TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Det er egentlig godt å vite hvor ting skal være eller hører hjemme. Jeg er ordensmenneske og liker å ha kontroll på hva som er hvor. Men det er alltid plass for en overraskelse......

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Slik kan det gå. Du fikk da både utholdenhet og styrketrening av økta. :)

I kveld er blitt mye spilling her. Skikkelig moro å få sitte en hel kveld og dra på litt. Kona skjønte tegningen og tok seg en tur til en venninne da jeg fikk besøk av montesi som jeg kjøpte sluttrinnene av. Han hadde litt abstinens da han venter på nye monoblokker. Superhyggelig kar. Det ble mange timer med stor variasjon i musikkutvalg. Til og med dac'en min koste seg og fant igjen den mistede fasen den hadde rota bort. Sikkert skeptisk til den nye kompisen den er blitt påtvunget. Livet er herlig. 8)

T

TT.

Gjest
    Skal ikke se bort i fra at det er kablenes skyld. Spesielt de som har med jording å gjøre.....

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Aner jeg at loddekurset nærmer seg? ;D Jeg har åpnet kontaktene på en annen Silk kabel som ikke funket bra sist. Så helt greie ut. Foreløpig spiller det heldigvis her. :)

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Ja fandrese. Loddekurset er nært forestående og det er opp til eleven selv å avgjøre når han vil meldes opp til eksamen.

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Hei igjen.
    Jeg har nok en gang tenkt å kuppe tråden din.. Hehe.
    @ Frank. Jeg driver med tilvenning av lyd fra Hypex & Project før jeg setter i rørene jeg svindlet av deg.
    Tilbakemelding følger. :p
    20160428_195721.jpg

T

TT.

Gjest
    Brått var det hvitt utendørs. Siste krampetrekning fra kong Vinter. Glad jeg ikke må ut på sommerdekk nå. Tror jeg skal ta meg en kaffekopp til......Ha en fin dag alle sammen. ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.716
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Brått var det hvitt utendørs. Siste krampetrekning fra kong Vinter. Glad jeg ikke må ut på sommerdekk nå. Tror jeg skal ta meg en kaffekopp til......Ha en fin dag alle sammen. ;)
    Kan jo være at sommeren gikk raskt over i år og at det er den første snøen :rolleyes:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.357
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Når referansen er Ritenour, er det vanskelig å bli enig med seg sjøl om NY Massey Hall vil je tru:p;)

Flott med pimpa pro-ject. Hører du forskjell når du bytta matte?

Jeg og rørleggeren som monterte tubaurinalen ønsker deg god riktig god helg TT.

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Jeg ble så deppa av all snøen som kom at jeg gikk og la meg igjen. Det er bedre nå når solen får gjort snømåkingen.

@ bb: Nei, fra en Technicsmatte til en annen i samme kvalitet og tykkelse, er det vanskelig for meg å høre noen forskjell. Den "nye" har litt mindre diameter og passer dermed bedre til tallerkenen under.

God helg!

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Hei igjen.
    Jeg har nok en gang tenkt å kuppe tråden din.. Hehe.
    @ Frank. Jeg driver med tilvenning av lyd fra Hypex & Project før jeg setter i rørene jeg svindlet av deg.
    Tilbakemelding følger. :p
    Vis vedlegget 378255
    Hehehe. .. Mulig du synes det var svindel, men kjensgjerningen er at du skrev I tråden til TT og her bidrar alle litt til alle når muligheten er der serru. :) Gleder meg til å høre hvordan NOS'ene lyder. Kos deg!

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Rørene er forresten laget i Øst Tyskland av en fabrikk som heter RFT. De produserte mye rør for både Phillips og Siemens i sin tid i følge Motron her på HFS. :)

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Jeg ble så deppa av all snøen som kom at jeg gikk og la meg igjen. Det er bedre nå når solen får gjort snømåkingen.

@ bb: Nei, fra en Technicsmatte til en annen i samme kvalitet og tykkelse, er det vanskelig for meg å høre noen forskjell. Den "nye" har litt mindre diameter og passer dermed bedre til tallerkenen under.

God helg!
    Så du er våken nå? 8) Jeg prøvde meg litt ute med en kaffe på verandaen tidligere I dag. Småkjølig.... Slik går no dagan. Kos deg!

En riktig god helg TT. :)

• Liker

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ja fandrese. Loddekurset er nært forestående og det er opp til eleven selv å avgjøre når han vil meldes opp til eksamen.
    Måtte sjekke litt I apparaturen her og dermed er 6 db igjen borte fra venstre kanal. :mad:

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Rørene er forresten laget i Øst Tyskland av en fabrikk som heter RFT. De produserte mye rør for både Phillips og Siemens i sin tid i følge Motron her på HFS. :)
    Kan tenke meg at de er ùber Snasne de rørene. Og, ja. Jeg Er overbevist om at jeg svindlet deg. Garantert betalt alt for lite. Men, med så mye penger jeg har kastet bort på bil og tull. Så er jeg super happy for å ha gjort en god deal :)
    Kjører Siemens NOS 83 serien i headamp. Det var et vannvittig løft.
    Trist, men enkelte ting VAR bedre før. Håper du får en fortreffelig helg med dine MI bokser.
    Takk igjen for trivelig handel. :)
    Arild

knarfar

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Antall liker
    2.319
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    "MI boksene" låter ut av ville h..... godt. ;D En riktig god helg ArildD.

ArildD

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Antall liker
    741
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Apropos alle handler som foregår på TT's tråd. Så ryktes det at TT skal innføre kommisjon. 2.8% TT avgift.
    Skal gå uavkortet til TT RS 2017model. :rolleyes:

T

TT.

Gjest
    Har Evo 2 på besøk og sammen er vi på rørjakt i en gammel eske med rør fra fattern og vi fant faktisk gull blandt gråstein!

image.jpg

T

TT.

Gjest
    Helt ubrukte hi end rør. Ser de koster rundt $150 og oppover pr stk !

T

TT.

Gjest
    Apropos alle handler som foregår på TT's tråd. Så ryktes det at TT skal innføre kommisjon. 2.8% TT avgift.
    Skal gå uavkortet til TT RS 2017model. :rolleyes:
    TT skatten er egentlig engelsk og står for Treasure Tax eller på godt norsk Takt og Tone mao gentlemanskatt ;D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    • Liker

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Hva med oss som har TT kort :D

T

TT.

Gjest
    Me fix. Kjøpte flere torsdag. Er klar for oppdrag igjen og det er levelig temperatur i Fjøset igjen. Du skal kanskje til Ås snart?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    :mad: Meget uheldig uttrykk

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Har en Sansui som trenger en brush, evo sin. Og han har noen Snell som jeg skal ta med andre veien. Forsåvidt lik motivasjon hos evo og meg på disse to kjøpene
    Nostalgia.. Så må nok nedover. Kan hende jeg tar med ulven så han kan hilse på den lille søte som du har TT :)

• Liker

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Såpass ja, tror ulven tar min til brunch eller som en "starter"
    Tviler på at det er noen fare. Ulven er snill med små nøster. Gikk tur for et par dager siden. Møtte en liten tass. Da la han seg ned og lot den lille komme bort, hilse på mens han lå nede. Når det er sagt så var det en rottweiler som ble litt flat for en mnd tid siden.. :cool:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn