Man skal vokte seg vel og veie sine ord når man poster i tråder her på Sentralen. Tror det er mest hensiktsmessig å holde seg i egen tråd.
Jeg har lett for å plumpe ut med det jeg tenker der og da, men da kan det desverre slå feil vei noen ganger. Det er aldri ment vondt, men med humor, men det kan for andre misforstås og det ser jeg kan være et problem. Så vær snill og misforstå meg rett og se det i beste mening. Jeg skal være den første til å beklage om noen føler seg støtt eller tråkket på, på en eller annen måte. Det er for meg veldig lett å bli revet med i postingene og jeg engasjerer meg med hele meg. Er nok også derfor jeg poster så mye som jeg gjør, da jeg brenner for det jeg tenker og gjør. Vet ikke om det er noen annen måte å tydeliggjøre dette på enn det jeg allerede har sagt.
Om noen skulle føle seg støtt eller tråkket på av det jeg skriver, så ber jeg om at de enten sender meg en PM, en epost på arnew æ getmail.no evt ringer eller sms meg på 90612918, så kan vi snakke om det.
Mvh Arne S Waadeland