soundscape
Æresmedlem
Mange som bruker CD plater til å skremme fugler. Får tro det ikke er musikken som skremmer dem
Vel, hvis det er artister som synger som en kråke så...Mange som bruker CD plater til å skremme fugler. Får tro det ikke er musikken som skremmer dem
Takk for det, ja det var da veldig kaldt. Er nær det kaldeste det kan bli her i Indre. En fattig trøst i kulda, er at dere har veldig lave strømpriser. Ha en bra dag!Nydelig himmelbilde
Vi bor i et langt land, sennalandet -22grader i går kveld
Jeg også vasket bil i dag,satt med en god varm kaffe mens jeg så den ble renere og renereFikk tatt en bilvask nå og det var fryktelig kald fornøyelse +0,5 grader. Anbefales ikke
Tror det kun virker med cder som inneholder kramgoa låtar.Mange som bruker CD plater til å skremme fugler. Får tro det ikke er musikken som skremmer dem
Ja, er visst i Larvikområdet. Ja, jeg husker godt den. Ikke likhet for lovenGlatt?
I føljetongen om PostNord, så sier sporingen på web at varen er estimert levert i dag og at den er klar for utkjøring. I PostNordappen er varen fortsatt i Oslo. Hva Fxxx skal man tro på? Jeg visste det ville bli krøll når butikken benytter seg av PN. Det er helt håpløst dette. I morgen er det på femte dagen fra Langhus, ca 20km herfra!I dag som alt skal være så jæxxx miljøvennlig og bærekraftig, med nullutslipp og fandens oldemor, så vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.
Jeg bestilte noen resevedeler fra Coop OBS og de blir sendt fra deres lager på Langhus med PostNord. Det kommer da en bil fra PostNord, som har distribusjonslager på andre siden av veien og kjører pakken til Oslo for sortering og kjører deretter til sin distribusjonsavdeling på, ja du gjettet riktig, Langhus, for videre transport hjem til meg. Fantastisk!
Vis vedlegget 766421
Vis vedlegget 766422
Ja dere er ikke alene om detDet hender jeg også kan dra på meg litt utålmodighet når jeg venter på pakker
Hadde de enda sagt at det er levering innen en uke, så hadde vært greit, men de setter selv en dato og når de da ikke klarer å holde det de selv lover, så blir jeg provosertDet hender jeg også kan dra på meg litt utålmodighet når jeg venter på pakker
Ja er så lei av den mannen som har alt og har hatt altNå er vår "venn" ute og "anbefaler" saker og ting igjen og nok engang er det en "rookie" som er "offeret". Makan til nisse
Hadde det enda vært noe hold i det han sier, så skulle jeg ikke nevnt noeJa er så lei av den mannen som har alt og har hatt alt
mvh
Han skriver så mye dumt at jeg ikke klarer og ignorere faenskapetDet er mye bedre å ignorere fyren,det har jeg gjort og blodtrykket er stabilt
Ja det er vel veien å gå, om jeg klarer å finne ut hvordan det gjøresDet er mye bedre å ignorere fyren,det har jeg gjort og blodtrykket er stabilt
Hei og god helg! Hvilken Creek mener du?God helg! Hva slags buffertrinn er du har koblet til den Creeken?
En tid var det også de som trodde at hvis man hang CDplate i speilet i bilen, så ville det forstyrre fartsmåling med laserMange som bruker CD plater til å skremme fugler. Får tro det ikke er musikken som skremmer dem
Lånte ikke du en Creek OBH-22 av Rama?Hei og god helg! Hvilken Creek mener du?
Nei, kjenner ikke Rama desverre. Tror du blander meg med noen andre.Lånte ikke du en Creek OBH-22 av Rama?