkte jeg skulle beholde dem frem til Messa. Vil ikke risikere å sitte alene hele kvelden fordi man får inntrykk av at jeg er ond.Selvpålagt straff å gå med englevinger en uke, så i skrifteboksen og så i fult vigør igjen.
Dusteboks.Jeg har bare to kanaler til hhv høyre og venstre side. En til hver Evidence og en til hver sin kvartett basser
Uff da! Men det finnes jo vassere bokser fra Trinnov enn den jeg har. Klart prisen er deretter.Dusteboks.
Tar vel på de svarte vingene da.Tenkte jeg skulle beholde dem frem til Messa. Vil ikke risikere å sitte alene hele kvelden fordi man får inntrykk av at jeg er ond.
Jeg kjøpe AL? Hva skal jeg med det? Nei, holder meg nok til Trinnov og lever lykkelig med den. Fasekorreksjonen alene dundrer det meste ned i støvlene.Beordre kona (du har jo Ingen penger) å kjøpe 8 kanals usb lydinterface og AL lisens.
..koster nada.
Nå holdt jeg nesten på å banne. Den var jaggu drøy!
Ikke min skyld at du velger deg en så Toskete avatar…Nå holdt jeg nesten på å banne. Den var jaggu drøy!
Jeg?Hvem sier at Trinnov fase korreksjon dundrer AL korreksjon i støvlene?
Det vet du vel egentlig ikke. Kan jo være all byttingen din av lekre bokser som har drevet meg til vanvidd?Ikke min skyld at du velger deg en så Toskete avatar…
Han har troen på at Audiolense og Trinnov er bra sakerHvem sier at Trinnov fase korreksjon dundrer AL korreksjon i støvlene?
...er du sikker på at det?
Hva tror den "sjenerte" ?
Det tror jeg og. De treffer vært sitt marked og jeg får inntrykk at brukerne av begge er svært fornøyde. Dessuten synes jeg det er morsomt at Europeere kan levere innovasjon. Lenge siden Philips sluttet å innovere og begynte å imitere.Han har troen på at Audiolense og Trinnov er bra saker
He looks like an angelDet vet du vel egentlig ikke. Kan jo være all byttingen din av lekre bokser som har drevet meg til vanvidd?
Enig. Jeg hadde kanskje fortsatt med AL hvis jeg fikk integrert forskjellige kilder inkludert vinyl (og fjernkontroll for resten av familien) på en enkel måte. Jeg vet det finnes løsninger der som kanskje fungerer sånn noenlunde mellom hver SW-oppgradering av drivere og annet tøys som må være med i loopen, men like familievennlig (og idiotsikkert) som en mer all-in-one løsning som Trinnov blir det ikke. Har prøvd begge deler, men solgte Merging Hapi lydkortet (som hadde egne utfordringer) og la AL tilside foreløpig. Er veldig fornøyd med Trinnov i stua. Skal nok ha Trinnov på kinoen også etter hvert. Men at AL leverer varene som meget avansert romkorreksjon i mange oppsett hvor duden i stua er konge og liker å fikle med PC er det ingen tvil om.Det tror jeg og. De treffer vært sitt marked og jeg får inntrykk at brukerne av begge er svært fornøyde. Dessuten synes jeg det er morsomt at Europeere kan levere innovasjon. Lenge siden Philips sluttet å innovere og begynte å imitere.
Jeg er vel der før 11 og blir der noen timer. Vært veldig hyggelig om du dukket opp, selv om det blir to bergensere mot en stakkars lavlandsbonde.Når tenker du å dukke opp, kan hende jeg tar en tur innom....
Er glad i bergensere jeg...Jeg er sikker på at du overlever, Bergensere er jo rene berikelsen......
Tvilsomt... Nå ser det forøvrig ut til at du planlegger / vurderer flere muligheter selv fremover...Det vet du vel egentlig ikke. Kan jo være all byttingen din av lekre bokser som har drevet meg til vanvidd?
Bare kurante artister, gamle som nye. Ikke en Anne Murray eller annet forundringspakkeskrot. De går rett i søpla.Tømt Grotten for Baccara og James Last nå?
Hva mener du? Burde jeg skamme meg over å eie noen Dylan plater? Hva vil du jeg skal samle på da? Kurt Nilsen? Bjøro Håland?Dylan-samlingen som går i retur?
Cowboy Laila har jo mye? Om ikke mye bra akkurat.Hva mener du? Burde jeg skamme meg over å eie noen Dylan plater? Hva vil du jeg skal samle på da? Kurt Nilsen? Bjøro Håland?