JeppDa har du jo plutselig en samling!![]()
JeppDa har du jo plutselig en samling!![]()
Bare så det er sagt, 70-tallet er Bowies tiår og jeg elsker alt. Men noen av platene kan være litt sære, disse fire jeg nevnte er kanskje de enkleste å starte med. Hunky Dory er vel det beste albumet imo, selv om The Man Who Sold The World er favoritten min. Station to Station er også et album å fortsette med om du skulle ha lyst på mer, men da har vi forlatt Ziggy Stardust og er inne i Thin White Duke perioden, så musikken hans er annerledes. Han kalles jo ikke rockens kameleon for ingenting.
Her er vi helt på bølgelengdeBare så det er sagt, 70-tallet er Bowies tiår og jeg elsker alt. Men noen av platene kan være litt sære, disse fire jeg nevnte er kanskje de enkleste å starte med. Hunky Dory er vel det beste albumet imo, selv om The Man Who Sold The World er favoritten min. Station to Station er også et album å fortsette med om du skulle ha lyst på mer, men da har vi forlatt Ziggy Stardust og er inne i Thin White Duke perioden, så musikken hans er annerledes. Han kalles jo ikke rockens kameleon for ingenting.
Kjekt å ha noe å spille hvis du skulle ramle inn døra her.Bare så det er sagt, 70-tallet er Bowies tiår og jeg elsker alt. Men noen av platene kan være litt sære, disse fire jeg nevnte er kanskje de enkleste å starte med. Hunky Dory er vel det beste albumet imo, selv om The Man Who Sold The World er favoritten min. Station to Station er også et album å fortsette med om du skulle ha lyst på mer, men da har vi forlatt Ziggy Stardust og er inne i Thin White Duke perioden, så musikken hans er annerledes. Han kalles jo ikke rockens kameleon for ingenting.
Nei, da forventer jeg kjedelig pling plong jazz og skrålet til Bremnes. Klarer jo ikke konsentrere meg om lyden når jeg nyter musikken!Kjekt å ha noe å spille hvis du skulle ramle inn døra her.![]()
Jepp, pro utstyr og high end er et bra eksempel på det.Nei, men en skal være forsiktig med dem som prøver å skape seg en nisje i rene kalde data også. Tallpulerne kan jaggu gå seg vill i irrelevant ytelsesestetikk også.
Men mye av dette vin...jeg mener rørmarkedet er jo en stor bløff. Forskjellige rør har seff etterprøvbare konkrete forskjeller, det har man jo på transistormarkedet også, men en god ingeniør klarer jo å designe kretser som gjør forskjellene neglisjerbare, så lenge man benytter riktig type. Dette esoteriske feinschmecker greiene er ikke for meg.Ja der er det fort å gå på en nevrose![]()
Ja, det kan kanskje være riktig og jeg har jo lest forklaringen på hvorfor det kan være tilfelle. Men jeg tenker jo også at en del av forklaringen kan ligge i gruppen som ofte benytter slike. Er man en tuberoller bytter man ofte rør bare for gleden av å bytte og har gjerne mer enn et sett stuet bort. Kan jo skape et inntrykk av levetid som ikke er helt riktig.Det som er med disse gamle rørene er jo at kvaliteten var bedre, de varer lenger
Så spørs det på om jeg tør å åpne den!Den PF skiva tror jeg faktisk er favoritten min![]()
Alltid hyggelig med besøk av Rådes store Sønn!En visitt hos min venn i Ski
Der var det som vanlig noe for enhver smak.
Først og fremst var det kjærliget i luften for der lå det en gave som min elskede fru Tosk hadde kjøpt.]
Så kuppet jeg denne forseglede boksen
så denne
Til sist, men ikke minst, denne juvelen
Takk til @jorwed_ og @Stigjazz for en virkelig fortreffelig formiddag!
Blir jo ekstra hyggelig når du som vanlig kan spise Wagyu biff etterpåAlltid hyggelig med besøk av Rådes store Sønn!
Jørgen
Å bli æret med adelig og geistlig besøk måles ikke mot monetære verdier, men åndelige og spirituelleBlir jo ekstra hyggelig når du som vanlig kan spise Wagyu biff etterpå![]()
Er i grunn bare stesønn. Men ja, trivelig gjeng du har samlet der borte og jeg gleder meg veldig til platedate i Gøteborg med Stig!Alltid hyggelig med besøk av Rådes store Sønn!
Jørgen
Hva er dette? Rotter med sentralsmøresystem?Er i grunn bare stesønn. Men ja, trivelig gjeng du har samlet der borte og jeg gleder meg veldig til platedate i Gøteborg med Stig!
Oi, glemte rent av siste plate!
Vis vedlegget 1036579
Mange sjuke jævler! Men så du Sabbath boksen?Hva er dette? Rotter med sentralsmøresystem?
Ja, vinyl eller Cd på BS 13?Mange sjuke jævler! Men så du Sabbath boksen?![]()
Ja, vinyl eller Cd?
Jeg får sette den på listen min
Alt har fått en plass...på en måte.Enda flere CD'er ser jeg. Hvordan går det med den CD hylla forresten![]()
Du er bare godheten og uselviskheten selv altsåAlt har fått en plass...på en måte.Tosken blir litt ivrig noen ganger, tenker ikke gjennom alt.
Men jeg hjalp en venn.
![]()
No' såntDu er bare godheten og uselviskheten selv altså![]()
Bare send den hit du om den ikke faller I smakSå spørs det på om jeg tør å åpne den!Pøh! Seff skal den sprettes og nytes!
![]()
Riktignok hyggelig at vi fortsatt er på talefot, men det får nå være grenser!Bare send den hit du om den ikke faller I smak![]()
En perle...flott samle skive.Er i grunn bare stesønn. Men ja, trivelig gjeng du har samlet der borte og jeg gleder meg veldig til platedate i Gøteborg med Stig!
Vis vedlegget 1036579
Gøteborg blir kjempebra.Er i grunn bare stesønn. Men ja, trivelig gjeng du har samlet der borte og jeg gleder meg veldig til platedate i Gøteborg med Stig!
Vis vedlegget 1036579
Jeg er ikke langsint sådan.Riktignok hyggelig at vi fortsatt er på talefot, men det får nå være grenser!Har du platespiller? Er ikke du ren datanisse?
Da har du nok alt for høye tanker om meg!du skjønner nok.
Det var bare et forsøk på å framsnakke deg littDa har du nok alt for høye tanker om meg!![]()
Tro meg, det verdsettes!Det var bare et forsøk på å framsnakke deg litt![]()
Tror du leste det ordet med glassøyet ditt. Trøste-shoppe! Men ja, har seff badet og kastet ball med min elskede fru Tosk i dag også. Unner alle et basseng, det er fantastisk!I bassenget da? Mageplask?