Vitser og morsomheter Tråden for morsom spam på e-post

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.358
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Fy faen, hu Linda var grov i kjeften, får håpe hu ikke er like grov i fitta si

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.491
    Torget vurderinger
    4
    Hello Sir/Ma,

My name is Reem E. Al-Hashimi, the Emirates Minister of State and Managing Director of the United Arab Emirates (Dubai) World Expo 2020/2021 Committee. I am writing to you to stand as my partner to receive my share of gratification from foreign companies whom I helped during the bidding exercise towards the Dubai World Expo 2020/2021 Committee and also I want to use this funds to assist people affected with Coronavirus and displaced people of Ukraine.

I"m serving as a minister, there is a limit to my personal income and investment level, I cannot receive such a huge sum back to my country or my personal account, so an agreement was reached with the foreign companies to direct the gratifications to an open beneficiary account with a financial institution where it will be possible for me to instruct further transfer of the fund to a third party account for this purpose which is the reason i contacted you to receive the fund as my partner.

The amount is valued at Euro 47,745,533.00 with a financial institution waiting my instruction for further transfer to a destination account as soon as I have your information indicating interest and I will compensate you with 30% of the total amount and you will also get benefit from the investment.

If you can handle the fund in a good investment..PLEASE REPLY ME ON THIS EMAIL: reemhimi78@kakao.com

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.491
    Torget vurderinger
    4
    søker etter A kjærlig Dude

LinaMiddleton@univerekgerards.info

Kopi:
    to. 02.06.2022 11:14

Søker etter en enkelt fyr Hei! Hei , jeg heter Liz, jeg ønsker en koble opp med en ekte singel fyr , å finn begått affære. Jeg bor alene og jeg vil elsker å ha en pålitelig fyr i livet mitt. Han skal grei, rimelig , og dedikert. Jeg gleder meg til støtte ham uansett hva han gjør, og vi kan bygge en familie sammen og utvikle livene våre. .
    Her er bildene mine

2

2xJ

Gjest
    Vurderer sterkt og svare noen av disse. :LOL: :LOL: :LOL: :love:

FF... sier nå jeg.

S

Syncrolux

Gjest
    Det er noe som har gått alvorlig galt i Google Translate der ja …. Hehe.

S

Syncrolux

Gjest
    Nei det gjør det ikke egentlig. Man legger jo ikke igjen epost adressen om man besøker snuskete websider....

Disse spam mailene blir nok sendt ut på basis av en datalekkasje fra noen som har vært uheldig og hatt et innbrudd. Lister over millioner av mailadresser florerer jo fritt på internet.

Heldigvis blokkerer mange ISP'er og mailtjenester det meste av spam, men tydeligvis ikke alt ....

2

2xJ

Gjest
    Jeg bruker Gmail... og dem er supre på og stoppe spam.
    Jeg får kanskje en stk i måneden.. eller så.

S

Syncrolux

Gjest
    Jeg har Telenor / @online.no konto. Mye stoppes der også heldigvis/dessverre.

Wishmaster

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2002
    Antall liker
    3.642
    Torget vurderinger
    1
    Interessant å se hvor godt navnet de oppgir stemmer over ens med epostadressen. 🤔

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.491
    Torget vurderinger
    4
    Krisa <kimberlymah2k@hotmail.com>

Kopi:
    • Krisa
    on. 08.06.2022 09:59
    Miniatyrbilde av vedlegg

Heisann du! Jeg kjenner jeg har lyst å utfordre meg selv litt! Du er kanskje mannen som kan hjelpe meg! Jeg er analjomfru og trenger å få gjort noe med det! Jeg vil kjenne hvordan din harde stake fyller meg opp så deilig å trangt! Jeg er villig til å gjøre alt som er deilig for deg http://www.Krisa.reallygood.site bare du kan kjøre på å knulle meg litt deilig i alle mine hull! Hører jeg fra deg? Kyss Krisa

Jeg har hatt denne hotmail addressen siden den kom ut... det går i søppelbøtta - fin jente da men jeg tror ikke jeg trykker på den linken nei....

S

Syncrolux

Gjest
    Disse spam mailene er sydd over samme lest, og nå har de avtatt litt også. En siste i serien, men nå får det holde …

AF772B88-F8B5-469B-9EEB-5502BB114ED8.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn