Transmission Audio Inc.

Kim

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.09.2002
Antall liker
50
Torget vurderinger
17
Veldig interessante produkter. Jeg hørte forgjengeren Red Rose Music R3 i butikken til Mark Levinson i NY og den imponerte meg stort. Den hørtes ut som en mye større høyttaler, men hadde likevell monitoregenskaper. I tillegg hadde den innlevelse og musikalitet i niende potens. Det var en skikkelig gåsehudopplevelse når de spilte A foggy day med Ella/Pass.
Jeg har dessverre ikke hørt dagens produkter fra Bo, men er veldig fristet. Dersom det stemmer at de er bedre/videreutviklet så fortjener de å bli bedre kjent.

permorten

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.10.2005
Antall liker
1.751
Torget vurderinger
6
Jeg reagerte på utvalget av bånd elementer av alle slag, og med slaglengde ..

Var ukjent for meg hvem som sto bak den red rose høytt, før jeg var på denne siden og kikka.

mvh

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Antall liker
1.429
Sted
Siggerud
Torget vurderinger
1
For rundt 1,5 år siden fikk jeg det for meg at jeg skulle gi mine gamle Audio-Tronic CM3 Pro/EST nytt liv, og når de skulle være leveringsklare bestilte jeg de nye 8'' TedJordan-bass/mellomtonene. Dessverre viste det seg vanskelig å få disse, så etter nesten ett års ventetid skrinla jeg prosjektet.

Klipper sammen litt fra Bos uttalelser: Dom är de i särklass bästa element jag någonsin har hört... I synnerhet 8-tummaren är helt fantastisk. Det är första gången jag till och med sett den hovsamme Ted fullkomligt lyrisk! Visserligen är jag part i målet men har letat efter goda element i decennier och nu känns det äntligen som vi har landat rätt...
Elementen vänntas in under Q1, 2009.
Så här tar det sig ut i 6,5"-versionen. 8-tummaren ser i stort likadan ut.

Mvh //Bo

Vedlegg

Topp Bunn