TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
God morgen og gratulerer med dagen Norge!
Et koselig møte på morgenrunden
Et koselig møte på morgenrunden
Du er da faen til farisæer....... helde godt dansk øl op i et svenskeglas???Velfortjent etter å ha gjort ingenting i dag
og til @HasseBasse HVERGANG!
SKÅL ALLE SAMMEN!
(Når det gjelder ølglasset, er dette en serie av 6 stk ølglass designet av svenske Lasse "Stig Helmer" Åberg. Dagens glass passer bra....)
om man ser to bilder, skal du ikke ha mer alkohol
Vis vedlegget 817919 Vis vedlegget 817919
Og på en sådan dag! Norge har vært i union med både Danmark ov Sverige, så det passer jo egentlig ganske så bra!Du er da faen til farisæer....... helde godt dansk øl op i et svenskeglas???
Har vært på opptil flere konserter med LCHer er en mere til deg
HÆ? Hvem er overfladisk, fordomsfull og hurtig, du eller jeg? Please utdypTT, kjekt å "se" deg igjen. Nå skal jeg ikke foregripe din vurdering her, men av de foreslåtte 70 talls album fra Parafinoksen så var det for meg en soleklar vinner, hurtig, fordomsfullt og overfladisk bedømt
Når jeg kjøper ting på Finn eller andre steder, har jeg den (u)vanen å sende selger en melding om at varen er mottatt, testet og funnet i orden og samtidig takke for handelen. Det er så mange som blir så overrasket over at jeg i det hele tatt tar meg bryet. For meg faller det helt naturlig. Har man handlet eller fått utført en tjeneste eller i beste fall fått noe, så er det min plikt som mottaker å i det minste takke for at andre har tatt seg bryet. Bare sånn jeg er...Uff, nå blir jeg nesten litt forlegen her Men så er det noe med det å glede andre, da.
Hyggelig å ha deg tilbake igjen, @TT.
Denne gangen var det MEGHÆ? Hvem er overfladisk, fordomsfull og hurtig, du eller jeg? Please utdyp
And the winner is?Denne gangen var det MEG
Satte pris på takken, jeg, altsåNår jeg kjøper ting på Finn eller andre steder, har jeg den (u)vanen å sende selger en melding om at varen er mottatt, testet og funnet i orden og samtidig takke for handelen. Det er så mange som blir så overrasket over at jeg i det hele tatt tar meg bryet. For meg faller det helt naturlig. Har man handlet eller fått utført en tjeneste eller i beste fall fått noe, så er det min plikt som mottaker å i det minste takke for at andre har tatt seg bryet. Bare sånn jeg er...
Ja, er det ikke bra lyd på den Grusin-plata? Jeg prøver å få tak i den på CD. Kan tenke meg den låter knall på vinyl.Siden du spør for meg var det rein grusin(g). Liker tydeligvis pausefugler bedre enn pausefisker jeg Meget bra lyd også på denne!
Neida, plasserte den først denne morgenen etter at jeg har fraktet kona ned til stressmærra (altså et typisk pendlertog). Ble forresten dårlig med rødvin...God morgen alle!
Se der ja, match made in heaven jo. Ser meget bra ut @KjellR
Har du sneket den inn i stuen i løpet av nattens mulm eller var rødvintrikset en vinner?
Morcheeba må du bare like TT mitt favoritt bandSitter og "ratter" litt ukjent musikk som blir omtalt i andre tråder og nå har jeg spillt Beth Hart & Joe Bonamassa, King Krimson, Morcheeba og Bjørn Riis. Kan si så mye at det er godt vi har forskjellig smak. Gøy å høre noe annet, men jeg tror jeg fortsatt kan kalle meg The smooth jazz guy
Tja, det var ikke det verste i "buketten" av artistene jeg hørte på. Minnet meg om en blanding av Norah Jones og Katie Meluha.Morcheeba må du bare like TT mitt favoritt band
mvh
Der er vi helt enige!King Crimson er ikke akkurat smooth jazz...