Fått så dilla
og denne låter best på vinyl
og denne låter best på vinyl
Fantastisk skive, bandet her er bare kanonbra.
Primal Scream er kultHar streamet denne to ganger i dag. Lagt i handlekurven etter første
![]()
Jeg føler med deg. Slike i-lands probler er det ikke alle som har rygg til å bæreSukk!
Da var det å parkere A90 igjen! Det har jo knapt blitt brukt, uelsket av eier, men Tosken synes den er blandt de beste! Får håpe han snart selger den videre, gjerne til Tosken.
Vis vedlegget 1099580
Det er såpass lite Legacy tilkoblinger på den at jeg tror Altitude er trygg enn så lenge, men at platformen på sikt tar over ville ikke forundre meg. Da kan de selge samme boks og tjene på lisenser fremover. Foreløpig ligger den potensielle grensen på 24 kanaler, men med Dante er dette kun en software begrensning om prosessoren er riktig skalert. Den kan garantert både tilby waveforming og Atmos support i fremtiden. Vel, kanskje ikke garantert, men basert på hva som allerede ligger klart tror jeg ikke mine spekulasjoner er helt ville.Tusen takk for forbrukerrapporteringen om Nova. Har lest gjennom alle postene om dette i dag. Hadde jo ikke vært dumt med en egen Nova-tråd siden anleggstråden til ivrige Hi-Fi folk fylles veldig fort opp med viktigere ting som musikk og GPP
Jeg har i dag en MiniDSP Flex med 8 kanaler som styrer et aktivt 2-veis system med DBA. Til dette trenger jeg 6 kanaler siden jeg kjører DBA i mono. Det fungerer fint med mine manuelle REW fiklerier, men hvis Nova kommer med Trinnov's waveforming og delefilter sitter pengene løst!! Den HAPI mk3 boksen var jo også et genialt produkt. Følger spent med på hva som skjer videre med Nova, men Trinnov er kanskje forsiktige så de ikke ødelegger markedet for (den litt for dyre) Altitude serien sin.