Av en eller annen grunn minner dette meg på faren til ei jente vi hadde i vennekretsen i ungdsomtida. Han hadde et Pioneer- eller muligens Kenwood-anlegg som var typisk på den tida. Ørten separatkomponenter i rack med glassdør og store høytalere på gulvet på hver side av racket. Han var veldig opptatt av å ha optimalt volum og var stadig borte og finjusterte. Hver gang han syntes det var litt for høyt eller lavt, var det bort å klikke på magnetlåsen på glassdøren og justere volumrattet. Dette var i Arendal, og jeg kan ennå huske hvordan han sa «Ska mi se – e bare justerår den en liden tøtsj»Hørte den første gang hos en nabo, på noen svære Pioneerhøyttalere med diskantlinse og et stereoanlegg med «ikulaiser» med maaaange bånd. Minner, ass
Har en følelse av at sjansen for salg er atskillig større på Finn enn Torget, men jeg tar jo til stadighet feil. Samma det bare de blir solgt. Lykke til med salgetOm noen er interessert i Sputnik, Vikingarna og mange andre kjente og kjære dansebandsartister på kassett, så har jeg lagt ut en stor lot på Finn og Torget nå i ettermiddag. Alle støttemedlemmer på HFS får særdeles god pris ved kjøp. Litt pop og rock er det også innimellom.
Ja, Clas OhlsonDa blir det vel etter Ohlsons målemetode?
Tusen takk. Det var omtenksomt og hyggelig av deg.En nydelig sang til kveldsbruk som jeg hadde lyst til å dele med deg, TT.
Den var morsom. Ha en flott dag Focal
Huff. Mye plast i den maten.
Blir vel bare tynnribbe av den der.
Er vel noen andre godbiter også? Spør for en vennBlir vel bare tynnribbe av den der.
Ja, sier min venn
Hørtes ut som en fin dag jaDet er ingen overdrivelse å si at denne mandagen har vært veldig fin. Det var som om en åpen bok ble lukket, men ikke glemt og en ny åpnet. Det var så fint å ha en ny liten venn på besøk, en jeg håper å få mange gode stunder med framover. Det skal sies at det ikke er min og aldri blir min hund, men at vi skal ha et nært forhold, er det ingen tvil om. Ønsker med dette en god natt herfra og ta vare på hverandre.
Barry White - Love's theme
Hørtes ut som en fin dag ja
Hvordan ser den lille ut da?