T
TT.
Gjest
Men. Hva er nå dette. Russisk skrift på esken som er fra USA?
|
den er av ren pur plastikk og er kjøpt på Netthandelen for kr125,-Morsom sak, men jeg har mer sans for veggklokka du har![]()
Du får ønske deg en slik i bryllupsgave fra "gutta på Sentralen"!Åååå. Nå blei jeg misunnelig TT. Har sikkla på sånn i lang tid! Gratulerer med dritfet klokke!
Hehe. Det var en god ide;-)Du får ønske deg en slik i bryllupsgave fra "gutta på Sentralen"!Åååå. Nå blei jeg misunnelig TT. Har sikkla på sånn i lang tid! Gratulerer med dritfet klokke!![]()
Det er godt å høre TT! Man trenger en travel helg innimellom. Og ett godt gammaldags sjøslag er ikke å forakteAlt vel her. Har vært en "travel" helg, med Sverigetur både fredag og lørdag og påfølgende "sjøslag" hos kompisen min i går kveld. Slikt preger en gammel mann til langt ut på søndagen. Kom meg hjem i ettermiddag og mye av kvelden har gått med på å konvertere fra GET til cAnal Digital. Syns bildet på tvn ble bedre etter bytte. Uvant kanalplassering, men slikt går seg til etterhvert. Ellers har lite skjedd hifimessig, noe som må tas igjen i løpet av kommende uke. Har faktisk ikke fått fylt Micro Seikien med den nye oljen eller gjort noe med tonearm nr 2, men jeg har en plan. Tror jeg.
Klokkestilledagen gikk bra i år, noe den ikke gjorde for sju år siden, da jeg fikk påvist hjerteinfarkt den dagen. Har derfor vært røykfri like lenge, noe jeg er stolt av.
Morgendagen er avsatt til omlegging til vintersko på bilen, da jeg ikke gidder å skifte den dagen snøen laver ned og jeg har det travelt. Så sånn går no dagan...
I morgen går vi over i november, som mange kaller bartemåneden. For tre år siden lot jeg barten gro og jeg ble ikke noe penere av den grunn. Klødde noe forferdelig gjorde det også. Tror jeg styrer unna i år, hvis det da ikke blir noe ala denne type...
Det er noe spes med vinyl når spilleren er godJeg nevnte vel at jeg fikk tak i noen helt uspilte singler i forrige uke og jeg måtte spille et par nå i ettermiddag. Du verden så artig å høre igjen disse låtene på plate. Spesielt George Benson som faktisk er litt anderledes enn samme låt fra LP og i tillegg låt det meget bra. Tror snart jeg må revurdere hva som er nr en og to kilde i heimen.
Ja det er det absolutt ingen tvil om. Jeg har neste aldri fått fot når jeg spiller av en cd, men en rekke ganger når det har blitt avspilt vinyl og det har blitt oftere og oftere etterhvert som platespilleren har blitt bedre. Er nok dette som er litt av "magien" med dette medietDet er noe spes med vinyl når spilleren er godJeg nevnte vel at jeg fikk tak i noen helt uspilte singler i forrige uke og jeg måtte spille et par nå i ettermiddag. Du verden så artig å høre igjen disse låtene på plate. Spesielt George Benson som faktisk er litt anderledes enn samme låt fra LP og i tillegg låt det meget bra. Tror snart jeg må revurdere hva som er nr en og to kilde i heimen.
O
Samme her,har 2 kassettspillere her som skal ned til deg en turDet er noe spes med vinyl når spilleren er godJeg nevnte vel at jeg fikk tak i noen helt uspilte singler i forrige uke og jeg måtte spille et par nå i ettermiddag. Du verden så artig å høre igjen disse låtene på plate. Spesielt George Benson som faktisk er litt anderledes enn samme låt fra LP og i tillegg låt det meget bra. Tror snart jeg må revurdere hva som er nr en og to kilde i heimen.
O
Ja det er det absolutt ingen tvil om. Jeg har neste aldri fått fot når jeg spiller av en cd, men en rekke ganger når det har blitt avspilt vinyl og det har blitt oftere og oftere etterhvert som platespilleren har blitt bedre