motoren
Æresmedlem
Ikke mye fint
mvh
mvh
Vis vedlegget 300232
Hva med å prøve å bestemme seg for ETT design på knottene.
Merkelig nok har de klart å finne tre like vippebrytere.
Synes Nagra har et fantastisk industrielt design. Liker det godt!
Såså gutter, ikke så negative dah. Mange av disse komponentene er jo flotte å se på. Denne tråden begynner å ligne litt på Tråden for undervurderte band fra 1970-tallet
Er ikke mye bølgeblikk i disse produktene...Jeff Rowland. Med bølgeblikkfronter. Minner meg om taket på utedassen på hytta.
Vis vedlegget 300359 Vis vedlegget 300360
det er designet vi snakker om i denne tråden. Det låter sikkert fortreffelig, men det er ikke saken!Er ikke mye bølgeblikk i disse produktene...Jeff Rowland. Med bølgeblikkfronter. Minner meg om taket på utedassen på hytta.
Vis vedlegget 300359 Vis vedlegget 300360
Er vel få produkter som er så gjennomtenkte og flotte som disse, jmf. den generelle opinionen i HiFi verden.
Råtøffe, spør du meg!;D
Gattling Audio?
En særdeles sterk søknad, ja!He.. he..Genuint jævlig. Ultrasmakløst!Denne så ikke helt bra ut. Dobbel kassettspiller og dobbel cd spiller. Plast så det holder. Hva er dette for noe?
Eeeeee,nei
Jeg også. Og så mange deilige knapper og dingser å trykke og skru på!Jeg likte den spilleren,synes det var et kult design
mvh
En reisegrammofon fra 50-tallet?Vis vedlegget 300452
Dette ligner på?
Enkelt og greit svar, NEI
Den ligner på det også, men det var ikke det første jeg tenkte på for å si det slik.En reisegrammofon fra 50-tallet?Vis vedlegget 300452
Dette ligner på?
Hadde innom et par sånne tilhørende ei i slekta for å få skifta diskanter og reparere opphenget på en av bassene. Måtte selvfølgelig prøve etterpå, og de låt riktig sneisent med 70W rørforsterker...Balsam for øynene? Mer balsam i øynene.
Vis vedlegget 300850