Såså.. ikke alle faller for lureriet til PS...Ikke mye Heed som har må ha faktor gitt
O
Heed har fått veldig må ha her.. de monoblokkene som var innom har satt evige spor etter seg
Såså.. ikke alle faller for lureriet til PS...Ikke mye Heed som har må ha faktor gitt
O
Snakker kun om "må ha faktoren" sier ikke det låter dårligSåså.. ikke alle faller for lureriet til PS...Ikke mye Heed som har må ha faktor gitt
Oneida..
Heed har fått veldig må ha her.. de monoblokkene som var innom har satt evige spor etter seg![]()
Jo da, men sett en bøyle mellom dem og de kan brukes som hodetelefoner. De er jo knapt større enn et par StaxIOTA – ALPHA | Neat
Alpha er 45 cm høy. Var på tilbud til 10.000,- her i fjor en gang.
Jeg går for denneDet var noe tskjortegreier i soundscape sin tråd så jeg. Jeg vil ha en slik ;D
Damemodell? Det er jo knær i den!Jeg går for denneDet var noe tskjortegreier i soundscape sin tråd så jeg. Jeg vil ha en slik ;DSelvsagt.
Vis vedlegget 484035
Ja den var heller tvilsomDamemodell? Det er jo knær i den!Jeg går for denneDet var noe tskjortegreier i soundscape sin tråd så jeg. Jeg vil ha en slik ;DSelvsagt.
Vis vedlegget 484035![]()
De ‘forsvinner’ ikke i interiøret akkurat. ....Wow! Husk bilder!
Det ordner seg for snille gutter, det sa alltid min mor.
Tipper du står i gangen med døra på gløtt og knappen på døråpneren! *fnis*
Really?Synes disse ser enda litt høyere ut, men det er kanskje lokalitetene som spiller meg et puss.
Den finnes det ikke planer for. Nå er den re-cappet helt. Er en dårlig kontakt i riaa (ett eller annet sted, så riaa gir bare lyd på høyre.) Vi har sikkert kommet borti noe. En sprø lodding eller noe. Har ikke prioritert feilsøking. Litt mange prosjekter om dagenHva skjer med Luxman?