TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.036
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    • Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Nå begynner jeg å bli litt muggen. Greit nok at det er mye god mat i godt drikke, men når jeg kl 17:20 bestilte kortreist pizza fra den lokale pizzapusheren og den ikke har dukket opp kl 19:20, så er det kanskje fler som trenger et ribbeinsbrudd eller to snart. Ok, selv om jeg ser mett ut, så er jeg jævla sulten nå!

T

TT.

Gjest
    Så kom endelig pizzaen og sjåføren beklaget. Surrehue hadde glemt betalingsterminalen! Dårlig butikk

T

TT.

Gjest
    En meget spesiell versjon av Earth, Wind & Fires Getaway

Tuck & Patti - Getaway

T

TT.

Gjest
    Har du ikke bedre å oppvise? I 1984 gikk jeg fyringsvakt på kjøretøyene på Setermoen (1.Bataljon), noen mil sør for deg og da fikk vi vite at det var kulderekord på Bardufoss med -36 grader. Var desverre så utrolig klønete den natta at jeg sølte bensin på begge hendene da jeg skulle etterfylle en BM202 beltevogn og fikk frostskader på begge hender. Jerrykannen var oppbevart utendørs.

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    ‘84 var året før jeg kom til Bardufoss første gang. Etter at jeg kom dit har vi stort sett hatt bare mildvær, TT.

Kan ikke huske at jeg har vært borti 36 speik:rolleyes:

• Liker
    T

TT.

Gjest
    ‘84 var året før jeg kom til Bardufoss første gang. Etter at jeg kom dit har vi stort sett hatt bare mildvær, TT.

Den absolutte rekorden målt ved Bardufoss var visstnok i 1978 med minus 38,1! Fortsatt et stykke igjen til både Røros og Karasjok, men uansett JÆVLA kaldt!

T

TT.

Gjest
    Her er visst rekorden -28,7, men det er ikke kulda som er verst. Verre med all denne snøen som ingen ende tar. Lørdag er det atter spådd nedbør. Det er snart ingen steder å gjøre av den

Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    13.229
    Sted
    Ytterst i havgapet...

Jeg er vissst noe eldre enn dere..:cool: på slutten av 60-tallet var jeg vel en av de siste som gikk gamle realskolen i Målselv..... jeg bodde på hybel nede Fagerilia... Husker vi hadde sånn -35-36 på det verste mens vi venta på skolebussen..... Når vi omsider kom oss ned til Olsborg, var det en kar som lurte p åhva faen vi surka for..... han var oppe fra Holt... der var det gjerne -45-46 på et verste..... Harald, - de andre her skjønner neppe FØ..( føck øl..) men du bør kjenne lokalitetene.... ;)

T

TT.

Gjest

Jeg er vissst noe eldre enn dere..:cool: på slutten av 60-tallet var jeg vel en av de siste som gikk gamle realskolen i Målselv..... jeg bodde på hybel nede Fagerilia... Husker vi hadde sånn -35-36 på det verste mens vi venta på skolebussen..... Når vi omsider kom oss ned til Olsborg, var det en kar som lurte p åhva faen vi surka for..... han var oppe fra Holt... der var det gjerne -45-46 på et verste..... Harald, - de andre her skjønner neppe FØ..( føck øl..) men du bør kjenne lokalitetene.... ;)
    Jeg var vognfører på Setermoen og av og til skulle offiserer til Bardufoss for å ta fly sørover. En av gangene vokset dieselen seg da vi kjørte langs elva oppover pga kulda. Fikk motorstopp flere ganger og til slutt måtte vedkommende haike med en sivil bensindrevet bil for å i det hele tatt kunne rekke flyet. Var rundt -30 på formiddagen. Hjalp lite med gardin i grillen

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.605
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    HoBo. Vi får satse på at det betyr noe annet på nederlandsk :) Kanskje Karmana kjenner butikkjeden?
    Men bare de høyttalerene "loffer" seg hit uten skader er jeg fornøyd :)

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det var en periode at kineserne tok totalt av på aparte design, men vi ser ikke så mye av det i dag. Hvis vi ikke går på Aliexpress, der har romskipene sikkert overlevd.

• Liker

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det var en periode at kineserne tok totalt av på aparte design, men vi ser ikke så mye av det i dag. Hvis vi ikke går på Aliexpress, der har romskipene sikkert overlevd.
    Rett og slett grusomt, typisk kina design

mvh
    De prøver seg på amerikansk design, men det blir mer Roswell enn noe annet sted i USA som er referansen. ;)

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    39.405
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Chord electronics er Britisk - om enn ikke typisk. Litt befriende at noen gir bengen i hvordan ting skal se ut , men er enig at dette ikke er det mest vellykkede designet.

Men for lyden alene hadde jeg gjerne ryddet plass til denne cd comboen på hylla.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Mest spesielle design på spiller jeg selv har eid var denne. Fjernkontrollen kunne mistenkes for å ha en annen funksjon.. :)

012711.Bow_Technologies_Wizard.JPG

T

TT.

Gjest
    Godt jeg ikke er helt på viddene da...

Var en tur på butikken nettopp og jeg kunne ikke dy meg. Måtte skrelle ned taket på bilen på hjemveien. Funker fint selv i -3. Møtte et par biler og sistemann holdte på å kjøre av veien pga glaning. Ha ha.

Har ingen bilder fra seansen, men det var uansett en herlig følelse på hva man har i vente. :cool:

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.605
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Chord electronics er Britisk - om enn ikke typisk. Litt befriende at noen gir bengen i hvordan ting skal se ut , men er enig at dette ikke er det mest vellykkede designet.

Men for lyden alene hadde jeg gjerne ryddet plass til denne cd comboen på hylla.
    Enig. Hadde helt klart ryddet plass til den. Men designet....Syretripp på utvikleravdelingen?

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.125
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1

Alt var bedre i gamle dager...;)

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Litt musikk fra dansken som har gjort amerikaner av seg og har til og med egen vinproduksjon

Michael Lington - Midnight drive

6AF59011-0EB5-45E2-8E60-C87C6A84B263.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn