TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Det er håp om å få ferdig "the bitch" da det akkurat kom en av i alt tre pakker
Med fragt mere endVar den ikke dyr??
Nesten 3.000,- ??
Hentet i Post i butikk. Og ja, jeg er på fornavn med betjeningenTenkte først "hentet" - altså ikke med post, men så innså jeg at det også sto "pluss frakt" - da var alt som det skulle være igjen. Noen må sørge for at postverket har jobb.
Her er bildet fra annonsen!Da har jeg vært avgårde og hentet nytt prosjekt, skjønt denne trenger kun en "kattevask" og litt omsorg, så er den god som gull. Alt fungere som det skal og for kr371,- + frakt, så var det ikke noe å lure på. Dette er alt jeg så av spilleren, da det egentlig var noe annet som skulle selges!
Vis vedlegget 830330
Vis vedlegget 830331
og på spilleren satt det en meget bra Philips PU
Vis vedlegget 830333
Nå blir jeg nok stående i blanke messingen!Gratulerer med Bling-maskin. Den kommer du garantert til å kose deg med !
Blir nok god som gull skal du seNå blir jeg nok stående i blanke messingen!
Det tror jeg er spilleren til noen med sånn beltespenne:Dette var da en flott Gerrard med masse bling. Kan ikke si at jeg har sett denne modellen før!
Vis vedlegget 830465
Det er vel motsatt, at Evo har havnet i godt selskap?Se det ja der har du havnet i godt selskap TT
Kos dere
mvh
Ja slik var det visstDet er vel motsatt, at Evo har havnet i godt selskap?
Ser ut som om ho har to babyer innafor kjolen!Det er så mye snakk om vibrasjonsdemping i andre tråder, men det er ikke sikkert at det alltid er av det gode?
Vis vedlegget 830492
Ser ut som om ho har to babyer innafor kjolen!
Mannen med børsten har just passert 70!