T
TT.
Gjest
Det er egentlig godt å vite hvor ting skal være eller hører hjemme. Jeg er ordensmenneske og liker å ha kontroll på hva som er hvor. Men det er alltid plass for en overraskelse......
Er det elpiano som står i bakgrunnen?Hei igjen.
Jeg har nok en gang tenkt å kuppe tråden din.. Hehe.
@ Frank. Jeg driver med tilvenning av lyd fra Hypex & Project før jeg setter i rørene jeg svindlet av deg.
Tilbakemelding følger.
Vis vedlegget 378255
Kan jo være at sommeren gikk raskt over i år og at det er den første snøenBrått var det hvitt utendørs. Siste krampetrekning fra kong Vinter. Glad jeg ikke må ut på sommerdekk nå. Tror jeg skal ta meg en kaffekopp til......Ha en fin dag alle sammen.![]()
Hehehe. .. Mulig du synes det var svindel, men kjensgjerningen er at du skrev I tråden til TT og her bidrar alle litt til alle når muligheten er der serru.Hei igjen.
Jeg har nok en gang tenkt å kuppe tråden din.. Hehe.
@ Frank. Jeg driver med tilvenning av lyd fra Hypex & Project før jeg setter i rørene jeg svindlet av deg.
Tilbakemelding følger.
Vis vedlegget 378255
Så du er våken nå? 8) Jeg prøvde meg litt ute med en kaffe på verandaen tidligere I dag. Småkjølig.... Slik går no dagan. Kos deg!Jeg ble så deppa av all snøen som kom at jeg gikk og la meg igjen. Det er bedre nå når solen får gjort snømåkingen.
@ bb: Nei, fra en Technicsmatte til en annen i samme kvalitet og tykkelse, er det vanskelig for meg å høre noen forskjell. Den "nye" har litt mindre diameter og passer dermed bedre til tallerkenen under.
God helg!
Måtte sjekke litt I apparaturen her og dermed er 6 db igjen borte fra venstre kanal.Ja fandrese. Loddekurset er nært forestående og det er opp til eleven selv å avgjøre når han vil meldes opp til eksamen.
Kan tenke meg at de er ùber Snasne de rørene. Og, ja. Jeg Er overbevist om at jeg svindlet deg. Garantert betalt alt for lite. Men, med så mye penger jeg har kastet bort på bil og tull. Så er jeg super happy for å ha gjort en god dealRørene er forresten laget i Øst Tyskland av en fabrikk som heter RFT. De produserte mye rør for både Phillips og Siemens i sin tid i følge Motron her på HFS.![]()
TT skatten er egentlig engelsk og står for Treasure Tax eller på godt norsk Takt og Tone mao gentlemanskatt ;DApropos alle handler som foregår på TT's tråd. Så ryktes det at TT skal innføre kommisjon. 2.8% TT avgift.
Skal gå uavkortet til TT RS 2017model.![]()
E88CC SQ 1969 NOSPhilips mini watt ecc 88 SQ i fra 1969 ubrukte.
Hu sa så brura!Dette er jo artig. Man trenger alltid en rørlegger. ;-)
"grøfterens"...?Hu sa så brura!Dette er jo artig. Man trenger alltid en rørlegger. ;-)![]()
Stakejobb HCS, Stakejobb"grøfterens"...?Hu sa så brura!Dette er jo artig. Man trenger alltid en rørlegger. ;-)![]()
.
Jæ rare bilder på netthinnen her..Stakejobb HCS, Stakejobb"grøfterens"...?Hu sa så brura!Dette er jo artig. Man trenger alltid en rørlegger. ;-)![]()
.
![]()
De får rullatorrabattHva med oss som har TT kort![]()
Tviler på at det er noen fare. Ulven er snill med små nøster. Gikk tur for et par dager siden. Møtte en liten tass. Da la han seg ned og lot den lille komme bort, hilse på mens han lå nede. Når det er sagt så var det en rottweiler som ble litt flat for en mnd tid siden..Såpass ja, tror ulven tar min til brunch eller som en "starter"