|
Takk for tipset.erato skrev:Denne er nå tilgjengelig for 13 £ etter fratrekk av VAT, samt gratis frakt, på amazon.co.uk.
Pass på å kryss av for gratis frakt i betalingsdialogen (2 dager lenger leveringstid).
![]()
Stemmer det. Var bare ment som et hint om at det er alternativet hvor det er angitt to dager lenger frakt som er det som er gratis. Ellers er det valget lett å overse.Bach_Man skrev:Min erfaring med amazons gratisfrakt (som baserer seg på bokkjøp) er at de ofte bruker DHL til dette, mens betalfrakt går gjennom det vanlige postvesenet, så i virkeligheten går ofte leveringen raskere med gratis frakt.
Absolutt, den står på innkjøpslista.baluba skrev:Den der Emi-boksen med tyvende århundre-musikk virker kjekk.
Den lå på cdon til 199,- en liten stund som forhåndsbestilling. Ser prisen har økt nå.nilsen64 skrev:the decca sound må skaffes, selv om mye er i hus fra før
www.prestoclassical.co.uk/r/Decca/4782826
koster 880 hos platekompaniet, så da er det like greit og bestille innenlands..
Vidar, hvor fikk du kjøpt denne boksen for 690 inkl frakt og mva/gebyr?Vidar P skrev:For de aller fleste som ikke har svært så innholdsrike Decca-arkiver så er vel dette et must. For de som ikke har rare klassisk-samlingen så er det iallefall et must. Dette er på linje med DGG111-boksen og vel så det, og som vi vet så er det enten å kjøpe nå eller gråte senere.
Selv meg som har mye av dette vil gjerne ha denne boksen, og kjøpte like godt tre stk. Kom på 690,- pr boks med mva og det hele. For tre bokser er vel det en besparelse på små 700,-. For en enkelt boks er besparelsen kun omlag 230,-.
Javisst. Takk takk.Vidar P skrev:Engelsk amazon. De trekker fra VAT må vite, gjøres i kassa ved utsjekk.
Den var jo ypperlig å bruke - nesten for enkel.....Vidar P skrev:Der sa du noe. Nedlastet!![]()
DGG111-boksene ser da ut til å være tilbake på Amazon.co.uk, eller er disse forskjellige fra de (tidligere) utsolgte?Vidar P skrev:For de aller fleste som ikke har svært så innholdsrike Decca-arkiver så er vel dette et must. For de som ikke har rare klassisk-samlingen så er det iallefall et must. Dette er på linje med DGG111-boksen og vel så det, og som vi vet så er det enten å kjøpe nå eller gråte senere.
Selv meg som har mye av dette vil gjerne ha denne boksen, og kjøpte like godt tre stk. Kom på 690,- pr boks med mva og det hele. For tre bokser er vel det en besparelse på små 700,-. For en enkelt boks er besparelsen kun omlag 230,-.
Ja, enig, det bør man gjøreVidar P skrev:Du må linke.
Tja, den røde boksen er jo ikke på lager, men bare linker til resellere. Så det er vel noen som har noen rester på lager som de selger via amazon. Eller noen som har kjøpt noen bokser på spek som de har planlagt å tjene noen kr på, straks de opprinnelige boksene er utsolgt. Ganske vanlig det.Vidar P skrev:Den røde (55CD) i første link er vel 2. opplag av storsuksessen (den ble jo fort utsolgt, og et 2. opplag tvunget frem). Den gule (56 CD) i andre er den andre boksen av de totalt 111 cd'ene
Prisene ser iallefall ut til å ha skutt til værs.
Godt jeg har begge, føles godt å ha gjort et godt kjøp i kroner og ører.Vidar P skrev:Den røde (55CD) i første link er vel 2. opplag av storsuksessen (den ble jo fort utsolgt, og et 2. opplag tvunget frem). Den gule (56 CD) i andre er den andre boksen av de totalt 111 cd'ene
Prisene ser iallefall ut til å ha skutt til værs.
Så fint, Ole!Ole I skrev:Den anbefales, veldig!
[video]z_4Ne4svZDo[/video]
Og det er kanskje symptomatisk at jeg valgte innledingen til Mozarts requiem som følgesvenn til denne korte videoen - verket er ikke med i boksen! Men det er så mye annet og LYDEN da.... og MUSISERINGEN !