TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jepp. Problemet nå er å rekke å spille inn disse nye signalkablene innen søndag!Musikk låter ofte bedre i to kanaler...
Jepp. Problemet nå er å rekke å spille inn disse nye signalkablene innen søndag!Musikk låter ofte bedre i to kanaler...
ja og ennå blir det snautDu må nok døgne!
Hvis jeg løfter av platetallerken og stiller omskifteren til 110V, burde det gå 2x så fort!Hvis du spiller platene på 45 går det sikkert fortere…
Det er helt korrekt.For jeg husker vel ikke feil? Er jeg ikke navnebror med den innbrennings maskinen
Jepp!Spoiler alert i F1, er det en slik DRS greie?
Den var bløt
Ah, den har jeg glemt... må se...
Ble ikke overasket på seg selv kjenner en andreDet er bare å glede seg
Pensjonister drikker mest
Hvis du trodde norsk ungdom var verstinger når det gjaldt alkoholforbruk, bør du ta en nærmere titt på statistikken. Det er nemlig pensjonistene som drikker oftest, ifølge nye tall fra SSB.www.vi.no
Hva faen skal du ellers gjøre når du går lei av å mate duene og spise fyrstekakeDet er bare å glede seg
Pensjonister drikker mest
Hvis du trodde norsk ungdom var verstinger når det gjaldt alkoholforbruk, bør du ta en nærmere titt på statistikken. Det er nemlig pensjonistene som drikker oftest, ifølge nye tall fra SSB.www.vi.no
Hva faen skal du ellers gjøre når du går lei av å mate duene og spise fyrstekake
Ingen barn i den husstanden som jeg vet.Vart tankefull av å lese dette! Håpar det ikkje var ungar tilstades! Kontrast til kor bra eg har det sjøl! Før eg vart Intensivsjukepleiar var eg med i ei ambulanseteneste. Eit av oppdraga eg var med på var nettopp til ein heim der det hadde vore husbråk, og vald i nære relasjonar. Kjem aldri til å gløyme det oppdraget..
Vi kan kanskje få se en ny verdensmester i morgen, men det betinger flere faktorer:. Fører av bil nr 1 må bli nr 1 og nr 16 må ikke bli bedre enn nr 2, dessuten må bil nr 1 ha beste rundetid. Tror ikke det skjer, men jeg har bommet før. Må den beste vinne!Starter klokken 07 i morgen, tror jeg må drøy det til klokken 09 - så jeg får holde meg unna tråden din i morgen tidlig.
Krysser fingrene for at det ikke blir mer mus på deg på hytta for en stundForhåpentligvis blir det mulig å sove i natt. Har hatt ei mus inne i hytta 2 netter på rad nå. Trodde vi hadde fått tettet i går, men den gang ei.
Satte ut feller, men han greide å få med seg godisen uten å løse ut fjæra.
Tateren dukket opp igjen i natt og da fikk vi sporet hvor han kom inn - under peisinnsatsen var det glippe mellom pipeløp og gulv, så i dag ble det ble å legge på litt tilleggsstøp + å sjekke alle mulige andre steder. Håper det har løst problemet.
Så det blir neppe å stå opp tidlig for å se F1 i morgen.