Huff så kjedelig da Oddgeir ! ;DEn politisk nøytral morgen til dere alle.
NÅ er jeg våken og ikke bare oppstått !! HA EIN STRÅLANDE MORGON !! Vel,..... formiddag da !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Huff så kjedelig da Oddgeir ! ;DEn politisk nøytral morgen til dere alle.
Du får kose deg med konsert du da...CundisCundis skrev:God morgen, litt tåke her i dag, men tror den forsvinner snart.. Om noen timer er det konsert på roquefeller med Annihilator og Trivium ;D
Thanx DYNAMIC1! Gjett om jeg skal.. ;DDYNAMIC1 skrev:Du får kose deg med konsert du da...CundisCundis skrev:God morgen, litt tåke her i dag, men tror den forsvinner snart.. Om noen timer er det konsert på roquefeller med Annihilator og Trivium ;D
Og her satte jeg akkurat inn snescooteren,og skulle til å sjekke fortøyningen.Komponenten skrev:God morgen!
Nå må jeg visst ut og slå plenen igjen... :-\
Jan_I skrev:Og her satte jeg akkurat inn snescooteren,og skulle til å sjekke fortøyningen.Komponenten skrev:God morgen!
Nå må jeg visst ut og slå plenen igjen... :-\
Hva skjedde.... jo det begynte å SNE
Tror jeg flytter sørover snart
Mvh Jan I
Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.
God morgen, jeg er faktisk litt tidligere oppe enn vanlig.. . Allergien er ille i dag, æsj...DYNAMIC1 skrev:Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.
Gå på apoteket og kjøp et "nesehorn". Det er det mest effektive våpen mot pollen jeg vet om, og uten bivirkninger. Er pollenalergiker selv.Cundis skrev:God morgen, jeg er faktisk litt tidligere oppe enn vanlig.. . Allergien er ille i dag, æsj...DYNAMIC1 skrev:Det Samma her.......Geir_H skrev:God morgen til dere og. Litt senere oppe i dag, men det er det vel lov til på en søndag.