Ønsker anbefaling Trenger litt hjelp til noen illustrasjoner, skråblikk og humor.

MFA

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2007
Innlegg
633
Antall liker
1.921
Torget vurderinger
1
Heisann og snart vel overstått påske.

Da er det tilbake til hverdagen og jobb og jeg håper på litt på litt assistanse fra sentralen.

Skal en tur til Oslo på kurs noen dager. Kurs i veiledning, kommunikasjon og presentasjonsteknikk. I den anledning skal jeg stille med et par innlegg som vi skal leke oss med. Tema valgfritt og jeg har lyst å lage et stykke om hifihobbyen vår. Stikkord blir musikk og utstyr, fokus, stillhet og kvalitetstid alene, samt den sosiale biten som forum, vennekrets, erfaringsutveksling og ny læring.

Har lyst å krydre litt med litt humor og noen artige illustrasjoner. Har sett mye av det her inne men har rett og slett ikke tid å lete etter det. Har prøvd men det tar mye tid og det er lett å spore av......

Har noen lyst å bidra med fine illustrasjoner ( humor tegninger etc ) de har lyst å dele eller bilder som viser litt ekstrem hifi eller fine stemninger som dere mener kan være til nytte så blir det mer tid for meg å fokusere på innholdet.

Har et par dager på meg og blir veldig glad for alle bidrag.

Med vennlig hilsen og på forhånd takk

Atle Seim
 

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
9.003
Antall liker
12.884
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Artige illustrasjoner; her må medlem Bjarnetv komme på banen. Dette er han god på. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

svart-hvitt

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.01.2015
Innlegg
6.377
Antall liker
4.024
Torget vurderinger
0
Denne, fra The New Yorker (såvidt jeg vet), er en klassiker til forlystelse for alle som har et forhold til vinylavspilling:

b27dcb7a032184951f287de69c6fd63f.jpg
 
Topp Bunn