Trafomatic Audio Reference Phono One

12191194_1043633632334166_281727176358962305_o.jpg

Med inspirasjon fra Professor Nestlers legendariske V72 har Trafomatic Audio utviklet referanse RIAA trinnet Phono One. Selve kretsen er basert rundt EF86 pentoden. MM inngangen har 45 db gain og MC på 67dB. Impedans kan justeres mellom 20Ω, 50Ω, 100Ω, 200Ω, 500Ω og 1KΩ.

Veiledende pris er 36000, men vi tilbyr ett eksemplar til introduksjonspris på 28800. Innbytte er mulig. Det er også mulig å teste produktet!

test:6moons audio reviews: Trafomatic Audio Reference Phono One

mvh
Moiz Audio

Telfeon: 93047149 epost: info@moiz.no

Kommentarer

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Ikke dårlig test det der.Hadde vært artig å sammenligne med min ARC Ref.2 Phono.Har aldri hatt noen av Trafomatic's produkter i mitt eie.
Det så veldig ryddig å greit ut i kabinettet.Og så har det jo en pris som man behøver å rive seg i håret av.
Mvh Kenneth

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
958
Sted
Oslo
Torget vurderinger
125
Ikke dårlig test det der.Hadde vært artig å sammenligne med min ARC Ref.2 Phono.Har aldri hatt noen av Trafomatic's produkter i mitt eie.
Det så veldig ryddig å greit ut i kabinettet.Og så har det jo en pris som man behøver å rive seg i håret av.
Mvh Kenneth

Det er mulig å testet produktet hjemme, det er bare å sende meg en PM.

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Ja da var Trafomatic Reference Phono One på plass i mitt rack og den første test er avsluttet.Se mitt innlegg i Tråden: Starter ny analog/vinyltråd.Alt kan diskuteres -
side 39.Valgte å legge ut testen her for å få tilbakemeldinger fra ev. andre eiere av Reference Phono One.
Det er helt på det rene at dette er et svært godt produkt i et prisleie som burde tiltale de fleste med ønske om et godt riaa.Jeg fortsetter å teste denne helg og vil komme
tilbake med inntrykk etter hvert.
Mvh Kenneth

Informasjon om bruker

Moiz Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
958
Link til alle artikler
151
Moiz Audio sine annonser
Bransjenyheter
The Headphoneer: MYTEK LIBERTY THX AAA HPA Headphone Amplifier Review

The Headphoneer: MYTEK LIBERTY THX AAA HPA Headphone Amplifier Review

• 0
På lager igjen! Nøytral, presis og gjennomsiktig lyd uten å irritere ørene. les omtalen her: https://www.headphoneer.com/the-big-mytek-liberty-thx-aaa-hpa-headphone-amplifier-review/ Kjøpslenke...
Fortsett
Bransjenyheter
MOONDROP COSMO Nanoscale Ultra-thin Planar Flagship Headphone

MOONDROP COSMO Nanoscale Ultra-thin Planar Flagship Headphone

• 19
Referanse modellen COSMO åpner døren til en verden av eksepsjonell lydkvalitet og avansert teknologi. Disse planarmagnetiske-hodetelefonene tilbyr lyd uten kompromiss. Moondrop COSMO byr på...
Fortsett
Bransjenyheter
The-ear.net omtale av Burson Audio Soloist Voyager

The-ear.net omtale av Burson Audio Soloist Voyager

• 5
Klikk på bildet for å lese den nyeste omtalen av Hodetelefonforsterkeren (/preamp) fra Burson Audio Dette er en en Klasse-A, symmetrisk Dual Mono design og Fullbalansert . En strømsterk...
Fortsett
Bransjenyheter
Trafomatic Audio Primavera Headphone Amp

Trafomatic Audio Primavera Headphone Amp

• 0
Flott omtale fra 6moons.com https://6moons.com/audioreview_articles/trafomatic-audio-primavera/ 4 ukers leveringstid. Startpris 12K euro ( avhenger av konfigurasjon) Produktinfo...
Fortsett
Bransjenyheter
MoonDrop Para Hodetelefoner

MoonDrop Para Hodetelefoner

• 18
Vi tilbyr nå disse populære hodetelefonene i Norge! Vi anbefaler Moondrop PARA hodetelefoner for audiofile som ønsker en allsidig planarmagnetisk hodetelefon til en konkurransedyktig pris...
Fortsett
Bransjenyheter
SoTM Musikkstreamere Software oppgradering: Eunhasu Versjon 0.5.6

SoTM Musikkstreamere Software oppgradering: Eunhasu Versjon 0.5.6

• 2
SoTM musikkstreamere kan nå oppgraderes til nyeste og beste versjonen av Eunhasu programvaren. Softwaren er installert på SD kort, og selve prosedyren tar 10-15 sekunder, som videoen ovenfor...
Fortsett
Topp Bunn