Evo III
Hertugen
Ja det vil jeg siÅtterkabel, hva er det? Er jeg ignorant som ikke vet det?
Ja det vil jeg siÅtterkabel, hva er det? Er jeg ignorant som ikke vet det?
Hvis du ikke vet hva det er, så har du mest sannsynlig ikke bruk for denÅtterkabel, hva er det? Er jeg ignorant som ikke vet det?
Det er vel å overreagere litt. Synes det var et konstruktivt innlegg fra, Bluesbreaker. Slikt kan man notere bak øret og gå greit videreFor ikke å ødelegge tråden enda mer, så tar jeg meg en pause fra Sentralen.
Det er absolutt ikke nødvendig.For ikke å ødelegge tråden enda mer, så tar jeg meg en pause fra Sentralen.
Min Bluesound Node 2i har kjørt «bakhjul» om den der hadde blitt plugget inn bak.
Det går fint det,hadde helt maken på min bluesound node 2Min Bluesound Node 2i har kjørt «bakhjul» om den der hadde blitt plugget inn bak.
Kanskje du hadde fått kraftigere bass?Min Bluesound Node 2i har kjørt «bakhjul» om den der hadde blitt plugget inn bak.
Når man har Olympica 1 med 6.5» bass/mellomtone blafrer det godt i buksene som det erKanskje du hadde fått kraftigere bass?
God morgen et godt spørsmål, Covid går over men litt tvilende til kabelsjukaHer våkner man en vakker tirsdag, og kjenner at jeg fikk lyst på en åtterkabel.
Har jo opptil flere åtterkabelkompatible apparater.
Hva er verst, covid eller kabelsjuka?
Ikke sikker. Var frisk fra kabelsjuka før covid, men nå etter covid kjenner jeg symptomer.God morgen et godt spørsmål, Covid går over men litt tvilende til kabelsjuka
mvh
TT har nok bare en liten pause fra alt kommer nok sterkt tilbakeFine forsterkere og CD-spiller. Har hatt mange Electrocompanietkomponeneter (oi, for et ord det ble) selv.
Hvor fan er TT? Og platespiller, selvsagt.
Det er utrolig fint med åpenhet om dette - og husk at du ikke er den eneste som sliter av og til! Vi er flere…Jeg prøver meg litt igjen her inne. Som de fleste vet, sliter jeg med angst og depresjon. Synes ikke det er noe å legge skjul på og med åpenhet, er det kanskje lettere å få forståelse for at ting ikke alltid er forståelig eller logisK. Jeg har gode perioder og mindre gode perioder. Skal ikke utdype noe mer, men vi har alle vårt å stri med og dette er noe av det jeg må hanskes med i hverdagen.
Selv om det har vært tøffe tak, har ikke hobbyen stått stille. Musikken og hifien er et fastpunkt som er en "livbøye" når det står på.
Det har nærmest "rent inn" med ting og tang som er i musikkens eller i hifiens tegn og mer er i anmarsj.
ønsker alle som kikker innom en fin kveld