TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Vakkert i all sin enkelthet. Er ikke så mye som skal til for å glede seg over hva naturen byr (iPhone 12 Pro Max)
Koma hadde null interesse av F1 / motorsport før vi så sesong 1. Nå er interessen tilstede - men hun irriterer seg fælt over at hun ennå ikke har lært seg navnene på alle førerne samt at hun ikke har helt peiling på teamene / biler…Du hadde elsket den serien.
Samme her TTJeg har ikke Netflix og ser kun linjær tv desverre. Er litt gammeldags sånn
Tror jeg har ca 30 kanaler og bare repriser kanskje det blir nettflix til høstenVi har vel nærmere 100(?) kanaler, men gjett hvem som ofte sier -"100 kanaler med bare møl"? Jo, jeg gjør det, og svært ofte!
Tore
Støttes! Hvis du slenger på HBO Max, Amazon Prime, Disney+ og ViaPlay trenger du ikke å reise deg opp av sofaen på et par hundre år, uten å ha sett en eneste reprise.Tror jeg har ca 30 kanaler og bare repriser kanskje det blir nettflix til høsten
mvh
Det er brus ja, men sangen har "bare" 57 kanaler 8)Mener det er en låt som heter "100 channels and its nothing on". Lurer på om det er Springstein?
Hvis du legger til de norske kanalene, blir de ca 100Det er brus ja, men sangen har "bare" 57 kanaler 8)
Noen gode forslag?Stå på TT, hiv på ett klistremerke til så dobler du verdien!
Er da i fra Dram(men) i hvertfallBurde vært en St. Hans(a) i hvert fall.
BULLS EYE!Fant ett klistremerke du kan bruke;
Vis vedlegget 827918
Du er inne på noe der ja. Får se om jeg evner å få den tilbake i respektabel stand etterhvert. Er et "langtidsprosjekt" dette. Klarer jeg det ikke, blir den solgt i delerUsj - tenk å gjøre slikt med en klassiker! Men de som har utført "pyntingen" deler nok ikke den samme entusiasmen for slike ting som meg / oss...