Evo III
Hertugen
LurteBak høyre ht står sub om noen lurte
LurteBak høyre ht står sub om noen lurte
Gosh. Jeg har da knekk i håndleddet!Ut fra bildene skulle man tro en kvinne var i hus med dertil krav, dette ser flått ut
Panel har et fremragende måte å presentere musikken på som apekister sliter med å gjenskape
Kan jo være at du har lært et å annet i livets løp, jeg har en slik lærer i mitt liv. Å funnet ut at læreren styrer med å fiffe opp huset, men peisestuen er min. Der har jeg hjemmekontor med et lite kontor hi-fi anleggGosh. Jeg har da knekk i håndleddet!
Kødda!
Ja, det å flytte alene inn i et hus og både stå for drift og innredning av alt, har bydd på utfordringer. Har aldri brydd meg særlig om slik, men har prøvd og feilet etter fattig evne. . Kommer noen på besøk her, er nok elektronikk og stereoanlegg (i flertall) det første som blir kommentert. Det er "mancave" i to etg!Kan jo være at du har lært et å annet i livets løp, jeg har en slik lærer i mitt liv. Å funnet ut at læreren styrer med å fiffe opp huset, men peisestuen er min. Der har jeg hjemmekontor med et lite kontor hi-fi anlegg
Jeg skjønner det er harde tak østpå i dagSatt og så lokalnyhetene for Viken og nå ler nok resten av landet av oss stakkarer, som må slite med vind som velter søppelkasser. WTF. Nordpå og på vestlandet klager de ikke før rorbua er midtfjords.
Helt rett prioritering når man har mulighet, bruke tid på det som gir livsgledeJa, det å flytte alene inn i et hus og både stå for drift og innredning av alt, har bydd på utfordringer. Har aldri brydd meg særlig om slik, men har prøvd og feilet etter fattig evne. . Kommer noen på besøk her, er nok elektronikk og stereoanlegg (i flertall) det første som blir kommentert. Det er "mancave" i to etg!
Nettopp! Livsglede er nøkkelordet uten at jeg skal utdype detHelt rett prioritering når man har mulighet, bruke tid på det som gir livsglede
Det må forstås at på sentrale østland har monopol på retten til elendighetJeg skjønner det er harde tak østpå i dag
Nå fikk jeg melding om at den hadde passert Stokke i Vestfold, så har jeg flaks, er den i Tesalongen litt etter kl 17 mandag ettermiddagNår får du SL15 i hus?
Er vel som selveste Narvestad sa om Skavlan. "Han ber inn alle kammeratene fra Majorstua til programmet, resten ern ikke interessert i" og slik er det med mediedekningen også. Ikke mye utenfor bykjerneneDet må forstås at på sentrale østland har monopol på retten til elendighet
Spennende! Er sykt sugen på bilder av spilleren. Håper den overlever frakten!Nå fikk jeg melding om at den hadde passert Stokke i Vestfold, så har jeg flaks, er den i Tesalongen litt etter kl 17 mandag ettermiddag
Skal poste bilde så fort den ankommer, men først må den igjennom "bombe og coronakontrollen"Spennende! Er sykt sugen på bilder av spilleren. Håper den overlever frakten!
Kul låt!Vinylmannen var innom tidligere i uka og postet denne videoen i en av musikktrådene.
Jeg har sansen for Bruno Mars og synes den var skikkelig tøff. Den er kanskje noe for deg selv om den ikke er spesielt smooth.
Jo han har det bare bra. Ikke noe problem etter dengang. Heldigvis. Hyggelig at du spør
Også her i Hurrahølet har vindens herjinger gjort veiene ufarbare. Flere føler seg isolert og innestengte og fortviler over myndighetenes mangel på oppryddingSatt og så lokalnyhetene for Viken og nå ler nok resten av landet av oss stakkarer, som må slite med vind som velter søppelkasser. WTF. Nordpå og på vestlandet klager de ikke før rorbua er midtfjords.
Vis vedlegget 765086
Mye verre, over femti barnåler har blåst ned i hagen til fru Sypriansen i nr 17 og må vet hun ikke sin arme råd og nødetatene er for opptatteFa, blåste malingen av gjerdet? Da snakker vi..
Kan hun være den manglende W i WAF? I så fall er det å få på seg tøflene, ile ned og begynne å plukke barnåler!Mye verre, over femti barnåler har blåst ned i hagen til fru Sypriansen i nr 17 og må vet hun ikke sin arme råd og nødetatene er for opptatte
Trukke det gittKan hun være den manglende W i WAF? I så fall er det å få på seg tøflene, ile ned og begynne å plukke barnåler!
George Russel???Måtte den beste engelskmannen vinne