Politikk, religion og samfunn Tråden for moralposering og vestens unnlatelsessynd

U

Utgattmedlem 762

Gjest
Det er stort sett de samme personene som krangler og kverulerer i alle tråder, så jeg tror egentlig ikke at det hjelper så mye å opprette en ny.

gwh

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Antall liker
701
Sted
Oslo
Kunne kanskje tatt en best of av moralposeringer med klipp og lim i denne tråden?

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Antall liker
2.469
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Har fulgt Russland-tråden, og stusset litt over hvor mye tid enkelte virker å ha til å gjenta det samme om og om igjen til alle døgnets tider. Så kikket jeg inn på et par andre tråder og fant at stort sett de samme profilene var der også og holdt på omtrent på samme vis.

Get a life, kom dere ut i sola. Hifi-interessert du liksom...

T-1

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.08.2015
Antall liker
10.395
Sted
Bergen
Torget vurderinger
34
Har fulgt Russland-tråden, og stusset litt over hvor mye tid enkelte virker å ha til å gjenta det samme om og om igjen til alle døgnets tider. Så kikket jeg inn på et par andre tråder og fant at stort sett de samme profilene var der også og holdt på omtrent på samme vis.

Get a life, kom dere ut i sola. Hifi-interessert du liksom...
Gikk igjennom profilen til en av de mest ekstreme på Russland tråden. Gikk et helt år tilbake. En haug med innlegg, men kun krangling i diverse krangletråder å ikke et hifi relatert innlegg på hvertfall 1 år.. På et hififorum... Er'e mulig tenker jeg..

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
2.455
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
5
Årsaken er selvfølgelig at på dette forumet er det relativt få kranglere og relativt enkelt å dominere krangletråder for de som er slik anlagt. Disse typene har mye større problemer med å dominere debatten på samme måte i forum som er fulle av kranglere og kverulanter. Derfor er de her, helt uavhengig av at dette er et hifi-forum.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.256
Sånn, nå kan man kanskje diskutere krigen i Europa dag for dag i den andre tråden, så kan sirkelrunkerne fortsette her.
Skal du holde denne i gang må du huske på å regelmessig legge ut litt åte, type;

- Nakstad for president
- Fredspris til NATO
- Nei til brillestøtte for uføretrygdede
- Ja til hasj for folk flest

uzw

morbid

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2018
Antall liker
3.080
Beklager.