niels
Hi-Fi freak
Og iPhonen er på plass også ja. Ser dog ikke Louis Vuitton vesken, men kanskje den var hjemme den dagen, det var jo dumt.
Og iPhonen er på plass også ja. Ser dog ikke Louis Vuitton vesken, men kanskje den var hjemme den dagen, det var jo dumt.
Du har rett i det.......Mye vi ikke vet, heldigvis
Hvordan vet han det da??
Vil fortsatt ha cab, da jeg sluttet med shampoo for 15 år siden.TT, fint å se at du har byttet ut frisørstilen og anskaffet skikkelig ræserbil.
Hahahahaha, hu blondina der har jeg blitt stoppa av! Her i Horten er det nemlig ikke lov å gå gatelangs etter mørkets frembrudd. På den annen side så kan det jo hende at hu stoppa meg fordi jeg er så usannsynlig kjekk. Morsomt.
må jo være en klikkvinner.
Eller seermagnet på nasjonal strikkekveld på NRK1..... ;Dmå jo være en klikkvinner.
Selvsagt er det lett å latterligjøre, men flåttbitt kan være ille nok for de som har fått kjent på følgene.Årets første flåttnyhet er allerede ute, dette må jo være rekord med stor margin. Snart finner vi dem i festesmøringen.
Flåtten trives i det milde været - NRK – Norge
Selvfølgelig vet jeg det men man kan harselere litt likevel synes jeg. Det er akseptert å spøke med ting som er klart mer alvorlig enn et flåttbitt og slik skal det være.Selvsagt er det lett å latterligjøre, men flåttbitt kan være ille nok for de som har fått kjent på følgene.Årets første flåttnyhet er allerede ute, dette må jo være rekord med stor margin. Snart finner vi dem i festesmøringen.
Flåtten trives i det milde været - NRK – Norge