Må grenser for hvor mange ganger jeg skal stemme mitt eget piano...Har du ikke hørt om hjemmekontor?![]()
Hm... når jeg tenker etter så er det noen år siden den skulle både vært stemt og hatt en service - tja, den klarer seg nok noen år til...
Må grenser for hvor mange ganger jeg skal stemme mitt eget piano...Har du ikke hørt om hjemmekontor?![]()
Enkelt, alle som foretrekker 20+ og kaldere flytter til Finnmark....Vær er vær, lite vi får gjort, heldigvis. Tror hvis vi kunne bestemme været hadde det blitt et par "debatter.."![]()
Enkelt, alle som foretrekker 20+ og kaldere flytter til Finnmark....
[/QUOTE
Blir neppe varmere, eller kaldere, for at noen flytter.. Vi bor i et av verdens rikeste land, med sølvskjea tredd lengst oppi, så været er det siste vi skal klage på...
![]()
Da kunne vi alle hatt det været vi ville, der vi bodde.. En tvangsflytter vel ikke folk? Ja, til nok vær til alle, kaldt, varmt, bløtt og tørt. En får sette pris på de fine dagene, noe en fort gjør når det er endel dårlige..Hvis vi hadde kunnet bestemt været var vel forutsetningen...
Nei, det gjør kanskje ikke det. Nå har jeg hørt litt mer og det var noen spor som fenget mer enn andreHandler ikke om feil eller rett...
Dette er nok det nærmeste jeg kommer cowboymusikk, og som jeg faktisk kan høre på opptil flere minutter. Synes han har mange gode tekster.
Et glimrende album som spilles ofte her hos megDet er flere her inne som spiller Keb Mo og da tenkte jeg å prøve her også. Joa, minner sterkt om Hans Tessink sine album. Dobro, tramp og sløye rytmer. Låter flott, men fenger meg ikke helt. Får litt sånn «messemusikk» følelse der man blir sittende og høre etter «lyder», men mulig jeg er helt på jordet.
Am I wrong?
Vis vedlegget 857332
TT.Nei, det gjør kanskje ikke det. Nå har jeg hørt litt mer og det var noen spor som fenget mer enn andre
Pretty in pink?TT.
Gå å søk ut dette albummet. Er sikker på, at du kommer å like, hva du hører
Vis vedlegget 857378
Takk for tipsTT.
Vis vedlegget 857378
Bare rolig TT.Jeg skal gi den en sjanse i morgen, men jeg stålsetter meg, sånn i tilfelle![]()
Nå har du jo solgt meg EN LP, så kanskje vi ikke liker helt det sammeTakk for tipsden skal sjekkes ut. Liker han veldig godt og har noen album fra han men ikke vært borti denne
mvh
Bra album! Takk for tipsetTT.
Vis vedlegget 857378
Jeg tar det alltid med ro, tror jegBare rolig TT.
Kunne ikke finne på lokke deg ut i noe dritt (ikke forsettligt da)![]()
,
og vel vitende, at du har 1. retten til tenn/slukk-knapp + volume, skal det gå fint da![]()
Det høres jo lovende utNå har du jo solgt meg EN LP, så kanskje vi ikke liker helt det samme,
men hos meg er det første, man legger merke til spilleglede med stort S.
Av album´ene jeg har med han, er denne live for meg laaaaaangt den beste![]()
TOP $$Det høres jo lovende uthvordan er lyd kvaliteten på vinyl? Det er litt blandet de jeg har fra før
mvh
Sorry for at jeg kommer busende inn såpass seint. Jeg har definitivt ikke hjemmekontor, har forresten ikke kontor heller...Har du ikke hørt om hjemmekontor?![]()
Nettopp. Man må se mulighetene, ikke hindringene!Sorry for at jeg kommer busende inn såpass seint. Jeg har definitivt ikke hjemmekontor, har forresten ikke kontor heller...
Men, det må da være mulig å fjernstemme et piano via Teams? Altså, du @HoJ har jo perfekt gehør, så bare ta på deg noen gode hodetelefoner så går det nok fint. Ser for meg en stakkar som sitter i andre enden med stemmenøkkelen (kalles det for det, forresten?) mens @HoJ gir instrukser: "Nei, ikke skru på den! Den nedenfor!" "Nei, nå skrudde du for mye!" "Ikke så mye tilbake, bare litt!" Når jeg tenker meg om er det kanskje en grunn til at pianostemming via Teams ikke har tatt helt av...
Ikke minst 5g skryter jo av at de kan holde konserter i sanntid. Det bør derfor være en glimrende mulighet for å stemme via telenettet. Lag en app…Sorry for at jeg kommer busende inn såpass seint. Jeg har definitivt ikke hjemmekontor, har forresten ikke kontor heller...
Men, det må da være mulig å fjernstemme et piano via Teams? Altså, du @HoJ har jo perfekt gehør, så bare ta på deg noen gode hodetelefoner så går det nok fint. Ser for meg en stakkar som sitter i andre enden med stemmenøkkelen (kalles det for det, forresten?) mens @HoJ gir instrukser: "Nei, ikke skru på den! Den nedenfor!" "Nei, nå skrudde du for mye!" "Ikke så mye tilbake, bare litt!" Når jeg tenker meg om er det kanskje en grunn til at pianostemming via Teams ikke har tatt helt av...
Da har jeg startet lytteøkten av dette rosa albumet og jeg får ta det som en hyllest til rosa sløyfe aksjonenTT.
Vis vedlegget 857378
Det har jeg gjort før, men etter at jeg fikk CPAP maskin, så blir det fort lekkasje på masken med mye ansikshår/skjegg/bart.Neste mnd er Movember. Blir du med å gror bart @TT. ?
Engasjer deg - Barter i Movember
Grow a moustache and help raise funds and awareness for men’s health projects. Have fun, doing good to fund cancer research and mental health.no.movember.com
Politisk sett ja!En rundere utgave av Yngve Hågensen....![]()
![]()
Godt å høre TTTilbake til Keb’ mo, så var dette rosa livealbumet mye bedre, med bedre låter og dessuten uten denne bajolåtende dobroen. Her er det dessuten tøft orgel med. Takk for tips @HasseBasse![]()
Ferdig påkledd…haha! Du er meg en fin kar, du TT. Latteren er aldri langt borte med deg i nærheten. Samtidig har du også en dypere og mer tankefull side. Tror jammen du snart kan smykke deg med å være et komplett menneskeGod formiddag!
Sovnet på sofaen foran tvn i går og våknet midt i nattet, ferdig påkledd!Snakk om service
Har vært og hentet to pakkerSpennende!
Ha en bra fredag og riktig god helg Vis vedlegget 857777