<--------------------------------- Ja da, endelig ny avatar som ikke kan forveksles med andre brukere![]()
Kledde deg den der TT. Og veldig sann
<--------------------------------- Ja da, endelig ny avatar som ikke kan forveksles med andre brukere![]()
Vakkert! Endelig skal vi få en oppklaring hvordan dette er. Artig.
Hei TT Hva må en gi for en brukt slik speedbox? (så du averterte etter en,så jeg regner med du har oversikt... )Jeg må be om amnesti til i morgen ang å flytte ht. Er sliten etter en lang dag med både kafferast med Evo 2 og jorwed og rørleggerjobbing hos en kompis etterpå. Slikt tar på, spesielt kaffen som var gratis! Tusen takk jorwed.
Man går aldri tomhendt etter møte med de gutta, ei heller i dag. Så jeg har hjemkommet med både Technics platespillermatte som passet perfekt, takk Evo 2 og ProJect Speed Box II SE, takk jorwed. Et lite skår i gleden var at kabelen mellom Speed Boxen og platespiller manglet. Har fått mekket meg en ny en foreløpig, så nå funker det.
Vis vedlegget 378020
Den fikk jeg for kr1500,- +frakt.Hei TT Hva må en gi for en brukt slik speedbox? (så du averterte etter en,så jeg regner med du har oversikt... )Jeg må be om amnesti til i morgen ang å flytte ht. Er sliten etter en lang dag med både kafferast med Evo 2 og jorwed og rørleggerjobbing hos en kompis etterpå. Slikt tar på, spesielt kaffen som var gratis! Tusen takk jorwed.
Man går aldri tomhendt etter møte med de gutta, ei heller i dag. Så jeg har hjemkommet med både Technics platespillermatte som passet perfekt, takk Evo 2 og ProJect Speed Box II SE, takk jorwed. Et lite skår i gleden var at kabelen mellom Speed Boxen og platespiller manglet. Har fått mekket meg en ny en foreløpig, så nå funker det.
Vis vedlegget 378020
nei. He he. Ro i sjelenNoen forskjeller med og uten speedbox?
Jeg trodde du hadde hjelp eller folk til slikt. Sikkert et C-moment å bære de betongklossene ned. Klarer Strømtavla å levere nok DC spenning da? ;DFørsteintrykket er meget lovende, men jeg trenger tid. I tillegg har jeg nok pådratt meg dobbeltsidig pungbrokk av 3. grad. Uhåndterlige høyttalere å bære
Mye SEASVakkre er de iallefall ;-)
Tok akkurat en basstest og det var ikke noe problem å høre 35Hz iallefall...Fine mellomtone - høyttalere![]()
Da har du plenty. Kult. Det er litt forskjell på de to rommene, blir spennende å høre hvordan du synes det funker.Tok akkurat en basstest og det var ikke noe problem å høre 35Hz iallefall...Fine mellomtone - høyttalere![]()
skjønner at det er mye innavl og masse fritid på andre siden av jordet, men her er vi mer siviliserte og ikke minst dannete.Ikke runket i ei hagle og skutt på en låvevegg han som kokte sammen de høyttalerne dine nei.![]()
(nei jeg selger ikke) : Har du prøvd jbl monitorer i heimen? De er tullete god valuta for pengene.![]()
Men like ;-)Mye SEASVakkre er de iallefall ;-)![]()
Sorry Ragwo. Har allerede 201 series 2 i museet!Klar for å oppgradere surroundlyden i tv-kroken?
FINN – Bose 201 Series II
Må jo være en god match til frontene
Det passer jo brillefint! Med en habil surroundforsterker er du svært nært å kunne bevise at Bose kan lage god lyd i mer enn to kanalerSorry Ragwo. Har allerede 201 series 2 i museet!Klar for å oppgradere surroundlyden i tv-kroken?
FINN – Bose 201 Series II
Må jo være en god match til frontene