T
TT.
Gjest
Og DRIVER OF THE DAY? @Sluket ?
Takk for tipset! Har alt en liggende, så noen andre bør få glede av den.Sånn til info, så har jeg lagt ut TMC 200 på Torget @ragwo og andre
Er prisen ok? @ragwoTakk for tipset! Har alt en liggende, så noen andre bør få glede av den.
Jeg vet dessverre ikke, min fulgte med en SL10. Har ikke sett den til salgs noensinne men har heller ikke lett etter den.Er prisen ok? @ragwo
Ser at det ble solgt en her på Torget i 2017 til samme pris, så da er det sikkert okJeg vet dessverre ikke, min fulgte med en SL10. Har ikke sett den til salgs noensinne men har heller ikke lett etter den.
Tar de morgen og kveld,har vendt meg til det og sover som en stein@Evo III Ja det er nok disse blodtrykkssenkende medisinene som gjør dette. Hadde jeg tatt dem på kvelden, hadde det gått utover nattesøvnen. Som du sier, jeg lever![]()
De i sølv ?Ja. Skalikle kjøpe slike derfra mer. Det er til BOSE QC35 som jeg kjøpte av selveste Hertugen!
jeppDe i sølv ?
Rasshøl finnes i alle størrelser!Ligner små hemorroideputer.. til bikkja?
ja, det stemmerDen Beosounden, husker jeg rett at den til og med stopper CDen i samme retning som du har satt den inn?
Varme tankerEtter hovedpulsåren sprakk og jeg ble satt på blodfortynende og blodtrykksenkende har jeg blitt en fryser også.
Men jeg lever så jeg får leve med det![]()